Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 01982940 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Контактна особа: |
Наталія Лебедюк +380502573060 mtmo_tender7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 5 466 673,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 666,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів, які підтверджують приймання товару Покупцем. Більш детально – в проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 11:07 |
Перелік змін.pdf | |
27 лютого 2023 11:07 |
Тендерна документація (в новій редакції).rar.p7s.zip | |
17 лютого 2023 14:34 |
Тендерна документація.rar.p7s.zip |
27 лютого 2023 11:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2023 11:07 |
Перелік змін.pdf
|
|||
27 лютого 2023 11:07 |
Тендерна документація (в новій редакції).rar.p7s.zip
|
|||
17 лютого 2023 14:34 |
Тендерна документація.rar.p7s.zip
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000001 ● 557742e240924a11851dbf58d80ea112
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2023 № 35
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5.UA-2023-02-17-009483-a 17.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 16:40:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Моніторингова станція з вимірюванням серцевого викиду методом транспульмональної та ТЗЛА, капнографією, транспортним візком та 7 каналами ІАТ (НК 024-2019 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)(33195100-4) та Модульний монітор пацієнта з вимірюванням серцевого викиду препульмональної термодилюції, капнографією, транспортним візком та 7 каналами ІАТ (НК 024-2019 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) (33195100-4)» (ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні), очікуваною вартістю 5 466 673,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-009483-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 15:47:08
пояснення щодо запиту
Пояснення щодо запиту
Процедура закупівлі за Предметом закупівлі «Моніторингова станція з вимірюванням серцевого викиду методом транспульмональної та ТЗЛА, капнографією, транспортним візком та 7 каналами ІАТ (НК 024-2019 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)(33195100-4), Модульний монітор пацієнта з вимірюванням серцевого викиду препульмональної термодилюції, капнографією, транспортним візком та 7 каналами ІАТ (НК 024-2019 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) (33195100-4)ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (далі – Предмет закупівлі) здійснювалася відповідно до річного плану закупівель підприємства на 2023 рік.
Технічні та якісні характеристики Предмета закупівлі визначені відповідно до потреб в медичному обладнанні Кардіохірургічного центру ЦРЛ Ковельського МТМО.
Щодо визначення очікуваної вартості, то замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Розрахунок очікуваної вартості Предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: шляхом направлення запитів цінових пропозицій потенційним постачальникам товару.
Обгрунтування щодо технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті (https://kovelmtmo.org.ua/informaciya-po-zakupіvlyah).
https://kovelmtmo.org.ua/wp-content/uploads/2023/02/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F_-%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B8%CC%86-%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BF%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%B0.-1.docx.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-17-009483-a За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в тендерній документації не зазначено: - кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Замовник заперечує висновок Північного офісу Держаудитслужби України, оскільки Тендерна документація, затверджена Протоколом уповноваженої особи № 26 від 27.02.2023 р., опублікована при формуванні оголошення про закупівлю містить інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції. Інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначена у 4.1.1. Тендерної документації з посиланням на Додаток 1 до Тендерної документації, а саме: «4.1.1.Кінцевий строк подання тендерних пропозицій із зазначенням дати і часу його закінчення вказаний у Додатку1.» «Додаток 1 тендерної документації містить пункт 13. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.03.2023 18:00 Просимо прийняти до увагу вказану інформацію та змінити Висновок про результати моніторингу щодо порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Додаток 1 додаємо до заперечення додатково окремим файлом.
2023-06-29 16:55:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено до Волинського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 09 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 140/19359/23 |
Дата відкриття провадження: | 07 жовтня 2023 |
Документи:
12 липня 2023 11:59
|
Електронний підпис |
10 липня 2023 08:33
|
Електронний підпис |
12 липня 2023 11:57
|
витягз єдиного судового реєстру.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" |
5 021 000,00
UAH з ПДВ
|
5 021 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" #39330111 |
Переможець |
5 021 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2023 12:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2023 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 16:35
|
Договір 16-Т.pdf | укладений |
22 березня 2023 16:34
|