Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади" |
Код ЄДРПОУ: | 40390032 |
Вебсайт: | https://www.cpmsd-mukachevo.com |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48 |
Контактна особа: |
Василь Леманинець +380501727485 bazilevs8@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 23:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 892 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 928,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 11239 – Підгузки для дорослих, 35008 - Дитячий підгузник
НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 11239 – Підгузки для дорослих, 35008 - Дитячий підгузник
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 10 /десяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2023 23:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 23:06 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx | |
23 січня 2023 23:06 |
Тендерна документація.docx | |
23 січня 2023 23:06 |
Додаток №5 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000020 ● 6f4ecc7884d442f9bf0b1cbcea20295a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 10:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2023 № 6-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-01-23-016334-a 23.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 11:38:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Підгузники для дорослих (за розмірами S,L,XL,XXL); Підгузники для дітей (за розмірами)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-23-016334-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 17:11:34
Пяснення
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі «Підгузники для дорослих (за розмірами S,L,XL,XXL); Підгузники для дітей (за розмірами)» (за номером ID: UA-2023-01-23-016334-a) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської територіальної громади» надає наступну відповідь:
Очікувана вартість предмету закупівлі формувалась відповідно до коштів виділених на закупівлю підгузників для осіб з інвалідністю І-ІІ групи, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення по Програмі розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я Мукачівської міської територіальної громади на 2022-2024 року затвердженої рішенням сесії Мукачівської міської ради №899 від 22.12.2022 року (додається). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було сформовано шляхом здійснення пошуку інформації про ціну на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників даного предмету закупівлі, додатково проведено аналіз вартості даного сегменту товару в електронному каталозі Prozorro Market та проаналізовано ціни на аналогічний товар за укладеними договорами в електронній системі закупівель Prozorro. Середня вартість 1 упаковки підгузників для дорослих з розмірами S,M,L,XL на момент проведення розрахунків складала 480 грн. та середня вартість підгузків для дітей за розмірами 4,5,6 складала 220 грн.
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватись фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були сформовані з урахуванням потреб людей з інвалідністю за даними наданими шляхом збору інформації від сімейних лікарів, які лікують даних людей та даних зазначених в індивідуальному плані реабілітації осіб з інвалідністю. Було враховано потреби та індивідуальні особливості кожної особи ( такі як вага, окружність талії, вік, реакція на алергени ті ін.) яка потребує даний предмет закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, було сформовано так, щоб була досягнута максимальна конкуренція серед Учасників закупівлі з урахуванням всіх потреб осіб з інвалідністю. До формування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було залучено спеціалістів (лікарів загальної практики сімейної медицини, головну медичну сестру) КНП «ЦПМСД Мукачівської міської територіальної громади» (службова записка додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу оскаржено до суду. 04.04.2023 року подано позовну заяву про визання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Позов подано до Закарпатського окружного адіміністративного суду. |
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 260/2246/23 |
Дата відкриття провадження: | 07 квітня 2023 |
Документи:
13 квітня 2023 17:47
|
Електронний підпис |
04 квітня 2023 15:56
|
Електронний підпис |
04 квітня 2023 15:51
|
Позовна заява з платіжкою.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП" |
864 348,00
UAH з ПДВ
|
864 348,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" |
891 179,88
UAH з ПДВ
|
891 179,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП" #39270938 |
Переможець |
864 348,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 17:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2023 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 16:02
|
Договір №50.pdf | укладений |
27 лютого 2023 15:59
|