Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05473594 |
Місцезнаходження: | 08402, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Солонці, будинок 1 |
Контактна особа: |
Петровець Віра Сергіївна +380456753894 petrovets19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43220000-1: Грейдери та планувальники
Закупівля проводиться в цілому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 08:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 08:44 |
Додаток 6 Проект Договору.doc | |
23 лютого 2023 08:44 |
Додаток 5 Фома довідки персональні дані.docx | |
23 лютого 2023 08:44 |
Додаток 4 Форма довідки ст. 17 об_єднання учасників.docx | |
23 лютого 2023 08:44 |
Додаток 3 Форма довідки ч. 2 ст. 17.docx | |
23 лютого 2023 08:44 |
Додаток 2 Форма тендерна пропозиція.docx | |
23 лютого 2023 08:44 |
Додаток 1 Вимоги до предмету закупівлі.docx | |
23 лютого 2023 08:44 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000065 ● 67c3a181056f47dc9bc966497155bb65
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.06.2023 № 27-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.06.2023 № 27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-02-23-000277-a від 23.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 16:13:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Автогрейдер (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-000277-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 11:15:47
Відповідь на запит від 21.06.2023
Переяславська міська рада
Комунальне підприємство Переяславське виробниче управління комунального господарства
08402, Київська обл., м. Переяслав, вул. Солонці,1, тел. (04567) 5-17-50, ф. 5-38-95, код ЄДРПОУ 05473594
вих. № 245
“23” червня 2023р
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА
СЛУЖБА УКРАЇНИ
На Ваш запит про надання пояснень від 21 червня 2023 року у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-06-21-000065) процедури закупівлі Автогрейдер (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-000277-a), повідомляємо наступне.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Враховуючи технологічні особливості виробничого (господарського) процесу цеху «Благоустрій» КП ВУКГ, зокрема – виконання роботи з грейдерування та вирівнювання твердих ґрунтів, утримання вулично-дорожньої мережі Переяславської ОТГ у зимовий період, відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, що затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ від 14.02.2012 № 54, експлуатація у найбільш складних умовах, а також з огляду на застарілість техніки, яка вичерпала свій виробничий потенціал, постійно потребує ремонту, заміни складових частин, ціна на які є досить висока, а випуск деяких запасних частин припинено через моральне старіння, виникла необхідність придбати за бюджетні кошти додаткову техніку для виконання земляних та планувальних робіт. Крім того, у зв’язку з утворенням Переяславської міської територіальної громади та приєднанням до неї нових населених пунктів збільшився обсяг робіт з благоустрою території.
Також було враховано, що відповідно до п. 61 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» придбання у 2023 році машин для земляних і землерийних робіт та їх частин за кошти бюджету, вартість яких перевищує 200 тис. грн., здійснюється виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15%, а також цілком відповідає потребам КП ВУКГ та особливостям виконуваних робіт.
Відповідно до запиту ініціатора закупівлі від 21.02.2023р., було надано технічні вимоги до предмету закупівлі та визначено його технічні, якісні та кількісні характеристики, що повністю відповідає потребам КП ВУКГ, згідно яких було оголошено відповідну закупівлю.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень по КПКВК МБ 1517670 КЕКВ 3210 на 2023 рік, рішення Переяславської міської ради від 16.02.2023 № 12-45-VIIІ «Про внесення змін до Програми фінансової підтримки комунальних підприємств Переяславської міської ради на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Переяславської міської ради від 17.12.2020 № 10-04-VIIІ (із змінами)», згідно якого збільшено капітальні видатки по КТПКВК МБ 1517670 (внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання) КЕКВ 3210 (капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)) на придбання автогрейдера (шляхом збільшення статутного капіталу КП Переяславське ВУКГ) на суму 5100000,00 гривень.
Вказане вище рішення Переяславської міської ради розміщені у вільному доступі за посиланням: https://phm.gov.ua/?page_id=377
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін з урахуванням технологічних особливостей виробничого процесу, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників, імпортерів, офіційних представників та постачальників). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro».
Надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://phm.gov.ua/?page_id=453
Оскільки у КП ВУКГ відсутній власний веб-сайт, уся інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщується на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Переяславської міської територіальної громади.
Начальник (підпис) В.А.Коркач
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
5 097 000,00
UAH з ПДВ
|
5 097 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Переможець |
5 097 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 16:28
|
Додаткова угода 2 до Договору 97 від 13.03.2023 р..pdf | зміни до договору |
30 травня 2023 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 15:02
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 08:38
|
Договір | укладений |
13 березня 2023 08:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |