Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2023 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
• Розрахунок договірної ціни здійснюється з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», інших чинних актів законодавства, з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
-розрахунок вартості матеріальних ресурсів;
-дефектний акт.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2023 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2023 17:15 |
Додаток 5 ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
11 лютого 2023 17:15 |
Додаток 3 Форма ТП.doc | |
11 лютого 2023 17:14 |
Тендер послуги Додаток 4 Проєкт Договору_ЗЗСО 80 (1).doc | |
11 лютого 2023 17:14 |
Додаток 2 вимоги статті 17 Закону.docx | |
11 лютого 2023 17:14 |
Додаток 1 ТВ_ЗЗСО 80.doc | |
11 лютого 2023 17:13 |
Тендер з особливостями_2023 (80.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до вимог Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПУЕ ручний електрифікований інструмент повинен відповідати вимогам ДСТУ ІЕС 60745-1:2010 «Інструмент ручний електромеханічний. Безпека. Частина 1. Загальні вимоги»; електроінструмент, кабелі-подовжувачі підлягають періодичній перевірці не рідше як 1 раз на 6 місяців (до періодичної перевірки входять: зовнішній огляд; перевірка роботи на холостому ході не менше 5 хв;
вимірювання опору ізоляції мегомметром на напругу 500 В протягом 1хв за умови ввімкненого вимикача, в цьому разі опір ізоляції має бути не менше 1 МОм; перевірка справності кола заземлення (для електроінструмента класу І)).
Задля забезпечення дотримання заходів електробезпеки під час виконання робіт/надання послуг на об’єкті Замовника, та у разі застосування Учасником при цьому будь-якого електроінструменту (ручного, пересувного тощо), цей електроінструмент має бути технічно справний та відповідати стандартам безпеки, що може бути підтверджено відповідним документом (звітом) будь-якої установи/організації, що має підтвердження своєї незалежності від замовників та технічної компетентності (вимірювальних можливостей – сертифіковану згідно ДСТУ електротехнічну лабораторію).
Таким чином, вимогу Замовника щодо надання Учасником документального підтвердження експлуатаційної безпеки електрообладнання, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (дійсний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту), копія документу/сертифікату, що підтверджує відповідність критеріїв оцінювання вимірювальних можливостей (згідно з ДСТУ 10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016) організації, яка проводила вимірювання/випробування електрообладнання), може виконати будь-який потенційний Учасник процедури закупівлі та у будь-який час, тому вищезазначена вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Виконання окремих видів робіт (надання послуг) за закупівлею, зокрема, зварювальні роботи, віднесено до робіт підвищеної небезпеки (відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») і може потенційно завдати шкоди життю та здоров’ю осіб, які там перебувають, а також об’єкту, де виконуються роботи (надаються послуги).
Страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди щодо виконання учасником робіт (надання послуг), пов’язаних з підвищеною небезпекою, свідчить про відповідальне ставлення до виконання своїх зобов’язань перед контрагентами та, зокрема, Замовником. Замовник, у свою чергу, бажає отримати якісні послуги та, у разі настання обставин, передбачених договором страхування, отримати компенсацію збитків.
Звертаємо увагу, що вимога про надання реквізитів діючого договору страхування цивільної відповідальності учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди щодо виконання учасником робіт, пов’язаних з підвищеною небезпекою, не містить жодних обмежуючих вимог щодо необхідності страхування в конкретній страховій організації або обмеження по сумі страхового відшкодування. Як наслідок, зазначену вимогу може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі та у будь-який час, тому вищезазначена вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Додатково повідомляємо, що надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції окремо копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (без зазначення в ній реквізитів діючого договору страхування цивільної відповідальності учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди) та надання окремо реквізитів діючого договору страхування цивільної відповідальності учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди (з наданням копії такого договору) не призведе до відхилення тендерної пропозиції цього Учасника з цієї підстави.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000067 ● 460344e6e2cc4a9da995e2e335701678
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 56
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-02-11-000505-a 11.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 16:37:37
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 16:38:55
Пояснення на Запит
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі — Управління) в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ), опрацьовано опрацьовано запит про надання пояснення та/або документів в рамках здійснення моніторингу у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №80 за адресою: м. Київ, бул. Дружби Народів, 12-Б)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-11-000505-a. За результатами опрацювання надаємо пояснення.
Керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та / або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Згідно з пунктом 6.1 цих норм поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проєктно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акта або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Управлінням відповідно до вимог вищезгаданих нормативно-правових актів проведено аналіз ринку аналогічних послуг та на підставі інформації, розміщеної в електронній системі закупівель «Prozorro», мережі Інтернет щодо ціни на відповідні послуги, даних власних угод (аналогічних за предметом закупівлі), та розмір доведеного обсягу бюджетних призначень відповідно до кошторису на 2023 рік 4511021 “Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” по КЕКВ 2240 (копія додається), з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано на підставі вимог щодо утримання та експлуатації споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів з урахуванням загальних вимог до утримання та експлуатації фонду захисних споруд, наведених у розділі ІІ Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.07.2018 № 579 та рекомендаційного листа Державної служби з України з надзвичайних ситуацій від 14.06.2022 № 03-1870/162-2 щодо організації укриття в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей (учнів, студентів), рішення, прийнятого Київською міською радою ІХ скликання 23 червня 2022 року, щодо обладнання у закладах дошкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти найпростіших укриттів з метою підвищення рівня безпеки дітей та педагогів, організації безперебійної роботи закладу освіти в очній формі навчання (з обов’язковим виконанням для цього заходів для приведення укриття до належного стану, що дозволить здійснювати захист учасників освітнього процесу) та створення належних умов для функціонування ЗЗСО № 80 за адресою: м. Київ, бул. Дружби Народів, 12-Б.
Відповідно до вимог частини 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на офіційному сайті Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням https://sites.google.com/view/pechosvita/.
Усі закупівлі Управлінням здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 15:52:56
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 06.03.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 01.03.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема дефектний акт, експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 15:30:35
Пояснення на Запит
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі — Управління) в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ), опрацьовано інформацію про результати моніторингу у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №80 за адресою: м. Київ, бул. Дружби Народів, 12-Б)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-11-000505-a. За результатами опрацювання надаємо документальне підтвердження визначення очікуваної вартості згідно додатків.
Додатки: на 102 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 15:03:45
Запит про надання пояснень
Просимо пояснити за якої обґрунтованої необхідності Замовником не укладено договір в 15-ти денний термін з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-15 15:31:33
Пояснення на Запит
У зв’язку, з початком здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України. Наказ від 27.02.2023 № 56 “Про початок моніторингу процедур закупівель”, Замовником прийнято рішення для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів.
06.03.2023 о 14:30:18 Замовником в Електронній системі закупівель опубліковано відповідне рішення (додається). Після закінчення моніторингу буде укладено договір.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЗАТУЛЬСЬКА КАТЕРИНА ГРИГОРІВНА |
2 786 746,36
UAH з ПДВ
|
2 786 746,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЗАТУЛЬСЬКА КАТЕРИНА ГРИГОРІВНА #3090121746 |
Переможець |
2 786 746,36
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 22:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 10:58
|
ДУ 2 (ЗЗСО 80).pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 10:30
|
ДУ 1 (ЗЗСО 80).pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 13:52
|
Договір (ЗЗСО 80).pdf | укладений |
23 березня 2023 13:51
|
Протокол продовження строку укладання договору ФОП Затульська.pdf | укладений |
06 березня 2023 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ВТО/29/ЗК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | ВТО/29/ЗК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |