Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38468277 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7 |
Контактна особа: |
Ольга Степура +380535552207 stepura_ol@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Закупівля здійснюється відповідно норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Абзацом другим частини 10 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено: Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону.
Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (Постанова КМ № 1495 від 30.12.2022). Зазначення кроку зниження ставки в аукціоні є обов"зковою умовою на сайті Уповноваженого органу в електронній системі закупівель на електронному майданчику.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг/виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з моменту підписання акта здавання-приймання виконаних робіт (форми – КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми – КБ-3) і рахунків приймання-передачі виконаних робіт, по надходженню фінансування, та з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 15:08 |
Опис змін 30.03.23.docx | |
30 березня 2023 15:08 |
Тендерна документація зі змінами 30.03.2023.docx | |
29 березня 2023 15:09 |
Опис змін 29.03.23.docx | |
29 березня 2023 15:09 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
28 березня 2023 14:45 |
Тендерна документація.docx |
30 березня 2023 15:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 березня 2023 15:08 |
Опис змін 30.03.23.docx
|
||||||
30 березня 2023 15:08 |
Тендерна документація зі змінами 30.03.2023.docx
|
||||||
29 березня 2023 15:09 |
Опис змін 29.03.23.docx
|
||||||
29 березня 2023 15:09 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
28 березня 2023 14:45 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000093 ● 27539122326548a888120e3c51c04ad6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-03-28-007548-a 28.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 16:00:46
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 13:39:11
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Очікувану вартість та розмір бюджетного призначення розраховано на підставі дефектного акта, яким визначено обсяг необхідних робіт (послуг), які потребують проведення в поточному році. Розрахунковим методом вираховано орієнтовну вартість предмету закупівлі, виходячи з розрахунку фактичної вартості 1 м2 ремонту асфальтобетонного покриття з попереднього року - 961 грн/м2, часткової інфляції вартості матеріальних ресурсів та паливно-мастильних матеріалів, вартості асфальтобетонної суміші з транспортуванням на відстань від асфальтобетонного заводу на 30 км (як зазначено у вимогах до предмету закупівлі – відстань від АБЗ до місця виконання послуг не повинна перевищувати 30 км). Також враховано, що в даній закупівлі частково планувалося виконати ремонт дорожнього покриття з червоного асфальтобетону, який перевищує вартість ремонту 1 м2 зі звичайного асфальтобетону. Крім того, виникла необхідність у влаштуванні дорожнього покриття із плит на перехрестях доріг, середньо ринкова вартість яких на заявлену площу становить 2500,00 тис. грн.
Крім того, відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в очікувану вартість предмета закупівлі було закладено витрати на відрядження (якщо переможцем буде визначено підрядну організацію, яка знаходиться за межами Миргородського району та Полтавської області, та робітників якої необхідно буде направити у відрядження на період виконання послуг з поточного ремонту).
Враховуючи все вищевикладене спеціалістами за допомогою програмного комплексу АВК було визначено, що орієнтовна вартість послуг у відповідності з технічним завданням буде становити 16000,0 тис. грн. Підсумовуючи вищезазначене, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін, та з урахуванням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами і доповненнями від 19.11.2018 року), Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Правил благоустрою території міста, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
2. Посилання на веб-сайт: http://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-28-007548-a Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради припиняє договірні зобов"язання із ПрАТ "Миргородський агрошляхбуд" та розриває договір підряду №39 від 18.04.2023 за предметом: ДК 021:2015 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з поточного ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства комунальної власності для підтримання в належному технічному стані – поточний ремонт доріг і тротуарів Миргородської міської територіальної громади Полтавської області). Стосовно зобов"язання із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору інформуємо, що роботи не були розпочаті та оплат по вказаному договору проведено не було.
2023-05-22 09:32:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" |
15 990 280,00
UAH з ПДВ
|
15 990 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" #03581210 |
Переможець |
15 990 280,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 08:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2023 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 09:18
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
22 травня 2023 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2023 09:16
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 11:24
|
Договір підряду №39.pdf | укладений |
18 квітня 2023 11:22
|
Додаток 1 - Договірна ціна.pdf | укладений |
18 квітня 2023 11:22
|
Додаток 2 - Дефектний акт.pdf | укладений |
18 квітня 2023 11:22
|
Додаток 3 - Календарний графік.pdf | укладений |
18 квітня 2023 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 10.1, 12.1 Договору та у зв’язку із виявленням невідповідності, яку не можливо усунути або виправити на стадії виконання договору, Сторони вирішили припинити зобов’язання за Договором та розірвати Договір. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пунктами 10.1, 12.1 Договору та у зв’язку із виявленням невідповідності, яку не можливо усунути або виправити на стадії виконання договору, Сторони вирішили припинити зобов’язання за Договором та розірвати Договір. |