Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 00:01 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 4 085 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 427,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.4.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.5.2. пункту 3.5. цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.4.3. пункту 3.4. цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA733052990000026009041003491, МФО 305299 в АТ КБ «Приватбанк», ЄДРПОУ 43032947. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП) та печатки, накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.4.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3.4.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає 100 000.00 грн. (сто тисяч грн. 00 коп.). 3.4.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.4.5. Банківська гарантія може бути видана банком, реквізити якого зазначені у п.10 Відомостей про учасника (форма встановлена замовником). 3.4.6. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.4.7. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg документи, які є невідємною частиною тендерного забезпечення: - витяг з Державного реєстру банків або копію завіреної банком ліцензії, виданої банку; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. 3.4.8. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.4.9. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.5.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.5.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.5.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 60 банківських днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2023 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2023 16:09 |
Перелік змін 1.docx | |
21 лютого 2023 16:09 |
Тендерна_документацiя (зі змінами).doc | |
21 лютого 2023 16:09 |
Додаток 5 Проект договору (зі змінами).docx | |
20 лютого 2023 16:45 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
20 лютого 2023 16:45 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
20 лютого 2023 16:45 |
Тендерна_документацiя.doc |
21 лютого 2023 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2023 16:09 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
21 лютого 2023 16:09 |
Тендерна_документацiя (зі змінами).doc
|
|||
21 лютого 2023 16:09 |
Додаток 5 Проект договору (зі змінами).docx
|
|||
20 лютого 2023 16:45 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
20 лютого 2023 16:45 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
20 лютого 2023 16:45 |
Тендерна_документацiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Однак, пропозиція учасника ФОП Пилипів Роман Ігорович не відповідає вимогам замовника та мала бути відхиленою, з наступних підстав.
1. Відповідно до пункту 1.2 Додатку №1 до Тендерної документації «Обов'яковою вимогою для учасника є наявність у васності/користуванні:
- вантажний транспортний засіб, вантажопідьємністтю –не менше 15 тон –в кількості не менше 7 ( семи) одиниць;
- навантажувач сипучих матеріалів – не менше 2 (двох) одиниць.
Право користування має бути документально підтверджено діючими документами.
Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користуваня обладнання, матеріально-технічною базою, танспортними засобами, якими буде дійснюватся доставка товару («надати діючі договора оренди транспортних засобів», обладнання, матеріально-технічною базою або пітвердити право власності на них).»
На виконання даної вимоги учасник ФОП Пилипів Роман Ігорович надав у складі своєї тендерної пропозиції договори оренди вантажних транспортних засобів, укладених з фізичними особами – громадянами України. (файл «Техпаспорта на т-з,догов.оренди,ЦМК.pdf» стор. 16–30).
Згідно норм Статті 799 Цивільного кодексу України – «договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.».
Надані у складі тендерної пропозиції ФОП Пилипів Роман Ігорович договори оренди транспортного засобу жодних відміток нотаріуса не містять.
Статтею 220 Цивільного кодексу України встановлено - У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним, тобто, керуючись статтею 215 Цивільного кодексу України, недійсним правочином, недійсність якого встановлена законом.
Відповідно вказаних норм, подані учасником договори оренди є недійсними з моменту їх укладення, а тому не можуть відповідати вимогам замовника в частині подання діючих договорів оренди транспортних засобів.
2. Згідно наданого Замовником в електронній системі закупівель роз’яснення від 27.02.2023 року - Учасникам у складі пропозиції потрібно завантажити проект договору.
На виконання вказаної вимоги, учасник ФОП Пилипів Роман Ігорович надав проект договору з зазначенням власних реквізитів (файл Довідки).pdf стор. 20-25), форма та зміст якого не відповідає проекту договору, що є додатком №5до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, ПП "ТУЯ" вважає рішення замовника безпідставним, незаконним і неправомірним, та таким що має бути скасоване.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: відомостей про транспортний(і) засоби якими буде здійснюватися поставка.
1.2. Обов'яковою вимогою для учасника є наявність у васності/користуванні:
- вантажний транспортний засіб, вантажопідьємністтю –не менше 15 тон –в кількості не менше 7 ( семи) одиниць;
- навантажувач сипучих матеріалів – не менше 2 (двох) одиниць. Право користування має бути документально підтверджено діючими документами.
Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користуваня обладнання, матеріально-технічною базою, танспортними засобами, якими буде дійснюватся доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або пітвердити право власності на них).
1.3. Учасник повинен мати у власності чи користуванні майданчик для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі, на території Львівської області. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності.
1.4. Учасник повинен мати у власності чи користуванні ваговий комплекс або автомобільні ваги. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності, документальне підтвердження повірки засобу вимірювальної техніки, чинне на дату подання тендерної пропозиції.
П. 41 Особливостей передбачений виключний перелік підстав для відхилення учасників, а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
• є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України
• від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
• є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
• не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
• надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
2. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Звертаємо увагу, що Замовником не передбачено надання нотаріально посвідчених договорів. Кожен учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданої ним інформації.
П. 8 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно п.18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Істотними умовами даного Договору є: предмет Договору, кількість, ціна, строк його дії.
21 лютого 2023 р. Замовником було внесено зміни до проекту договору в частині приведення його у відповідність до вимог тендерної закупівлі.
Учасник ФОП Пилипів Роман Ігорович надав у складі пропозиції проект договору чим погодився з його істотними умовами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000073 ● 7f3ebb163fba47d9a8a28c9e7e5ad561
- Статус: вирішено ● Дата: 01 травня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2023 № 87
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.03.2023 № 87.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-20-013062-a, 20.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 13:27:48
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-02-20-013062-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 11:42:02
Відповідь
На Ваш запит від 15.03.2023 р. щодо закупівлі Піщано-гравійна суміш, щебінь гранітний (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-20-013062-a) надаємо наступну інформацію:
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до потреби, обрахованої Замовником з урахуванням минулорічних потреб
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якість товару повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-75-98 або іншому документу відповідно до чинного законодавства України та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару на основі трьох комерційний пропозицій, що додаються.
Посилання на обгрунтування: https://drohobych-rada.gov.ua/%d0%be%d0%b1%d2%91%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b0-%d1%8f%d0%ba%d1%96%d1%81%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%85-36/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 14:13:05
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-02-20-013062-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
В оголошенні про проведення відкритих торгів (з особливостями) за за ІD: UA-2023-02-20-013062-a у графі «Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками», зазначено електронну адресу - kpsmutender@i.ua.
Проте у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу 1) зазначено електронну адресу - kpsmu@i.ua.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, через яку електронну адресу здійснювався зв’язок учасників процедури закупівлі з уповноваженою особою Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 10:59:04
Відповідь на запит
На Ваш запит замовнику на пояснення від 22.03.2023 року щодо закупівлі «Піщано-гравійна суміш, щебінь гранітний» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-20-013062-a) надаємо наступну інформацію:
У пункті 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. А тому, у п. 2 розділу 1 тендерної документації Замовником зазначено наступне: - прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до директора – Суда Володимира Станіславовича, kpsmu@i.ua.
У електронній системі (майданчику Замовника) зазначено наступне: Контактна особа: Володимир Суда, +380324432927, kpsmutender@i.ua.
Так як жоден нормативний документ, яким регулює питання у сфері публічних закупівель, не обмежує кількість електронних адрес, Замовником зазначені дві актуальні електронні адреси kpsmutender@i.ua та kpsmu@i.ua через які може здійснювався зв’язок учасників процедури закупівлі з уповноваженою особою Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-20-013062-a від 04 квітня 2023 року (далі – Висновок) повідомляємо наступне: Щодо деталізації кожної номенклатури позиції предмета закупівлі Пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі – Постанова 1178), встановлено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно до п. 22 ч.1. ст. 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п.3 Розділу 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Керуючись наведеним Замовником торгів КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради було визначено предмет закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Зазначений код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Щодо підтвердження учасником інформації про банківську установу, яка видала банківську гарантію Вимогами п. 3.4 Розділу 3 тендерної документації передбачено наступне: «3.4.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.5.2. пункту 3.5. цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.4.3. пункту 3.4. цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA733052990000026009041003491, МФО 305299 в АТ КБ «Приватбанк», ЄДРПОУ 43032947. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи.». У складі пропозиції ФОП Пилипіва Романа Ігоровича, учасника пропозицію яку електронна система визначила найбільш економічно вигідною, на підтвердження надано наступну інформацію: - підтвердження кредитний рейтинг "uaAAА" (файл «свідоцтво.pdf»), що є вищим ніж вимагалося замовником; - лист виданий АТ «СЕНС БАНК» від 23.02.2023 р. № 7778-86.20/2023 про не застосування санкцій (файл «лист санкції.pdf»). Звертаємо увагу, що Замовником не вимагалося надання інформацію про те, що банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Також, відповідно до п. 3.7. Розділу 3 тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до даних розміщених на сайті Національного банку України (https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions/23494714), АТ «СЕНС БАНК» є банком іноземних банківських груп та відповідає критеріям вибору банку, що видав банківську гарантію. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: відомостей про транспортний(і) засоби якими буде здійснюватися поставка. 1.2. Обов'язковою вимогою для учасника є наявність у власності/користуванні: - вантажний транспортний засіб, вантажопідємністтю –не менше 15 тон –в кількості не менше 7 ( семи) одиниць; - навантажувач сипучих матеріалів – не менше 2 (двох) одиниць. Право користування має бути документально підтверджено діючими документами. Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користування обладнання, матеріально-технічною базою, транспортними засобами, якими буде здійснюватися доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або підтвердити право власності на них). 1.4. Учасник повинен мати у власності чи користуванні ваговий комплекс або автомобільні ваги. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності, документальне підтвердження повірки засобу вимірювальної техніки, чинне на дату подання тендерної пропозиції. Керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Кваліфікація учасника - це етап тендерної процедури, в рамках якої замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, перевіряючи її на предмет відповідності вимогам, зазначених у тендерній документації. Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник у складі пропозиції надав договір оренди транспортних засобів. Тендерною документацією не передбачено надання нотаріально посвідчених договорів, а отже учасник підтвердив спроможність залучення транспортних засобів. На підтвердження наявності у власності чи користуванні ваговий комплекс або автомобільні ваги, учасник у складі пропозиції надав на підтвердження договір про надання послуг, чим саме підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям та спроможність залучення вагового комплексу або автомобільних ваг. КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради вчинено наступні заходи щодо Висновку: надіслано до ФОП Пилипіва Р.І. письмове звернення та проект додаткової угоди щодо розірвання Договору № 200301 від «20» березня 2023 року, що додаються. Додатково КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради будуть здійснено заходи, направлені на недопущення помилок в подальшому, шляхом проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів щодо проведення публічних закупівель.
2023-04-10 15:30:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178) • усунуто
За взаємною згодою сторін
2023-05-01 09:19:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Пилипів Роман Ігорович |
3 482 400,00
UAH з ПДВ
|
3 482 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТУЯ" |
3 969 216,00
UAH з ПДВ
|
3 969 216,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Пилипів Роман Ігорович #2834920578 |
Переможець |
3 482 400,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2023 13:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2023 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 14:47
|
ДУ 2 ФОП Пилипів 200301.pdf | укладений |
11 квітня 2023 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 11:31
|
ДУ 1 ФОП Пилипів 200301.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 15:48
|
Договір 200301 ФОП Пилипів.pdf | укладений |
20 березня 2023 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування, а також зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 200301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |