Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02125740 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Контактна особа: |
Бешляга Андрій Олегович 380734158868 kzkorbazatender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 21:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
55520000-1 Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 21:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 21:45 |
ТД КОКЛ (Кейтерінг).docx | |
09 лютого 2023 21:45 |
ТД КОКЛ (Кейтерінг).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-18-000019 ● 8d56f231e0f144c99de0e84044aa4925
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 13:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 129
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-02-09-017420-a 09.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 09:18:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є кейтерингові послуги, код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги проведеної Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-09-017420-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 17:15:53
Пояснення замовника-ЦЗО у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Пояснення замовника-ЦЗО у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Інформація про закупівлю:
Найменування процедури закупівлі: ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги)
Замовник-ЦЗО: Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»
Замовник-ініціатор: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ»
Дата оприлюднення: 09 лютого 2023 21:45.
Звернення за роз’ясненнями: 14 лютого 2023 00:00.
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2023 00:00.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2023 00:00.
Очікувана вартість: 16 500 000,00 UAH з ПДВ
Номер Рrozorro UA-2023-02-09-017420-a
Номер плану UA-P-2023-02-06-002764-b
Інформація по моніторингу UA-M-2023-05-18-000019
Повідомляємо, що відповідно до рішення Київської обласної ради від 23.12.2022 № 454-15-VIII «Про визначення Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» централізованою закупівельною організацією» (далі – Рішення) Заклад визначено централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО), яка проводить в обов’язковому порядку, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників, перелік яких визначено в додатку 1 до цього рішення.
На виконання пункту 6 Рішення наказом Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» від 16.01.2023 № 16-Н/ВП затверджено Порядок взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією (далі – Порядок), яким впорядковані та врегульовані відносини, що виникають між ЦЗО та замовниками, в інтересах яких проведення тендерів та закупівель за рамковими угодами є обов’язковими.
Згідно з пунктами 2.1 та 2.3 Порядку Замовник-ініціатор (в даному випадку – КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня») самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель. Для того, щоб передати потребу до ЦЗО, Замовник-ініціатор у електронній системі закупівель у відповідному рядку річного плану закупівель вказує наступну інформацію:
– вид закупівлі: «Закупівля через Централізовану закупівельну організацію»;
– код ЄДРПОУ ЦЗО: 02125740;
– конкретна назва предмета закупівлі;
– кількість товару/або обсяг надання послуг;
– код згідно з КЕКВ;
– розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі;
– строк поставки (зазначається з урахуванням строків та термінів, визначених цим Порядком);
– базові технічні вимоги до предмету закупівлі.
Таким чином, технічні вимоги та розмір бюджетного призначення / очікувана вартість предмету закупівлі визначається Замовником самостійно, а не ЦЗО – КЗ КОР «База спецмедпостачання», та зазначається ним у заявці, яка надсилається до ЦЗО в електронній формі через електронний майданчик шляхом прикріплення файлів-додатків до плану закупівель, згідно з додатком № 1 до Порядку, з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Замовника.
Враховуючи вище зазначене, КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» надало власні пояснення та документи на запитувану інформацію, які додаються.
Виходячи з пояснень КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»:
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, та згідно технічного завдання, для забезпечення збалансованого харчування пацієнтів, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації і враховуючи наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за № 2205/24737) та відображені в Додатку 2 до тендерної документації (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація).
Під час планування очікуваної вартості було здійснено вивчення оголошених та завершених процедур публічних закупівель у системі Прозоро та проведено запит цінових пропозицій (скан-копії додаються).
Розмір очікуваної вартості до предмету закупівлі Замовником було визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом аналізу ринку через використання загальнодоступної інформації (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції та електронної системи закупівель «Prozorro»), проведення ринкових консультацій методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за процедурою закупівлі, а саме:
а. ТОВ «Хілінг Фуд» загальна цінова пропозиція 16 467 104,00 грн.
б. ТОВ «Рамедас Україна» загальна цінова пропозиція 16 532 870 грн.
в. ФОП «Макаренко Валентина Анатоліївна» загальна цінова пропозиція 16 538 611 грн.
Таким чином, очікувана вартість предмету закупівлі визначена у сумі 16 500 000 грн., яка внесена до Річного плану закупівель.
Разом з тим, повідомляємо, що Положенням п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником бюджетних коштів.
Таким чином, КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» не поширюються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
16 499 983,30
UAH з ПДВ
|
16 499 983,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
16 499 983,30
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 23:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2024 18:18
|
ДОДАТКОВА УГОДА N〓 5.pdf | зміни до договору |
19 березня 2024 18:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2023 23:40
|
ДУ4 ХІЛІНГ ФУД 66.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2023 23:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 11:31
|
Додаткова 1 2.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 13:25
|
Договір харчування.pdf | укладений |
27 лютого 2023 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення |
Номер договору про закупівлю: | 66/02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 66/02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 66/02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |