Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41853975 |
Місцезнаходження: | 11744, Україна , Житомирська обл., с. Нова Романівка, вул. Рад, буд. 21 |
Контактна особа: |
Яна Кравчук +380634764195 yna.kravchuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 14:09 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2023 14:10 |
Очікувана вартість: | 186 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 931,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється після поставки товарів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 14:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 14:11 |
додаток 7.doc | |
30 січня 2023 14:11 |
додаток 1(1).doc | |
30 січня 2023 14:11 |
додаток 4.doc | |
30 січня 2023 14:11 |
додаток 5.doc | |
30 січня 2023 14:11 |
додаток 2.doc | |
30 січня 2023 14:11 |
ТД.doc | |
30 січня 2023 14:11 |
Додаток 6.doc | |
30 січня 2023 14:11 |
додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000086 ● 5129dcb0f1534f32b19176be48668008
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2023
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-01-30-010451-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 13:43:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба свіжоморожена (Хек)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-30-010451-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-27 15:06:04
Пояснення
1. Пояснення щодо документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Риба свіжоморожена (Хек)» (ДК 021:2015 - 15220000-6Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені ).
Технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами), наказу МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 21.03.2021. № 305; Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91).
Риба заморожена повинна бути виготовлена відповідно до вимог стандартів: ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена», ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена. Технічні умови», за технологічними інструкціями з дотриманням санітарних норм та правил, затверджених у встановленому порядку, відповідно вищезазначені нормативні документи було нами використані при обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Пояснення щодо розміру витрат та очікуваної вартості.
Потреба у проведенні закупівлі риби свіжомороженої на 2023 рік зумовлена необхідністю забезпечення харчування дітей у дошкільних та загальноосвітніх закладах Відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради. Придбання даного продукту дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування, які передбачено постановою № 305 від 24.03.2001 року »Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу риби розрахована виходячи із розроблених сезонних меню для закладів освіти та дошкільних закладів, яке погоджено Держпродспоживслужбою у Житомирській області та кількості дітей по загальноосвітніх закладах та дошкільних, які харчуються за бюджетні кошти. При розробленні меню враховувались вимоги постанови КМУ № 305 від 24.03.2001 року »Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» При одноразовому харчуванню в загальноосвітніх закладах 390 учнів потреба у придбанні становить 1030 кг риби, у дошкільних закладах при дворазовому харчуванні на 110 дітей потреба становить 300 кг риби.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі проведено з урахуванням роз’яснень Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року» та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020року та «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідний вид риби при плануванні відповідної закупівлі. Відділом освіти здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель.
В результаті застосування ціни за одиницю товару, яка перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідний вид риби на території України, на момент оголошення в сумі 140,00 грн, в кількості 1330 кг риби очікувана вартість закупівлі склала 186200.00 гривень.
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом закупівель на 2023 рік. Витрати на придбання риби по відділу освіти молоді та спорту Брониківської сільської ради затверджено кошторисом на 2023 рік по КЕКВ 2230 Продукти харчування» по КПКВК 0611021 « Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» та КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти».
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Державною аудиторською службою України в Житомирській області моніторингу процедури публічної закупівлі «Риба свіжоморожена (Хек)»(ДК 021:2015 - 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-30-010451-a) 28 лютого 2023 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, якою встановлено порушення вимог пунктів 2, 8 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», абзацу 1 пункту 28 та пунктів 35, 41 Особливостей. За наслідками проведеного моніторингу 03.03.2023 року у Відділі освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради проведено збори трудового колективу відділу за участю начальника відділу, головного бухгалтера, спеціалістів відділу, на яких розглянуто висновок про результати проведеного моніторингу. В ході проведення зборів начальник відділу освіти Павлюк С.А., ознайомила присутніх із результатами моніторингу. Уповноваженій особі відділу освіти Ващенко Я.Е. було вказано на допущені недоліки та порушення, проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. Також зобов’язано направити уповноважену особу на навчання щодо підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель для удосконалення своїх навиків та знань чинного законодавства та недопущення у майбутньому даних порушень. За наслідками проведено моніторингу з вищевказаної закупівлі начальником Відділу освіти Павлюк С.А. видано наказ №18-к від 03.03.2023 року, за наслідком якого із Ващенко Я.Е. знято премію в розмірі 30 відсотків за березень 2023 року .
2023-03-06 14:32:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом зменшення розміру премії.
2023-03-07 10:05:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович |
159 201,00
UAH з ПДВ
|
159 201,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РУДЗІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МІЧЕСЛАВОВИЧ" |
159 600,00
UAH з ПДВ
|
159 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Остапченко Вікторія Павлівна |
162 260,00
UAH з ПДВ
|
162 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович #2565803398 |
Переможець |
159 201,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 14:22
|
ду№1Д28pdf.pdf | укладений |
27 листопада 2023 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 13:24
|
Дог№28.PDF | укладений |
15 лютого 2023 13:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
110 241,32
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю Постачальником здійснювати поставку замовлених продуктів харчування, керуючись ч.1 ст.652 Цивільного кодексу України, Замовник та Постачальник дійшли згоди про розірвання Договору № 28від 15.02.2023 року у залишковій сумі 48959,68грн. (Сорок вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 68 копійок) без ПДВ. |