Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 4 358 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 2.3. Оплата здійснюється за фактично переданий товар після надання постачальником накладних та рахунку на оплату товару. Покупець зобов'язаний перерахувати суму зазначену в підтверджуючих документах протягом 30 банківських днів після їх підписання. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2023 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2023 15:04 |
Перелік змін 2.docx | |
08 березня 2023 15:04 |
Тендерна_документацiя (зі змінами 2).doc | |
08 березня 2023 15:04 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами 2).docx | |
07 березня 2023 16:14 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2023 16:14 |
Тендерна_документацiя (зі змінами).doc | |
07 березня 2023 16:14 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx | |
02 березня 2023 12:25 |
Тендерна_документацiя.doc | |
02 березня 2023 12:25 |
Додаток_5 Проєкт договору.docx | |
02 березня 2023 12:25 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
08 березня 2023 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 березня 2023 15:04 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
08 березня 2023 15:04 |
Тендерна_документацiя (зі змінами 2).doc
|
||||||
08 березня 2023 15:04 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами 2).docx
|
||||||
07 березня 2023 16:14 |
Перелік змін.docx
|
||||||
07 березня 2023 16:14 |
Тендерна_документацiя (зі змінами).doc
|
||||||
07 березня 2023 16:14 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx
|
||||||
02 березня 2023 12:25 |
Тендерна_документацiя.doc
|
||||||
02 березня 2023 12:25 |
Додаток_5 Проєкт договору.docx
|
||||||
02 березня 2023 12:25 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«8. У складі пропозиції Учасники на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару повинен надати копію атестату виробництва, що дійсний на весь період поставки товару, який засвідчує відповідність асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ.»
Я, як потенційний Учасник закупівлі маю даний документ, що чинний на момент оголошення закупівлі, однак його термін дії завершується раніше кінцевого строку поставки товару, передбаченого умовами Тендерної документації.
Слід відзначити, що продовжити даний документ завчасно не має реальної можливості, оскільки відповідно до нормативних документів заявку на продовження даного документу можна подати до Компетентного органу не раніше як за 1 місяць до завершення його дії.
Враховуючи вищевикладене дана вимога про надання копії атестату виробництва, що дійсний на весь період поставки товару, є дискримінаційної по відношенню до мене як до потенційного учасника закупівлі і повинна бути виключена зі змісту Тендерної документації.
В силу ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене вимагаю:
Виключити зі змісту Тендерної документації вимогу про надання копії атестату виробництва, що дійсний на весь період поставки товару.
З повагою,
Потенційний Учасник закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-06-000090 ● 101d9f2c1d5a41aa871be3f8ddeb9d79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.06.2023 № 30-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 06.06.2023 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8
UA-2023-03-02-005575-a 02.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 11:00:53
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ручного прибирання вулиць за кодом ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-005575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
У зв’язку з чим прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-13 11:47:38
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснення від 08.06.2023 р. щодо закупівлі «Асфальтобетонна суміш» (ідентифікатор UA-2023-03-02-005575-a) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики продукції повинні відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару на основі трьох комерційний пропозицій, що додаються.
Посилання на обґрунтування: https://drohobych-rada.gov.ua/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85-48/
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-02-005575-a від 21 червня 2023 (далі – Висновок) щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш)» (ідентифікатор UA-2023-03-02-005575-a) надаємо наступні заперечення: Щодо коду економічної класифікації видатків Замовник не погоджується із викладеним твердженням у Висновку щодо недотримання вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону. У листі Державної казначейської служби України від 04.07.2019 № 16-10-11/11487 «Про застосування кодів економічної класифікації видатків бюджету» зазначається наступне: Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 21.06.2012 р. № 754), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.03.2012 р. за № 456/20769 (далі - Інструкція), економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування. Економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету (п. 1.1 Інструкції). Згідно пункту 1.2. Інструкції видатки на проведення публічних закупівель здійснюються за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Звертаємо Вашу увагу, що оприлюднений річний план (ідентифікатор плану UA-P-2023-03-02-002846-a) містить всю інформацію, яка вимагається Законом. Щодо Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі Пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості 1178), встановлено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Керуючись наведеним Замовником торгів було визначено предмет закупівлі, а саме: «ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш)». Зазначений код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Щодо розміщення додатків до тендерної документації Наказом Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено примірну тендерну документацію, яка містить рекомендаційний характер і не є обов’язковою до виконання. Пунктом 24 Особливостей 1178 передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Законом, Особливостями 1178 чи Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі відсутні зобов’язання розміщувати додатки до тендерної документації окремими файлами, а отже Замовником дотримано вимог законодавства у сфері публічних закупівель та порушення у даній частині відсутнє. КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради врахує зауваження викладені у Висновку. Також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель.
2023-06-28 15:28:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Відображення інформації в пункті 7 річного плану закупівель з недотриманням вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону . Не зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Не завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1, 3 - 4) до тендерної документації окремими файлами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Євроасфальт" |
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Євроасфальт" #36262023 |
Переможець |
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 14:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 11:48
|
ДУ 6 Євроасфальт 220301.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 14:07
|
ДУ 5 Євроасфальт 220301.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 14:14
|
ДУ 4 Євроасфальт 220301.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2023 11:22
|
ДУ 3 Євроасфальт 220301.pdf | зміни до договору |
03 травня 2023 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2023 12:43
|
ДУ 2 Євроасфальт 220301.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2023 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 11:27
|
ДУ 1 Євроасфальт 220301.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 14:29
|
Договір 220301 Євроасфальт.pdf | укладений |
22 березня 2023 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування, а також зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 220301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування, а також зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 220301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 220301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 220301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 220301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 220301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |