Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Дмитрієва Катерина Сергіївна 380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 735 060 965,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 350 609,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику забезпечення виконання своїх зобов’язань, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (електронний документ з удосконаленим електронним підписом або із застосуванням кваліфікованих електронних підписів та печаток (у разі наявності), який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна бути надана разом із копією ліцензії банку на здійснення діяльності. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, видану гарантом, завірену уповноваженою особою гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 р.3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція Учасника, у складі якої буде відсутня банківська гарантія підлягає відхиленню Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22051828 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізиті закупівлі, її назву та номер на веб-порталі уповноваженого органу. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтвердженні відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранту сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/ надсилання Замовнику; - Гарантія повинна містити конкретні дати початку та кінця дії гарантії. В гарантії сума забезпечення повинена бути чітко визначена та не повинна містити наступних виразів: "…будь яку суму в межах загальної суми гарантії…", "…суму, яка не перевищує…." та подібних виразів. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.6. Договору «Остаточний розрахунок за розробку проектної документації (30% від загальної вартості проектних робіт) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних послуг з проєктування у повному обсязі, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі – приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних послуг з проектування.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 0.28 |
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.3. Договору «Розрахунки за виконані послуги у розмірі до 70% від загальної вартості проектних робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником Акту здачі – приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (Додаток 9 до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проектної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 0.66 |
Дата подання заявки | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.13. Договору «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.» | Аванс | 90 | Календарні | 29.72 |
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.9. Договору «Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги після їх прийняття на підставі "Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості" за формою № КБ-2в(УПВ) Додаток 30 до Методики (п.7.2), "Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат" за формою № КБ-3 Додаток 31 до Методики ( п. 7.2), протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 69.34 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 15:27 |
ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_4+400_22+800_зПКД_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
16 березня 2023 15:27 |
Зміни_до_ТД.pdf | |
16 березня 2023 15:26 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_4+400_22+800_зПКД_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
13 березня 2023 14:31 |
ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_4+400_22+800_зПКД.pdf | |
13 березня 2023 14:31 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_4+400_22+800_зПКД.pdf |
16 березня 2023 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 15:27 |
ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_4+400_22+800_зПКД_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
|
|||
16 березня 2023 15:27 |
Зміни_до_ТД.pdf
|
|||
16 березня 2023 15:26 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_4+400_22+800_зПКД_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
|
|||
13 березня 2023 14:31 |
ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_4+400_22+800_зПКД.pdf
|
|||
13 березня 2023 14:31 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_4+400_22+800_зПКД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
19.3.1.Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
19.3.2.Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
19.3.3. Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
19.3.4. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
19.3.5. Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
19.3.6. Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»» та п. 19.4. «Зміни і доповнення до Договору здійснюється з урахуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", шляхом укладання додаткових угод, які є її невід'ємною частиною і мають силу, якщо вони підписані уповноваженими на те особами Сторін Договору.»
Форма забезпечення тендерної пропозиції, що наведена у Додаток 7 до тендерної документації, затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції».
Відповідно до пп 10 п. 4 вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628, яким передбачено, що строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях, оскільки відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 29.09.2009 р. № 580, БАНКІВСЬКИЙ день це робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції у системі електронних платежів національного банку України.
Відповідно до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності 01.09.2019 року, чітко визначено допустимий час на транспортування асфальтобетонної суміші (АБС), який обов’язково має бути дотриманий від моменту випуску до укладання АБС, – не більше 3 годин, тому що це сприятиме підвищенню якості дорожнього покриття в цілому на 30%, продовжить строк служби таких доріг та мінімізує появу вибоїн, тріщин та бітумних плям.
При тривалому транспортуванні на великі відстані суміш зазнає підвищеного впливу вібрацій і стає неоднорідною, як наслідки – це вибоїни та тріщини, крім цього, при збільшенні часу транспортування на суміш більш суттєво впливає температура повітря. Тому у будівельних нормах є обмеження щодо часу на транспортування асфальтобетону – не більше 3 годин, оскільки науковцями і експертами дорожньої галузі визначено, що цей час є оптимальним, щоб суміш не застигала і потім укладалася однорідно.
Крім того, у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” визначаються максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей:
в межах населеного пункту – 75 км;
на ґрунтових дорогах або дорогах з каменю чи бруківки поза населеним пунктом – 110 км;
на асфальтобетонних, цементобетонних дорогах або з чорного щебеню поза населеним пунктом – 150 км.
Замовник, при розробленні Тендерної документації, керувався Державними будівельні норми (ДБН), які є обов’язковими до виконання нормативних актів та які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.
У пункті 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність або залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ) та зазначений перелік додаткових документів у разі залучення стаціонарного (их) та/або мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для надання послуг, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання.
Згідно з пунктом 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлення Замовником вимоги відповідно до пункту 3 Додатку №2 до Тендерної документації «копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2023 року.» надає Замовнику інформацію на поточну дату, задля підтвердження Учасником якості робіт/ надання послуг при виконанні аналогічних договорів, що гарантує якість надання послуг та можливість експлуатації об’єкта до умов затвердженої кошторисної документації з дотриманням вимог Додатку Д СОУ 42.1-37641918-128:2019 протягом наступних періодів:
- основа дорожнього одягу – 8 років
- асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 3/8 років;
- інші послуги, передбачені кошторисною документацією – 1 рік;
- функціональна довговічність постійної розмітки фарбою повинна бути не менше ніж 6 місяців згідно ДСТУ 2587:2021.
Згідно з пунктом 28 Особливостей Тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
- підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі Рекомендаційної методології та положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також ГБН, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного та капітального ремонтів, будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- п. 16 ч. IV Рекомендаційної методології рекомендовано Замовнику в тендерній документації зазначати перелік основних (ключових) видів робіт;
- ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги України» Автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі(технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» ДБН В.2.3 - 4:2015«Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Роботи з поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення виконуються згідно з діючими на даний час державними нормативними документами у галузі дорожнього будівництва та поточного ремонту та мають чітко визначені сфери застосування окремо для доріг загального користування. У СОУ, які розроблені для доріг загального користування, враховані лінійний характер робіт, технологія і організація їх виконання (віддалення від міста дислокації будівельної організації, залучення великої кількості рухомого складу та інше).
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору на дорогах загального користування, необхідно для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/надати послуги за предметом закупівлі враховуючи лінійний характер робіт, технології організації їх виконання(віддалення від міста дислокації будівельної організації, залучення великої кількості рухомого складу та інше) відповідно до Технічного завдання, яке надано у Додатку №4 до Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000031 ● 75243d7073b245a6846ac14aa5e0e1b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
8 UA-2023-03-13-007414-a 13.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-13 14:39:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212648 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 4+400 – км 22+800 у Харківській області (з розробкою проєктної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-007414-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів під час укладання договору про закупівлю документів, визначених у пункті 3 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-18 15:33:34
Надання пояснень
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі відомості обсягів робіт (BOQ) по об'єкту «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212648 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 4+400 – км 22+800 у Харківській області», який складається відповідно до будівельних норм та діючих нормативних документів. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212648 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 4+400 – км 22+800 у Харківській області», який розраховано у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07 жовтня 2022 року «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та згідно з Розпорядженням ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про визначення напряму використання коштів субвенції та затвердження переліків об’єктів капітального, поточного ремонту та коштів на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Харківської області у 2023 році за рахунок субвенції з державного бюджету» від 03 березня 2023 року № 74В.
Скан-копію Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта та технічне завдання по об’єкту (у склад якого входить відомість обсягів робіт (BOQ) додаємо до пояснення.
2. Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє, що підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю послуг «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212648 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 4+400 – км 22+800 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)», а саме банківська гарантія № 31839 від 29.03.2023 року, на гарантійну суму 3 473 163,06 грн. (три мільйони чотириста сімдесят три тисячі сто шістдесят три грн. 06 коп.) строком дії по 31 грудня 2024 рік, яке було завантажене та оприлюднене Переможцем в системі Прозорро 30.03.2023 року. (Скан-копію додаємо до пояснення).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 11:49:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212648 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 4+400 – км 22+800 у Харківській області (з розробкою проєктної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-007414-a) установлено.
Відповідно пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації по І етапу технічного завдання Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності адміністративного приміщення, власного або орендованого, із зазначенням його місцезнаходження та терміну використання, що підтверджується відповідними документами.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Євробуд Плюс» надано інформацію про залучення субпідрядної організації від 21.03.2023 №33Т, зі змісту якої встановлено, що по І етапу технічного завдання субпідрядником залучається ТОВ «ТКСПЛЮС».
В свою чергу ТОВ «ТКСПЛЮС» довідкою від 16.03.2023 №4-16/03/23 надано інформацію про наявність в оренді приміщення за адресою місто Дніпро проспект Сергія Нігояна, 32 на підставі договору оренди нежилого приміщення від 13.03.2019 №01/03/19.
Відповідно до договору оренди нежилого приміщення від 13.03.2019 №01/03/19 (з урахуванням змін, внесених додатковою угодою від 01.12.2019 року) строк його дії з 13.03.2019 до 31.12.2023 включно.
Відповідно частині четвертої статті 203 ЦК України правочин має вчинятись у формі, встановленій законом.
Відповідно до частини другої статті 215 ЦК України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Відповідно частини другої статті 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Однак, учасник ТОВ «Євробуд Плюс» надав в тендерній пропозиції договір оренди нежилого приміщення від 13.03.2019 №01/03/19 без нотаріального посвідчення та є нікчемним в силу закону.
Крім цього, відповідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. (додаток 3 до тендерної документації)
Відповідно до наданої ТОВ «Євробуд Плюс» виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний реєстр) керівником підприємства є Антонян Карен Завенович.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» зміни щодо керівника юридичної особи обов’язково мають бути внесені до Єдиного реєстру в установлений законом термін.
Переможцем – ТОВ «Євробуд Плюс» подано Інформаційну довідку на Дорохову Т.М., яка згідно до Єдиного реєстру є представником.
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (з підтвердними документами) яким чином було встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Євробуд Плюс» вимогам пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації та відповідність документів переможця вимогам підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 09:59:03
Надання пояснень
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» по І етапу Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі:
-щодо наявності адміністративного (-их) приміщення(-ь), власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходження та терміну використання, що підтверджується відповідними документами;
На виконання зазначеної вимоги, ТОВ «ЄвробудПлюс» надано інформацію про залучення субпідрядної організації від 21.03.2023 № 33Т, відповідно до якої вбачається, що по I етапу технічного завдання «Розробка проєктної документації» субпідрядником залучається ТОВ «ТКСПЛЮС».
ТОВ «ТКСПЛЮС» довідкою від 16.03.2023 № 4-16/03/23 надано інформацію про наявність в оренді приміщення за адресою: місто Дніпро, проспект Сергія Нігояна,32 на підставі договору оренди нежилого приміщення від 13.03.2019 № 01/03/19, який укладений між ТОВ «ТКСПЛЮС» та АТ «ДНІПРОМЕТРОБУД» (ідентифікаційний код юридичної особи 04880239, форма власності – державна).
Пунктом 13.3. Договору оренди нежилого приміщення від 13.03.2019 № 01/03/19 передбачено, що АТ «ДНІПРОМЕТРОБУД» є балансоутримувачем приміщення, яке знаходиться за адресою: місто Дніпро, проспект Сергія Нігояна, 32.
Наданий Учасником Договір оренди нежилого приміщення від 13.03.2019 № 01/03/19 укладений до 31.12.2019 року який у подальшому, на підставі Додаткової угоди від 01.12.2019 року, був подовжений до 31.12.2023 року, що не перевищує строк, передбачений діючим законодавством для надання в оренду майна державної або комунальної власності.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років та відповідно до ч.3 ст. 16 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» договір оренди підлягає нотаріальному посвідченню, якщо строк, на який укладається цей договір, перевищує п’ять років.
Таким чином, Договір оренди нежилого приміщення від 13.03.2019 № 01/03/19, строк дії якого до 31.12.2023 року не є таким, що порушує вимоги діючого законодавства України.
Відповідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей переможцем закупівлі, ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на в.о. директора учасника Дорохову Т.М. Повноваження Дорохової Т.М.- посадової особи учасника, що тимчасово виконує обов’язки керівника, підтверджені наданою до тендерної пропозиції учасника копією наказу № 34 від 17.03.2023 року про покладення обов’язків директора на час відпустки Антоняна К.З. на Дорохову Т.М. з 20.03.2023 року по 20.05.2023 року.
Керівник підприємства є посадовою особою, яка перебуває з підприємством, установою, організацією в трудових відносинах, що регулюються нормами трудового законодавства України. У період відпустки керівник не може виконувати посадові обов’язки, а тому його повноваження на цей період припиняються. Для виконання функцій керівника на час його відсутності призначається виконуючий обов’язки керівника, який наділений всіма повноваженнями керівника.
Вищезазначені документи є загальнодоступними та наявними на сайті Прозорро, інформація міститься у відкритих Державних реєстрах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-03-13-007414-а, Державне підприємство «Дороги Харківщини» (надалі – Замовник), повідомляє наступне. Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В констатуючій частині Висновку зазначається, що за результатами моніторингу встановлено порушення. Замовником проаналізовано зазначений Висновок. Вважаємо оприлюднений Висновок незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо до нього аргументовані заперечення. Щодо відповідності Учасника вимогам визначеним пунктом 44 Особливостей. Додатком № 3 до тендерної документації «Інформація щодо відповідності учасника та переможця вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей» визначено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника закупівлі. Переможцем ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» на виконання вимог, які визначені у пункті 44 Особливостей, подано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на Дорохову Тетяну Миколаївну, яка є представником юридичної особи згідно із випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Дорохова Тетяна Миколаївна відповідно до наказу ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 17.03.2023 № 34 на момент проведення процедури закупівлі виконувала обов’язки директора зазначеного товариства, яким, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є Антонян Карен Завенович. Крім того, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у графі «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи, наявні три записи, відповідно до яких Антонян К.З зазначений директором та представником, Дорохова Т.М. зазначена представником. Дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи відсутні. Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначає правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов`язки їх учасників. Відповідно до ч. 1, 2, 4, 5 ст. 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» виконавчий орган товариства здійснює управління поточною діяльністю товариства. Відповідно до ч. 5 Стаття 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» статутом Товариства може бути встановлено, що виконавчий орган товариства є колегіальним, та визначено його кількісний склад. Назвою колегіального виконавчого органу є "дирекція", а його голови - "генеральний директор", якщо статутом не передбачені інші назви. До компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов`язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства (у разі утворення). Згідно з п. 6.18 Статуту, який затверджений загальними зборами учасників ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» рішенням № 21 від 12.06.2019, колегіальним виконавчим органом Товариства, який здійснює управління поточною діяльністю Товариства, є Дирекція Товариства. До складу Дирекції Товариства входять директор товариства (К.З. Антонян) та начальник юридичного відділу (Т.М. Дорохова), які є посадовими особами Товариства (п. 6.18 Статуту). Пунктом 6.19.2 Статуту передбачені повноваження начальника юридичного відділу, як члена Дирекції, а саме: начальник юридичного відділу може без довіреності представляти інтереси Товариства та вчиняти від його імені юридичні дії в межах компетенції, визначеної Статутом. Так, як зазначено у Висновку, що відповідає дійсності та знаходить своє підтвердження у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» є Антонян Карен Завенович, але відповідно до Наказу № 34 від 17.03.2023 року керівник Товариства перебуває у відпустці з 20.03.2023 року по 20.05.2023 рік. Таким чином, на момент здійснення закупівлі та на момент визначення переможцем ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» посадовою особою, яка мала право вчиняти дії від імені юридичної особи була Дорохова Т.М. Відповідно, оскільки Дорохова Т.М. виконувала обов’язки директора ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення була надана на Дорохову Т.І. З метою забезпечення державних органів достовірною інформацією створено Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр, Реєстр). Статус документів та відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру, закріплений статтею 10 вказаного Закону, яка, зокрема, визначає, що якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані. Крім того, визнання особи такою, що діє в порядку самопредставництва, необхідно, щоб у відповідному законі, статуті, положенні чи трудовому договорі (контракті) було чітко визначене її право діяти від імені такої юридичної особи (суб'єкта владних повноважень без права юридичної особи) без додаткового уповноваження (довіреності). Отже, запис у реєстрі є належним і достатнім (достовірним) підтвердженням таких відомостей (інформації) для будь-якого державного органу, яким є і ДАСУ. Норма закону, що стосується перевірки повноважень особи діяти від імені іншої особи (частина шоста статті ІХ Закону (в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту права власності») закріплює вичерпний перелік документів, які можуть бути прийняті на підтвердження повноважень представника, який не підлягає розширеному тлумаченню. Такими документами є: - нотаріально посвідчена довіреність, дійсність якої перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей; - документ, що підтверджує повноваження законного представника особи; - відомості Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Таким чином, саме поняття «представник» означає, що посадова особа, яка обирається (призначається) до органу управління юридичної особи, уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності та має повноваження на підписання певних документів. Щодо формування вартості об’єкта. Відповідно до розділу ІІ п. 2.2 (абзац 1) «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 (далі – Методика), та розділу ІІ п. 1 «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування», затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 року №273 (далі – Правила) «Вартість дорожніх робіт та послуг визначається: на стадії проєктування – у складі кошторисної частини проєктної документації АБО кошторисної документації, складеної за дефектним актом відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво» (Додаток 2 до Методики). Виходячи з вищезазначеного, Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг виконано за дефектним актом у відповідності до вимог Правил та Методики. Перелік основних матеріальних ресурсів (таблиця 1 додатку №4 до тендерної документації) складений згідно додатку 28 «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає свої дії такими, що відповідають вимогам чинного законодавства, а тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
2023-05-10 13:51:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
694 632 611,93
UAH з ПДВ
|
694 632 611,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
709 916 643,28
UAH з ПДВ
|
709 916 643,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
694 632 611,93
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 10:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 09:51
|
Догововір №01-04-23.pdf | укладений |
11 квітня 2023 09:51
|