Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олевська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04343470 |
Вебсайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 |
Контактна особа: |
Олександр Новак +380953127499 alexandrnowak9@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 286 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 10:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 10:21 |
Протокол №46-2023 про внесення змін до ТД.pdf | |
15 березня 2023 10:21 |
Протокол №46-2023 про внесення змін до ТД.pdf | |
15 березня 2023 10:21 |
Перелік змін.docx | |
15 березня 2023 10:21 |
Перелік змін.docx | |
15 березня 2023 10:21 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
15 березня 2023 10:21 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
10 березня 2023 10:36 |
Тендерна документація.docx | |
10 березня 2023 10:36 |
Тендерна документація.docx |
15 березня 2023 10:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2023 10:21 |
Протокол №46-2023 про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
15 березня 2023 10:21 |
Протокол №46-2023 про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
15 березня 2023 10:21 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 березня 2023 10:21 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 березня 2023 10:21 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
15 березня 2023 10:21 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
10 березня 2023 10:36 |
Тендерна документація.docx
|
|||
10 березня 2023 10:36 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також інформуємо, що тендерною документацією не встановлено жодних дискримінаційних вимог до потенційних Учасників. Тендерна документація була затверджена з врахуванням вимог ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", її вимогами жодним чином не порушуються принципи здійснення публічних закупівель.
Додатком 2 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" встановлено такі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які найбільш оптимально задовольняють потреби Замовника. Кожному Учаснику надано змогу та можливість запропонувати Замовнику товар, який є предметом закупівлі та відповідає вимогам тендреної документації та потребам замовника.
Кожен Учасник має змогу та можливість запропонувати Замовнику товар, який є предметом закупівлі та відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог чинного законодавства, ДСТУ та потреб Замовника. Предметом закупівлі передбачено закупівлю екскаватора-навантажувача з необхідними технічними характеристиками та необхідним додатковим навісним обладнанням, а також забезпечення його постачання, розвантаження за вказаною адресою. Екскаватор-навантажувач повинний бути новим, не раніше 2022 року випуску.
Розрахунок визначення очікуваної вартості здійснено на основі моніторингу цін на ринку та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Вартість закупівлі є очікуваною та може бути зменшена за результатами поданих пропозицій від Учасників.
Розрахунок визначення очікуваної вартості здійснено на основі моніторингу цін на ринку та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №861 від 02.08.2022 року «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Кожному Учаснику надано змогу та можливість запропонувати Замовнику товар, який є предметом закупівлі та відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
Тендерною документацією не встановлено жодних дискримінаційних вимог до потенційних Учасників. Тендерна документація була затверджена з врахуванням вимог ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", її вимогами жодним чином не порушуються принципи здійснення публічних закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000058 ● eff9bb94e14944fe9a31111364cee08b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2023 № 147
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 147.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-10-002643-a, 10.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-11 17:53:16
Запит про надання пояснення
Дата: 11.05.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-03-10-002643-a, яка проводилась Олевською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 11:44:06
Надання пояснень
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-05-09-000058) закупівлі за предметом: «Спеціалізована техніка (екскаватор-навантажувач)», 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-03-10-002643-a), відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ч. 5 ст. 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в органа державного фінансового контролю виникла необхідність в отриманні пояснень щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Також, за результатами отриманого в електронній системі закупівель запиту про надання пояснень (далі – Запит), Замовнику необхідно надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до отриманого Запиту, який розміщено в електронній системі закупівель 11.05.2023 року, Олевська міська рада (далі – Замовник) інформує, що обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до рішення XXVІІІ сесії Олевської міської ради VIII скликання від 16.02.2023 року №1106 "Про внесення змін до бюджету Олевської міської територіальної громади на 2023 рік" за КПКВКМБ 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» (додається) та відповідно до рішення XXІХ сесії Олевської міської ради VIII скликання від 09.03.2023 року №1157 "Про внесення змін до «Програми соціально-економічного розвитку Олевської міської територіальної громади на 2023 рік» (додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено відповідно до вимог чинного законодавства, ДСТУ та потреб Замовника. Предметом закупівлі передбачено закупівлю екскаватора-навантажувача з необхідними технічними характеристиками та необхідним додатковим навісним обладнанням, а також забезпечення його постачання, розвантаження за вказаною адресою. Екскаватор-навантажувач повинний бути новим, не раніше 2022 року випуску. Кількість – 1 штука.
Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №861 від 02.08.2022 року «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Очікувана вартість предмета закупівлі становила 4 286 000,00 грн. (чотири мільйони двісті вісімдесят шість тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ. Розрахунок визначення очікуваної вартості (4 286 000,00 грн., з ПДВ) було здійснено на основі моніторингу цін на ринку, отриманих комерційних пропозицій (додаються) та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Також інформуємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному сайті Олевської міської ради за адресою: http://olevsk-gromada.gov.ua/ogolosheni-zakupivli/.
Додатки:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі за предметом: «Спеціалізована техніка (екскаватор-навантажувач)», 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-03-10-002643-a);
- рішення XXVІІІ сесії Олевської міської ради VIII скликання від 16.02.2023 року №1106 "Про внесення змін до бюджету Олевської міської територіальної громади на 2023 рік" за КПКВКМБ 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів»;
- рішення XXІХ сесії Олевської міської ради VIII скликання від 09.03.2023 року №1157 "Про внесення змін до «Програми соціально-економічного розвитку Олевської міської територіальної громади на 2023 рік»;
- отримані комерційні пропозиції від ТОВ «ТД «ЗАС», ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» та ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР».
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Західним офісом Держаудитслужби моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-05-09-000058) закупівлі за предметом: «Спеціалізована техніка (екскаватор-навантажувач)», 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-03-10-002643-a), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Олевська міська рада (далі – Замовник) повідомляє, що визнає встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до ст. 2 та ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому Законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пп. 2 п. 41 Особливостей – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Констракшн Машинері» щодо розірвання договору. Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В зв’язку з цим, Замовником було підготовлено на надіслано письмове звернення до ТОВ «Констракшн Машинері» щодо розірвання договору, відповідно до висновку, отриманого за результатами моніторингу (додається). Також між Замовником та ТОВ «Констракшн Машинері» було укладено додаткову угоду №1 до Договору про закупівлю №96 від 29.03.2023 року (далі – Договір), відповідно до якої Сторони дійшли згоди припинити дію даного Договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додатки: - лист Олевської міської ради до ТОВ «Констракшн Машинері» щодо розірвання договору, відповідно до висновку, отриманого за результатами моніторингу; - додаткова угода №1 до Договору про закупівлю №96 від 29.03.2023 року.
2023-05-30 09:29:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 278 000,00
UAH з ПДВ
|
4 278 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
4 278 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 11:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 16:31
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
29 травня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 12:08
|
Додаток 2 екскаватор-навантажувач.pdf | укладений |
29 березня 2023 12:05
|
Додаток 1 екскаватор-навантажувач.pdf | укладений |
29 березня 2023 12:05
|
Договір екскаватор-навантажувач.pdf | укладений |
29 березня 2023 12:05
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 березня 2023 — 29 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
4 278 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 713 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-05-09-000058). |