Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Селищне Комунальне Підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 32356196 |
Місцезнаходження: | 78595, Україна , Івано-Франківська обл., м. Яремче, смт. Ворохта , вул. Данила Галицького, буд. 41 |
Контактна особа: |
Юлія Гладиш +380985489943 ylia4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 15:14 |
ТД з особливостями ТПВ (1).docx | |
06 лютого 2023 14:15 |
протокол УО № 45 від 06.02.23р..pdf | |
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток 5 пояснювальна записка для учасника-неризидента.docx | |
06 лютого 2023 14:15 |
оголошення про проведення Відкритих торгів 06.02.23 р..pdf | |
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток №1 до ТД відомості про учасника та цінова пропозиція.docx | |
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток №2 до ТД кваліфікаційні критерії.docx | |
06 лютого 2023 14:15 |
Розділ 5 оцінка тендерної пропозиції.docx | |
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток №3 до ТД технічні, якісні та кількісні характиристики предмета закупівлі.docx |
06 лютого 2023 15:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
06 лютого 2023 15:14 |
ТД з особливостями ТПВ (1).docx
|
||
06 лютого 2023 14:15 |
протокол УО № 45 від 06.02.23р..pdf
|
||
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток 5 пояснювальна записка для учасника-неризидента.docx
|
||
06 лютого 2023 14:15 |
оголошення про проведення Відкритих торгів 06.02.23 р..pdf
|
||
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток №1 до ТД відомості про учасника та цінова пропозиція.docx
|
||
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
||
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток №2 до ТД кваліфікаційні критерії.docx
|
||
06 лютого 2023 14:15 |
Розділ 5 оцінка тендерної пропозиції.docx
|
||
06 лютого 2023 14:15 |
Додаток №3 до ТД технічні, якісні та кількісні характиристики предмета закупівлі.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-06-000007 ● e00a86adafd547eabafb7d25a9dede69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2023 №10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.03.2023 №10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-02-06-009448-a 06.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 14:34:50
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Вивезення твердих побутових відходів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-06-009448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Радкевич Микола Олександрович те, що ним у складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3 до тендерної документації (документ «9. Дод 3 тех вимоги.pdf»), в пункті 9 якої обсяг послуг (кількість відходів) загальний об’єм 4425 кубічних метрів, що не відповідає пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації, згідно якого обсяг послуг (кількість відходів) загальний об’єм 14570 кубічних метрів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-09 10:49:15
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваш запит, Комунальне підприємство Селищне Комунальне Підприємство надає наступну відповідь:
УЧАСНИК після закінчення строку подання тендерних пропозицій, надіслав ЗАМОВНИКУ лист-пояснення щодо формальних помилок в тендерній пропозиції, в якому проінформував, що при створенні документу «Додаток №3 до тендерної документації.ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» В п.9 замість правильного числа «14 570» помилково надруковано «4 425»., та попросив вважати вищевказану описку формальною (несуттєвою) помилкою., так як в даний час електронна система закупівель не дозволяє довантажувати чи змінювати документи тендерної пропозиції. З огляду на вищевказане, ЗАМОВНИКОМ було прийнято рішення укласти договір, щоб забезпечити благоустрій селища вчасним вивезенням твердих побутових відходів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником виправлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, шляхом оприлюднення повного тексту договору про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю”. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним». ( документи про виконання додаються). У подальшому зобов’язуємось дотримуватись норм абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
2023-03-16 10:43:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович |
2 185 500,00
UAH з ПДВ
|
2 185 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович #2957313253 |
Переможець |
2 185 500,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2024 21:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2023 10:23
|
Договір № 161 від 09.03.22р..pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 10:20
|
протокол №52 від 16.03.23.pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 13:52
|
Договір № 161 від 09.03.22р..pdf | укладений |
10 березня 2023 13:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
вивіз твердих побутових відходів | 14570 | метри кубічні |
150,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при оприлюдненні договору про закупівлю, а саме: не оприлюднено третю сторінку договору, у зв’язку з чим договір про закупівлю не було оприлюднено у повному обсязі. Процедура закупівлі знаходиться на стадії “Завершена”, і в замовника на даному етапі відсутня технічна можливість видалити помилково завантажений файл та замінити його файлом з повним текстом договору про закупівлю. У зв’язку з цим замовником прийнято рішення оприлюднити повний текст договору про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю”. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним». |
Номер договору про закупівлю: | 161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
вивіз твердих побутових відходів | 14570 | метри кубічні |
150,00
UAH
|