Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізована техніка (екскаватор-навантажувач)
Очікувана вартість
4 286 000,00 UAH
UA-2023-03-10-002643-a 1859387e865746b6b3d3b79558b7721c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Новак

+380953127499 alexandrnowak9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олевська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04343470
Вебсайт: http://olevsk-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Володимирська, 2
Контактна особа: Олександр Новак
+380953127499
alexandrnowak9@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2023 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 286 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 квітня 2023
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 10:36

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 березня 2023 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2023 10:21
Протокол №46-2023 про внесення змін до ТД.pdf
15 березня 2023 10:21
Протокол №46-2023 про внесення змін до ТД.pdf
15 березня 2023 10:21
Перелік змін.docx
15 березня 2023 10:21
Перелік змін.docx
15 березня 2023 10:21
Тендерна документація (нова редакція).docx
15 березня 2023 10:21
Тендерна документація (нова редакція).docx
10 березня 2023 10:36
Тендерна документація.docx
10 березня 2023 10:36
Тендерна документація.docx
15 березня 2023 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2023 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2023 10:21
Протокол №46-2023 про внесення змін до ТД.pdf
15 березня 2023 10:21
Протокол №46-2023 про внесення змін до ТД.pdf
15 березня 2023 10:21
Перелік змін.docx
15 березня 2023 10:21
Перелік змін.docx
15 березня 2023 10:21
Тендерна документація (нова редакція).docx
15 березня 2023 10:21
Тендерна документація (нова редакція).docx
10 березня 2023 10:36
Тендерна документація.docx
10 березня 2023 10:36
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розширення кола учасників
Дата подання: 13 березня 2023 10:14
Дата відповіді: 15 березня 2023 14:52
Шановний Замовник. Просимо Вас внести зміни в додаток 2 технічна частина, а саме: 4. Транспортна довжина, не менше 5750 мм.; 5. Транспортна висота , не більше 3900 мм.; 14. Об’єм системи охолодження двигуна – не більше 25 л.; 23. Максимальний тиск в гідравлічній системі, не менше 220 Бар; 24. Загальний об’єм гідравлічної системи, не більше 140 л.; 35. Максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання, не менше 5800 мм; 36. Максимальна висота завантаження по стандартним нормам (при закритому ковші) не менше 4700 мм.; Внесення зазначених змін не погіршить якість предмету закупівлі, але надає можливість розширити коло учасників, що в свою чергу забезпечить умови прозорої конкуренції, рівне ставлення до всіх учасників, а не лише jcb 3cx. Внесені зміни будуть запорукою заощадження коштів на придбання якісної техніки. Дякуємо за внесені зміни! Разом Переможемо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вас, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, виходячи зі специфіки своєї діяльності та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників. Кожен Учасник має можливість запропонувати Замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам Замовника. Якщо в технічних вимогах є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то Учасник може подати у своїй пропозиції відповідний еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару, зазначеному у цьому переліку, які потрібно підтвердити технічною документацією.
Створення штучних умов для Учасника.
Дата подання: 14 березня 2023 10:29
Дата відповіді: 16 березня 2023 09:52
Шановний Замовник, детально вивчивши додаток 2 до тендерної документації, неважко чітко стверджувати, що набір всіх технічних параметрів, відповідають лише екскаватору-навантажувачу jcb 3cx. Звертаю увагу, що якщо взяти до уваги окремі параметри – то звичайно є інші виробники, що відповідають таким вимогам, але якщо комплексно по всім без виключення 46 (сорока шести) пунктам – то технічне завдання відповідає лише одному екскаватору jcb 3cx. В даному випадку, набором технічних параметрів в додатку 2, що написане під копірку для певної моделі jcb 3cx - створені штучні умови для певного учасника. Такі спільні дії з учасником – призводять до монополізації ринку, та в цих діях Замовник є ініціатором, для забезпечення інтересів облюбованого учасника. Вимагаємо переглянути технічне завдання, яке відповідатиме щонайменше двом пропозиціям. Та головне не вибірково по окремому параметру, а в комплексі по всім 46 пунктам технічних характеристик. Чому під час оголошення не забезпечене рівне ставлення до Учасників? Чому не створені умови для прозорої конкуренції? Чому створюєте штучні умови для певного учасника? Чому ведуться узгоджені дії з учасником, та такі дії що призводять до завищення бюджету закупівлі, унеможливлюючи участь інших потенційних учасників? Чому нехтуються стаття 5 Закону? На Вашу думку постанова 1178 чи інші постанови відміняють принципи здійснення закупівель, передбачених Законом України про публічні закупівлі? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Також інформуємо, що тендерною документацією не встановлено жодних дискримінаційних вимог до потенційних Учасників. Тендерна документація була затверджена з врахуванням вимог ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", її вимогами жодним чином не порушуються принципи здійснення публічних закупівель.
Додатком 2 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" встановлено такі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які найбільш оптимально задовольняють потреби Замовника. Кожному Учаснику надано змогу та можливість запропонувати Замовнику товар, який є предметом закупівлі та відповідає вимогам тендреної документації та потребам замовника.
Замовником не забезпечено прозору конкуренцію, обмеження інших учасників.
Дата подання: 14 березня 2023 10:30
Дата відповіді: 16 березня 2023 10:08
Шановний Замовник. Відповідно до Вашого технічного завдання, яке прописане виключно під параметри jcb, вже очевидно, яка саме Вам буде запропонована техніка. Бюджет закупівлі в понад 4,2 мільйона гривень, включно з додатковим навісним обладнанням, що передбачене закупівлею, дозволяє придбати НОВУ техніку європейських виробників, з кращими технічними параметрами та гарантією 2-3 роки та 3000 мотогодин. Інші учасники не зможуть надати пропозиції на нову та кращу техніку з кращими показниками, так як не пройдуть по технічним параметрам, які прописані лише під jcb, та обмежують участь. Не витрачайте бюджетні кошти, на придбання техніки, де можливо забезпечити конкуренцію, та відповідне зниження вартості закупівлі. Тільки не відписуйтесь: «Шановний учасник, вам ніхто не забороняє приймати участь та пропонувати нову кращу техніку» та ін., Кажу Вам наперед, що технічні параметри прописані під jcb 3сх, та для запропонування техніки іншого виробника – НЕМОЖЛИВО. Необхідно Вам аналізувати ринок техніки та міняти технічне завдання, а не писати під копірку від певного учасника. Чи розглядали Ви нову, 2022-2023 років виготовлення техніку інших виробників Екскаваторів-навантажувачів, виробництва країн Європи, США та інших? Якщо так, то в чому суть придбання техніки jcb 3сх за такі кошти, що дозволяють придбання новітньої техніки з гарантією у 3-4 рази більшою ніж ви прописали? В чому перевага екскаватора-навантажувача jcb, ніж НОВА техніка інших виробників, та за такі кошти? Надайте будь ласка пояснення та внесіть зміни у ТД для розширення кола учасників, задля економії коштів та придбання більш якіснішої техніки ніж jcb. Дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, інформуємо, що додатком 2 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" встановлено такі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які найбільш оптимально задовольняють потреби Замовника.
Кожен Учасник має змогу та можливість запропонувати Замовнику товар, який є предметом закупівлі та відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог чинного законодавства, ДСТУ та потреб Замовника. Предметом закупівлі передбачено закупівлю екскаватора-навантажувача з необхідними технічними характеристиками та необхідним додатковим навісним обладнанням, а також забезпечення його постачання, розвантаження за вказаною адресою. Екскаватор-навантажувач повинний бути новим, не раніше 2022 року випуску.
Розрахунок визначення очікуваної вартості здійснено на основі моніторингу цін на ринку та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Вартість закупівлі є очікуваною та може бути зменшена за результатами поданих пропозицій від Учасників.
Завищення бюджету Закупівлі та обмеження учасників
Дата подання: 14 березня 2023 10:31
Дата відповіді: 16 березня 2023 10:16
Шановний Замовник. Просимо роз’яснити, чому, як тільки створені штучні умови для техніки лише jcb в під диктовку прописані параметри по всім технічним показникам, що зазначені в технічних специфікаціях - так відразу бюджет завищений майже на мільйон гривень? До речі це з урахуванням навісного обладнання. А чи цікавились Ви вартістю того ж самого 3сх на ринку, поза межею системи прозоро? А чи аналізували Ви собівартість машини jcb 3cx в довідках про локалізацію товару (не менше 15% в 2023році) по іншим закупівлям в системі? А як, щодо пропозицій інших учасників, що пропонують якіснішу техніку виробництва країн Європи, США, Японії, за меншою ціною та кращою якістю, збільшеною гарантією, але не можуть прийняти участь, так як ви скопіювали ТЗ лише 3сх jcb, цим самим обмежили участь інших учасників? Дякуємо за роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, інформуємо, що додатком 2 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" встановлено такі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які найбільш оптимально задовольняють потреби Замовника.
Розрахунок визначення очікуваної вартості здійснено на основі моніторингу цін на ринку та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №861 від 02.08.2022 року «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Кожному Учаснику надано змогу та можливість запропонувати Замовнику товар, який є предметом закупівлі та відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
ВАШІ ВІДПОВІДІ ЦЕ СТАНДАРНІ ОТГОВОРКИ ЗАМОВНИКІВ
Дата подання: 16 березня 2023 10:30
Дата відповіді: 17 березня 2023 08:27
ПОТРЕБИ ЗАМОВНИКА ПОВИННА ВРАХОВУВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ДЕКІЛЬКАМ ВИРОБНИКАМ (ДИЛЕРАМ) ЗАПРОПОНУВАТИ ТОВАР. ВАШІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ПРОПИСАНІ ТІЛЬКИ ПІД ОДНОГО ВИРОБНИКА (ПОСТАЧАЛЬНИКА) JCB. ВИ ВИКОРИСТОВУЄТЕ БЮДЖЕТНІ КОШТІ ТОЖ БУДЬ ЛАСКА ДОТРИМУЙТЕСЬ СТ5 ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. ВНЕСИТЬ ЗМІНИ В ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ!!!!! ЧОМУ ВИ ВАЖАЄТЕ, ЩО ІНШИЙ ЕКСКАВАТОР ФУНКЦІОНАЛЬНО НЕ ЗАБЕЗПЕЧИТЬ ВАШІ ПОТРЕБИ!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повторно повідомляємо, що додатком 2 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" встановлено такі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які найбільш оптимально задовольняють потреби Замовника.
Тендерною документацією не встановлено жодних дискримінаційних вимог до потенційних Учасників. Тендерна документація була затверджена з врахуванням вимог ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", її вимогами жодним чином не порушуються принципи здійснення публічних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-09-000058 ● eff9bb94e14944fe9a31111364cee08b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2023 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.05.2023 № 147

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 147.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-10-002643-a, 10.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-11 17:53:16

Запит про надання пояснення

Дата: 11.05.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-03-10-002643-a, яка проводилась Олевською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-15 11:44:06

Надання пояснень

У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-05-09-000058) закупівлі за предметом: «Спеціалізована техніка (екскаватор-навантажувач)», 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-03-10-002643-a), відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ч. 5 ст. 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в органа державного фінансового контролю виникла необхідність в отриманні пояснень щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Також, за результатами отриманого в електронній системі закупівель запиту про надання пояснень (далі – Запит), Замовнику необхідно надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до отриманого Запиту, який розміщено в електронній системі закупівель 11.05.2023 року, Олевська міська рада (далі – Замовник) інформує, що обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до рішення XXVІІІ сесії Олевської міської ради VIII скликання від 16.02.2023 року №1106 "Про внесення змін до бюджету Олевської міської територіальної громади на 2023 рік" за КПКВКМБ 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» (додається) та відповідно до рішення XXІХ сесії Олевської міської ради VIII скликання від 09.03.2023 року №1157 "Про внесення змін до «Програми соціально-економічного розвитку Олевської міської територіальної громади на 2023 рік» (додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено відповідно до вимог чинного законодавства, ДСТУ та потреб Замовника. Предметом закупівлі передбачено закупівлю екскаватора-навантажувача з необхідними технічними характеристиками та необхідним додатковим навісним обладнанням, а також забезпечення його постачання, розвантаження за вказаною адресою. Екскаватор-навантажувач повинний бути новим, не раніше 2022 року випуску. Кількість – 1 штука.
Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №861 від 02.08.2022 року «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Очікувана вартість предмета закупівлі становила 4 286 000,00 грн. (чотири мільйони двісті вісімдесят шість тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ. Розрахунок визначення очікуваної вартості (4 286 000,00 грн., з ПДВ) було здійснено на основі моніторингу цін на ринку, отриманих комерційних пропозицій (додаються) та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Також інформуємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному сайті Олевської міської ради за адресою: http://olevsk-gromada.gov.ua/ogolosheni-zakupivli/.



Додатки:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі за предметом: «Спеціалізована техніка (екскаватор-навантажувач)», 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-03-10-002643-a);
- рішення XXVІІІ сесії Олевської міської ради VIII скликання від 16.02.2023 року №1106 "Про внесення змін до бюджету Олевської міської територіальної громади на 2023 рік" за КПКВКМБ 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів»;
- рішення XXІХ сесії Олевської міської ради VIII скликання від 09.03.2023 року №1157 "Про внесення змін до «Програми соціально-економічного розвитку Олевської міської територіальної громади на 2023 рік»;
- отримані комерційні пропозиції від ТОВ «ТД «ЗАС», ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» та ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР».

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Західним офісом Держаудитслужби моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-05-09-000058) закупівлі за предметом: «Спеціалізована техніка (екскаватор-навантажувач)», 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-03-10-002643-a), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Олевська міська рада (далі – Замовник) повідомляє, що визнає встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до ст. 2 та ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому Законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пп. 2 п. 41 Особливостей – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Констракшн Машинері» щодо розірвання договору. Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В зв’язку з цим, Замовником було підготовлено на надіслано письмове звернення до ТОВ «Констракшн Машинері» щодо розірвання договору, відповідно до висновку, отриманого за результатами моніторингу (додається). Також між Замовником та ТОВ «Констракшн Машинері» було укладено додаткову угоду №1 до Договору про закупівлю №96 від 29.03.2023 року (далі – Договір), відповідно до якої Сторони дійшли згоди припинити дію даного Договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додатки: - лист Олевської міської ради до ТОВ «Констракшн Машинері» щодо розірвання договору, відповідно до висновку, отриманого за результатами моніторингу; - додаткова угода №1 до Договору про закупівлю №96 від 29.03.2023 року.

2023-05-30 09:29:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 4 278 000,00
UAH з ПДВ
4 278 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 березня 2023 15:18
Електронний підпис
24 березня 2023 15:18
ТОВ_КОНСТРАКШН_МАШИНЕРІ.pdf
24 березня 2023 15:18
Довідка щодо юрособи.zip
24 березня 2023 15:18
Довідка щодо фізособи.zip
24 березня 2023 15:18
Витяг-788509-Нонєв-2023-03-24.pdf.p7s
24 березня 2023 15:18
Витяг-788509-Нонєв-2023-03-24.pdf
21 березня 2023 10:58
Електронний підпис
21 березня 2023 10:58
Гарантійний лист.pdf.p7s
21 березня 2023 10:58
Гарантійний лист.pdf
18 березня 2023 21:57
Електронний підпис
18 березня 2023 21:57
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2023 21:57
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
18 березня 2023 21:57
Лист-згода.pdf
18 березня 2023 21:57
Витяг ЄДР.pdf
18 березня 2023 21:57
Брошура.pdf.p7s
18 березня 2023 21:57
Гарантійний лист.pdf.p7s
18 березня 2023 21:57
СЕРТИФІКАТ ДИЛЕРА_CML_JCB.pdf
18 березня 2023 21:57
Відомості про учасника.pdf
18 березня 2023 21:57
Витяг ЄДР.pdf.p7s
18 березня 2023 21:57
Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
18 березня 2023 21:57
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2023 21:57
Лист-згода.pdf.p7s
18 березня 2023 21:57
Брошура.pdf
18 березня 2023 21:57
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 4 278 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2023 11:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 10:08

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції (далі – ТП) Учасника відсутній гарантійний лист про відповідність пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника, викладеним в додатку 2 до тендерної документації (далі – Гарантійний лист). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: даний Гарантійний лист вимагався відповідно до пункту 8 частини 4 «Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист про відповідність пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника, викладеним в додатку 2 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2023 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
4 278 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2023 16:31
Додаткова угода №1.pdf укладений
29 травня 2023 16:29
Електронний підпис укладений
29 березня 2023 12:08
Додаток 2 екскаватор-навантажувач.pdf укладений
29 березня 2023 12:05
Додаток 1 екскаватор-навантажувач.pdf укладений
29 березня 2023 12:05
Договір екскаватор-навантажувач.pdf укладений
29 березня 2023 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2023 — 29 травня 2023
Сума оплати за договором: 4 278 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 713 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-05-09-000058).