Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 23:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 702 056,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 510,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 68510,28 (шістдесят вісім тисяч п’ятсот десять гривень 28 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 68510.28 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 23:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток № 6.doc | |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток № 4.doc | |
10 березня 2023 18:01 |
ТД (кап ремонт фасаду ЗЗСО 127).doc | |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток № 5.doc | |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток № 1.doc | |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток № 2.doc | |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток № 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000030 ● 42b77172092f46c898296533839509a0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-03-10-011001-a 10.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 15:50:34
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 12:36:43
відповідь на запит
Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 05.04.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації є балансоутримувачем нерухомого майна закладів освіти, що передані в оперативне управління.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в навчальних закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників шкіл та дитячих садочків та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.. складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та складає кошторис на певний вид робіт, з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Після виділення коштів та враховуючи наведене вище і нагальну потребу в закупівлі зазначених робіт, визначається очікувана вартість предмета закупівлі для здійснення відповідної закупівлі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Начальник Євгенія СПИСОВСЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 15:37:05
Запит замовнику на пояснення
Виходячи з інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Prozorro та наданих Замовником пояснень від 07.04.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 05.04.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт від 10 квітня 2023 року № 0058-23/ПРОЕКСП, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 11:50:48
відповідь на запит
Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 18.04.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
У адресному переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2023 рік, затвердженому розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 25.01.2023 № 51, визначено кошторисну вартість проведення капітального ремонту фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13.
Також розпорядженням КМУ від 19.05.2021 № 468-р здійснено розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (загальний фонд) між місцевими бюджетами на капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва. Залишки цієї субвенції для використання на капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 на момент проведення закупівлі становили 3702056,00 грн. (три мільйони сімсот дві тисячі п’ятдесят шість грн. 00 коп.)
На підставі вищезазначених документів було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Після укладання договору з переможцем торгів ціна договору на Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») була відкоригована за результатами позитивного експертного звіту від 10 квітня 2023 року № 0058-23/ПРОЕКСП.
Додатки:
1. Копія розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 25.01.2023 № 51.
2. Копія розпорядженням КМУ від 19.05.2021 № 468.
3. Копія позитивного експертного звіту від 10 квітня 2023 року № 0058-23/ПРОЕКСП.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" |
13 505 751,76
UAH з ПДВ
|
13 505 751,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" #40239718 |
Переможець |
13 505 751,76
UAH з ПДВ
|
25 березня 2023 18:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2023 10:26
|
ДУ № 1 до договору № 283.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 11:00
|
Договір № 283.pdf | укладений |
07 квітня 2023 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п. 3.4. та 11.3.b Договору № 283 від 07.04.2023 року уклали Додаткову угоду про таке: "Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. "Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом від 10 квітня 2023 року № 0058-23/ПРОЕКСП виданий ТОВ "ПРОЕКСП" та згідно з договірною ціною становить 13503345,23 грн (тринадцять мільйонів п'ятсот три тисячі триста сорок п'ять грн. 23 коп.) в тому числі ПДВ - 20% 2250557,54 грн |
Номер договору про закупівлю: | 283 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |