Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростишівська ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна" |
Код ЄДРПОУ: | 01991731 |
Місцезнаходження: | 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл. |
Контактна особа: |
Блудова Юлія Едуардівна +380413050362 9121980irina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 13:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 13:47 |
4416 - магістралі_ трубопроводи_ труби_ обсадні труби_ тюбінги та супутні вироби.docx |
21 березня 2023 13:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2023 13:47 |
4416 - магістралі_ трубопроводи_ труби_ обсадні труби_ тюбінги та супутні вироби.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Не надано документи,які підтверджуюсь відповідність технічним вимогам замовника. Не можливо зрозуміти виробника,якість товару,оцінити відповідність стандарту PN-EN ISO 15874:2004U.Запропоновані труби PPR 63x10.5, 40x6.7,32x5.4 можуть бути під тисом PN 20,а не PN25.Прошу переглянути рішення.
Відповідно до тендерної документації ЗАТВЕРДЖЕНОЇ
РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
від «20» березня 2023 року Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі». Товари, роботи, послуги мають відповідати вимогам, які визначені у Додатку 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі».
Відповідно до Додатку 3 Замовником встановлені Вимоги до товару, а саме:
1. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ,ТУ тощо).
2. Товар має бути поставлений в упаковці, що забезпечує збереження товару за звичайних умов зберігання і транспортування.
4. Товар , що є предметом даної закупівлі, повинен бути новим, виготовленим не раніше 2022 року, із гарантійним терміном ( строком придатності ) не менше, ніж 9 місяців з моменту поставки товару, терміни та умови його зберігання не порушені.
5. Забороняється надавати пропозиції на Товар виробництва Російської Федерації та Республіки Білорусь.
Основні умови поставки :
Постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника, автотранспортом постачальника.
Поставка товару здійснюється окремими партіями або однією партією, відповідно до наданого Замовником замовлення на поставку Товару протягом 10 ( десяти ) робочих днів з дати заявки. Замовлення на поставку відповідної партії Товару подається Замовником у письмовій формі власноручно або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону).
При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни.
Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе Постачальник. Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною.
Учасник-переможець у складі тендерної пропозиції надав погодження з технічними вимогами до предмету закупівлі, а також вказав всю необхідну інформацію у ціновій пропозиції, встановленою у тендерній документації.
Вимога по наданню сертифікатів відповідності тендерною документацією не передбачена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000090 ● 9e9de3cacbec421eb3c115fff51e22fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023
№ 25-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.04.2023 № 25-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-03-20-000593-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ" |
257 186,52
UAH з ПДВ
|
257 186,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФО-П Плоскіна Анжеліка Олександрівна |
292 000,00
UAH з ПДВ
|
292 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" |
298 171,20
UAH з ПДВ
|
298 171,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗЛАТОГРАД ЛТД" |
311 975,88
UAH з ПДВ
|
311 975,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАЗАРОВ ФЕДІР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
319 172,00
UAH з ПДВ
|
319 172,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕПЛОАРМАТУРА" |
320 751,48
UAH з ПДВ
|
320 751,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Марчук Володимир Васильович |
359 433,60
UAH з ПДВ
|
359 433,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ" #42545467 |
Переможець |
257 186,52
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 10:31
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2023 11:40 |
Кінець періоду оскарження: | 28 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 28 квітня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення помилок в технічній характеристиці до предмета закупівлі |
17 квітня 2023 11:40
|
Електронний підпис |
17 квітня 2023 11:39
|
1704.pdf |