Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 |
Код ЄДРПОУ: | 03361833 |
Місцезнаходження: | 33018 , Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Рабченюк Дмитро Валентинович 380976552508 DIMARABCHENIUK@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 344 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 444,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 17:23 |
ТД оренда зі змінами.doc | |
06 березня 2023 17:23 |
перелік змін оренда.DOC | |
01 березня 2023 17:18 |
ТД оренда.doc |
06 березня 2023 17:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2023 17:23 |
ТД оренда зі змінами.doc
|
|||
06 березня 2023 17:23 |
перелік змін оренда.DOC
|
|||
01 березня 2023 17:18 |
ТД оренда.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000079 ● 6b5ee25e24474e24a47a3ad37c1003cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2023 №37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
19. UA-2023-03-01-011930-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 09:08:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Надання в оренду спеціальних вантажних сміттєвозів» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-011930-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОЛД С» на відповідність тендерній документації Комунального автотранспортного підприємства 1728 з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Також, просимо надати скан-копію протоколу від 01.03.2023 № 23 та від 06.03.2022 № 27 щодо затвердження тендерної документації.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 14:43:19
Відповідь на запит
Комунальним автотранспортним підприємством 1728 (далі – КАТП 1728) розглянуто запит Управлінню північного офісу держаудитслужби в Житомирській області від 14.06.2023, з приводу обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710.
Постановою № 710 доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• по-перше, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• по-друге, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Повідомляємо, що КАТП 1728 не відноситься до суб’єктів господарювання зазначених в пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів.
Очікувана вартість предмету закупівлі здійснювалось на основі комерційних пропозицій учасників ринку відповідно до рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275 затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Виявлені формальні помилки в Учасника описані в протоколі уповноваженої особи (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не враховано норми пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 внаслідок накладення удосконаленого електронного цифрового підпису посадової особи Замовника, а не кваліфікованого електронного підпису.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не враховано норми пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 внаслідок накладення удосконаленого електронного цифрового підпису посадової особи Замовника, а не кваліфікованого електронного підпису.) • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2024-03-28 10:40:50
Оскарження в суді
Опис: | № Суть виявленого ДАСУ порушення Заперечення 1 УО накладено УЕП замість КЕП чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. Пунктом 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 передбачено, що після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Постановою КМУ від 17 березня 2021 р. № 227 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193» внесено зміни до постанови КМУ від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» відповідно п. 1 ч. 3 якої зазначено: «Установити, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону; використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчу вальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом;». Абзацом 2 ч. 1 постанови КМУ від 3 березня 2020 р. № 193 встановлено – «Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року». Зважаючи на викладене, Наказ Мінекономрозвитку №1082 передбачає використання виключно кваліфікованого електронного підпису для накладення на інформацію внесену в електронні поля для розміщення інформації в електронній системі закупівель, зокрема, в розумінні ЗУ «Про електронні довірчі послуги», тоді як постанова КМУ від 3 березня 2020 р. № 193 в свою чергу передбачає використання удосконаленого електронного підпису чи печатки, який базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа до 05.03.2022 року як рівнозначний до кваліфікованого електронного підпису, включаючи даний випадок. Разом з цим, 24.05.2022 КМУ ухвалив Постанову № 617, яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронної довірчої послуги, зокрема в частині продовження можливості застосування УЕП (удосконалених електронних підписів) на час дії воєнного стану в Україні та ще на шість місяців з моменту його скасування чи припинення. Враховуючи вищевказане, накладений Замовником підпис при розміщенні інформації в електронній системі закупівель відповідає вимогам наказу Мінекономрозвитку №1082, а тому порушення чинного законодавства, як це зазначено у висновку органу ДАСУ, відсутні. 2 За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 8 пункту 28 Особливостей, в підпункті 3 пункту 3.1 та підпункті 3 пункту 3.2 Додатку № 1 до тендерної документації не вказано інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстави для відхилення, зазначеної у підпункті 12 пункту 44 Особливостей, для переможця процедури закупівлі. Варто зазначити, що документальним підтвердженням відсутності підстав для відхилення переможця процедури закупівлі передбачених підпунктом 6 та 12 пункту 44 Особливостей згідно чинного законодавства України є єдиний документ, а саме повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Вимоги щодо надання даного документу, встановлені у пп.2 п.3.1. та п.3.2. додатку 1 до тендерної документації. Відповідний документ завантажений переможцем у електронну систему закупівель у визначені терміни. Відтак вважаємо, що не продублювавши ідентичний зміст з пп.2 п.3.1. та п.3.2. додатку 1, в частині найменування документу, що підтверджує відсутність підстав, у пп.3 п.3.1. та п.3.2. додатку 1 замовник не порушив вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 8 пункту 28 Особливостей. Враховуючи наведене, вважаємо, що висновок державних аудиторів у цій частині є безпідставним, а вчинені дії замовника такими, що не порушили вимоги законодавства з питань публічних закупівель та жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження. 3 Зміна істотних умов, що відображена у підпункті 2 пункту 8.11 проєкту договору не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. У пункті 8.11 проєкту договору відображений загальний та виключний перелік підстав зміни істотних умов договору, що передбачені законом та відповідними пунктами Особливостей. Підстава зміни істотних умов договору зазначена у підпункті 2 пункту 8.11 проєкту договору відображена у підпункті 2 пункту 19 Особливостей відтак не може суперечити абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. Окрім цього, як вже було зазначено раніше, перелік підстав зазначених у проекті договору є загальним. При цьому після підписання договору застосовуються виключно ті підстави зміни істотних умов договору, які відповідають предмету договору. Отже, твердження державних аудиторів щодо порушення Замовником вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей не відповідає дійсності та є необґрунтованим. 4 В порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей проєкт договору (Додаток № 3 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Разом з тим ані пункт 8 частини 2 статті 22 Закону, ані пункт 19 Особливостей не містять встановлених формулювань, вимог щодо форми та змісту до порядку змін умов проекту договору про закупівлю. Варто наголосити також і про те, що пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацом 1 пункту 28 Особливостей не встановлено, що порядок змін умов договору повинен бути визначений саме у такій частині тендерної документації як проект договору про закупівлю, як про це наголошено у висновку ДАСУ. Натомість порядок змін умов договору про закупівлю повинен бути визначений у тендерній документації в цілому, яка, окрім проекту договору про закупівлю містить також і ряд інших розділів, які прямо чи опосередковано пов’язані з договором про закупівлю. Таким чином, замовник на власний розсуд зазначає вищезазначені вимоги. Так, відповідно до пункту 4 Розділу 6 тендерної документації на закупівлю, що підлягала моніторингу, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Частиною 1 статті 525 ЦК встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до частини 1 статті 651 ЦК, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Вимоги чинного законодавства у сфері закупівель не містять виключень з цієї норми ЦК. Разом з цим відповідно до статті 188 ГКУ, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. При цьому сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Таким чином, умовами тендерної документації врегульовано питання щодо порядку зміни умов проекту договору про закупівлю, відтак вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей були повністю дотримані. Отже, твердження державних аудиторів щодо порушення Замовником вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей не відповідає дійсності та є необґрунтованим. 5 У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОЛД С» відсутні страхові поліси, чим не дотримано вимоги пункту 1 пункту 5 розділу 4 Додатку № 1 до тендерної документації. Підпунктом 1 пункту 5 розділу 4 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників проекту договору про закупівлю, підготовленого у відповідності з Додатком № 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності). Додаток 3 до тендерної документації включає проекти Договору оренди транспортних засобів та Акту приймання-передачі транспортного засобу, які і були надані переможцем процедури закупівлі у відповідності та на виконання вищезазначених вимог тендерної документації. Варто зазначити, що жодних інших додатків та/або специфікацій Додаток 3 до тендерної документації не містив. Окрім цього вимога підпункту 1 пункту 5 розділу 4 Додатку № 1 до тендерної документації вказує саме на додатки до проєкту договору зазначеного у Додатку № 3 до тендерної документації, в той час як пункт 8.10 проєкту договору, опираючись на який орган моніторингу констатував порушення, вказує на невід’ємні додатки до договору. При цьому договір та проект договору є різними поняттями у розумінні чинного законодавства у сфері закупівель. Враховуючи вищевикладене, переможцем процедури закупівлі були повністю виконані вимоги тендерної документації у частині пункту 1 пункту 5 розділу 4 Додатку № 1, а відхилення пропозиції такого учасника, як про це зазначено у висновку органу моніторингу, грубо порушувало б вимоги Закону та Особливостей. 6 Про зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 31.03.2023 № 43» Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначає Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Відповідно до ст.1 Закону №2939-ХІІ здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю). Орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України. Статтею 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Однак, ні положеннями Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", ні іншими нормативно-правовими актами не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів, а також не встановлено процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю. Подібна правова позиція висловлена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 28.01.2021 року у справі № 160/12925/19 та від 26.08.2021 у справі № 280/2494/19. Згідно з підпукнтом 20 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України Держаудитслужба для виконання покладених на неї завдань має право порушувати перед відповідними державними органами питання саме про визнання недійсними договорів, укладених з порушенням законодавства. Також згідно з ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Аналогічна норма ч. 1 ст. 188 ГК України теж стверджує, що зміна та розірвання господарських договорів у односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Отже, господарський договір, зокрема договір про закупівлю, може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку. Водночас законодавством не встановлено повноваження органів фінансового контролю зобов`язувати суб`єктів господарювання саме до розірвання господарського договору. Окрім цього висновком ДАСУ про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень саме шляхом розірвання договору, яке не узгоджується з формулюваннями Положення про ДАСУ, орган Держаудитслужби також не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень (судовий або позасудовий), що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, так само може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Подібна правова позиція висловлена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 10 грудня 2019 року у справі №160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі № 640/467/19, від 23 квітня 2020 року у справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі № 160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справа № 160/11304/19, від 21 січня 2021 року у справі №400/4458/19. Окрім вказаного слід зазначити, Верховний Суд у своїй постанові від 18.10.2022 року у справі №911/2183/21 зауважив, що висновок Держаудитслужби не може вважатися істотною зміною обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору та не може бути єдиною підставою для розірвання Договору за позовом Замовника. |
Дата публікації: | 03 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 46933/23 |
Дата відкриття провадження: | 11 липня 2023 |
Документи:
12 липня 2023 14:52
|
Електронний підпис |
03 липня 2023 16:34
|
Електронний підпис |
03 липня 2023 15:15
|
Електронний підпис |
03 липня 2023 15:15
|
30 Запечерення ДАСУ 30.06_1.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ГОЛД С'' |
7 344 480,00
UAH з ПДВ
|
7 344 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ГОЛД С'' #38610592 |
Переможець |
7 344 480,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 10:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2024 14:36
|
ду 2 голд с.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:54
|
ду 1 голдс продовження.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.5 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.4.3 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.4.2 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.4.1 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.3 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.2.2 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.2.1 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.2 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18.1 .pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18 договір оренда ТЗ.pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
18 акти оренда ТЗ.pdf | укладений |
31 березня 2023 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |