Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Литвиненко Юрій Олексійович 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2022 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 12:12 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 12:12 |
Очікувана вартість: | 1 717 372 499,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 173 724,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 та пункту 4.10 Розділу І тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4, Додатку 6.2 та пункту 4.11 Розділу І тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Детальні умови оплати зазначені в проєкті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2023 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2023 14:32 |
22-1347-Перелік змін_3.docx | |
14 лютого 2023 14:32 |
22-1347-ТД.docx | |
14 лютого 2023 14:32 |
22-1347_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
14 лютого 2023 14:32 |
Додаток 6.1. вимоги до банківської гарантії тендерне забезпечення.docx | |
07 лютого 2023 12:26 |
22-1347-додаток 1_тз.docx | |
24 січня 2023 14:40 |
22-1347-додаток 1.1.docx | |
24 січня 2023 14:40 |
22-1347_додаток_4_проект договору.docx | |
28 грудня 2022 15:26 |
22-1347-додаток 1.2.docx | |
28 грудня 2022 15:26 |
22-1347_Додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
28 грудня 2022 15:26 |
Додаток 6.2. вимоги до банківської гарантії договірне забезпечення.docx | |
28 грудня 2022 15:26 |
Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В додатку 1 “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» – для характеристик «Виготовлення труб відповідно стандарту» та «Вимоги до основного металу труб» заначено ДСТУ ISO 3183 (ISO 3183), PSL 2. Повідомляємо, чинний стандарт ДСТУ ISO 3183:2017 є адаптованим перекладом міжнародного стандарту ISO 3183:2012, який в свою чергу є ідентичним до міжнародного стандарту API-5L. При цьому саме API-5L є найбільш застосовуваним в світі серед виробників предмета закупівлі.
Тому, задля уникнення дискремінації учасників та поширення кола виробників які зможуть взяти участь в закупівлі, вимагаэмо додати до тендерної документації скрізь де застосовується посилання на стандарти ДСТУ ISO 3183 та ISO 3183, а саме в Додатках 1,2,4 до ТД, також і стандарт API-5L останньої редакції № 46.
Оскільки в Додатку 1 “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» замовником дозволено, окрім ГОСТ 20295-85, виготовлення труб відповідно до стандартів ДСТУ ISO 3183 та ISO 3183, PSL 2, вимагаємо привести викладені в Додатку 1 технічні вимоги до предмету закупівлі у відповідність до вимог вказаних стандартів, а саме вказати:
- Діапазон межі текучості для групи міцності L450М або X65M, PSL 2 вказати як: 535 – 760 МПа
- Діапазон межі текучості для групи міцності L485М або X70M, PSL 2 вказати як: 570 – 760 МПа
- Допуск на діаметр по корпусу труб: ±0.007D, але не більше of ±4.0мм ( для труб діаметром ≥720 мм)
- Допуск на діаметр на торцях труб: не більше ±1.6мм ( для труб діаметром ≥720 мм)
- Допуск на товщину стінки: для труб з товщиною стінки >5 та < 15 мм: ± ± 0.1 від товщини стінки
- Допуск на товщину стінки: для труб з товщиною стінки ≥15 мм: ± 1.5 мм
- Вимоги до зварних з'єднань: Викласти вимогу: «Зварювання по типу 3 – згідно ГОСТ 20295-85 "Трубы стальные сварные для магистральных газонефтепроводов. Технические условия (с Изменениями N 1, 2, 3, 4)" з обов'язковим 100% ультразвуковим контролем повздовжніх зварних швів на їх відповідність вимогам ВСН 012-88 Ч.1.»
- Діапазон межі текучості для групи міцності L450М або X65M, PSL 2 вказати як: 535 – 760 МПа
- Діапазон межі текучості для групи міцності L485М або X70M, PSL 2 вказати як: 570 – 760 МПа
- Допуск на діаметр по корпусу труб: ±0.007D, але не більше of ±4.0мм ( для труб діаметром ≥720 мм)
- Допуск на діаметр на торцях труб: не більше ±1.6мм ( для труб діаметром ≥720 мм)
- Допуск на товщину стінки: для труб з товщиною стінки >5 та < 15 мм: ± ± 0.1 від товщини стінки
- Допуск на товщину стінки: для труб з товщиною стінки ≥15 мм: ± 1.5 мм
- Вимоги до зварних з'єднань: Викласти вимогу: «Зварювання по типу 3 – згідно ГОСТ 20295-85 "Трубы стальные сварные для магистральных газонефтепроводов. Технические условия (с Изменениями N 1, 2, 3, 4)" з обов'язковим 100% ультразвуковим контролем повздовжніх зварних швів на їх відповідність вимогам ВСН 012-88 Ч.1.»
як
«Зварювання по типу 3 – згідно ГОСТ 20295-85 "Трубы стальные сварные для магистральных газонефтепроводов. Технические условия (с Изменениями N 1, 2, 3, 4)" з обов'язковим 100% ультразвуковим контролем повздовжніх зварних швів на їх відповідність вимогам ВСН 012-88 Ч.1. або вимогам ДСТУ ISO 3183 (ISO 3183), API-5L ,PSL 2»
- Обсяг контролю та випробувань: Викласти вимогу: «Згідно ГОСТ 20295-85 "Трубы стальные сварные для магистральных газонефтепроводов. Технические условия (с Изменениями N 1, 2, 3, 4)" та додаткових вимог згідно даного Додатку. Контроль якості зовнішнього захисного покриття труб – згідно з ДСТУ 4219 та Розділом 6 Договору.»
як
«Згідно ГОСТ 20295-85 "Трубы стальные сварные для магистральных газонефтепроводов. Технические условия (с Изменениями N 1, 2, 3, 4)" та додаткових вимог згідно даного Додатку. або згідно, або вимогам ДСТУ ISO 3183 (ISO 3183), API-5L ,PSL 2
Контроль якості зовнішнього захисного покриття труб – згідно з ДСТУ 4219 та Розділом 6 Договору або згідно до ДСТУ EN ISO 21809-1 або EN ISO 21809-1, або ISO 21809-1»
- Поз.3. (1020х14) для скалду № 2 передбачено до поставки 73.95 м труб, що становить або 7 труб по 10.56 м або 6 по 12.32м
- Поз.3. (1020х14) для скалду № 6 передбачено до поставки 13.80 м труб, що становить або 1 труба по 13.80 м або 2 по 6.90м
- Поз.8. (1220х14) для скалду № 1 передбачено до поставки 30.48 м труб, що становить або 3 труби по 10.16 м або 2 по 15.24м
- Поз.15. (1420х18.7) для скалду № 11 передбачено до поставки 31.41 м труб, що становить або 3 труби по 10.47 м або 2 по 15.70м
Вимагаємо привести необхіду кількість по вищевказаним складам до кількості кратній мінімальній встановленій довжині труб 10.6 м. а також предбачити толеранс по довжині для кожного складу у розмірі ±5%.
Застосування вимог пункту 10 Додатку 1а щодо встановлення нижньої межі кута переходу (25о), настільки наближеної до максимальної межі кута переходу (30о), призведе до наступних негативних наслідків:
- ускладнення процесу виробництва і контролю, що в свою чергу вплине на строки виготовлення труб з ЗЗП;
- створення чіткого ступінчатого переходу, який буде більш схильний до пошкодження, а також заважатиме створенню плавного переходу між ЗЗП труби та ЗЗП, що буде нанесено на зварний шов та незахищені ділянки труб після їх приварювання.
Отже, виконання поточної редакції вимоги п.10 Додатку 1а щодо кута переходу від металу до поверхні захисного шару призведе до погіршення характеристик предмету закупівлі.
Тому, вимагаємо привести вказану вимогу тендерної документації у відповідність до міжнародного стандарту ISO 21809-1 та встановити тільки верхню межу кута переходу в розмірі 30о .
Встановлення вимоги щодо нижньої межі кута переходу від металу до поверхні захисного шару на основі екструдованого поліолефіну (поліетилену) призводить до покращення характеристик предмету закупівлі шляхом забезпечення нормативної товщини та нормативних фізико-механічних та захисних властивостей заводського захисного покриття труби з врахуванням напустки захисного покриття нанесеного на зону зварного шва. Разом з тим відсутність вимоги до нижньої межі кута переходу від металу до поверхні захисного шару на основі екструдованого поліолефіну (поліетилену) може призвести до погіршення характеристик предмету закупівлі.
Щодо ступінчатого переходу. В додатку 1а до тендерної документації замовником не встановлені вимоги щодо будь-яких ступінчатих переходів, які можуть бути пошкоджені.
З метою запобігання ймовірних ускладнень процесу контролю заводського захисного покриття труби буде розглянута можливість розширення поля допуску кута переходу від металу до поверхні захисного шару на основі екструдованого поліолефіну (поліетилену).
"
Просимо Вас продовжити термін подання тендерних пропозицій до 15 лютого 2023 року. Наше підприємство співпрацює з низкою Європейських виробників труб великого діаметру, які зацікавлені в виробництві труб відповідно до тендеру. Проте, враховуючи значні обсяги закупівлі, умови тендерної документації із значним тендерним забезпеченням та необхідність вирішення логістичних питань, що ускладняються обставинами які нажаль склались в Україні на даний час, підготовка пропозиції потребує більше часу ніж встановлено наразі. Ми маємо змогу виконати постачання високоякісних труб за конкурентними цінами , у зв’язку із чим сподіваємось на бажання вашого Товариства провести закупівлю із максимальною кількістю кваліфікованих учасників для отримання найвигіднішої пропозиції на ринку, тому звертаємось до Вас із проханням щодо продовження терміну подання тендерних пропозицій.
Вимагаємо надати поснення щодо вимог до оформлення Додатку 1.2 викладених у виносці №4 (Якщо Гарантійний лист надається щодо виготовлення труб сталевих, то Найменування труб сталевих зазначити у відповідності до стандарту згідно з яким вона виготовлена. Якщо Гарантійний лист надається щодо виготовлення зовнішнього захисного покриття (надалі – ЗЗП), то Найменування ЗЗП зазначити відповідності до стандарту згідно з яким вона виготовлена або згідно нормативної документації підприємства-виробника.).
Чи означає дана вимога необхідність надання 2-х гарантійних листів: один для труб сталевих і другий для ЗЗП? Якщо ні, і замовником передбачено надання одного листа на готові труби вже з наненсеним покритям, то які вимоги до оформлення Додатку 1.2 необхідно застосовувати, та яким чином необхідно вказувати стандарт виготовлення, якщо для труб сталевих і для ЗЗП застосовуються різні стандарти?
В тому ж Додатку 1 вказані стандарти виготовлення ГОСТ 20295-85 або ДСТУ ISO 3183 (ISO 3183), PSL 2).
Згідно даних стандартів прямошовні труби можуть мати один або два зварних шва.
Як відомо, зварний шов є слабким місцем і труби з двома швами є меньш надійними ніж з одним. Тому згідно виноски «С» до Таблиці №2 стандарту ДСТУ ISO 3183, допускається виготовлення труб з двома швами тільки за погодженням з замовником, при цьому зовнішній діаметр таких труб повинен складати не меньше 914 мм.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вказати яка кількість швів погоджується замовником для кожного діаметру труб.
To avoid misunderstanding in quantities, please either use clear European number punctuation lie 1.000.000,00 or American like 1,000,000.00 or write numbers in words in brackets like (one million). Please correct your Annex 1 to become absolutely clear.
For example quantity of Item Nr. 1 is written as 162,438. Is it 162 meter and 43.8 cm or 162,438 meter?
Your soonest clarification would be appreciated.
Best regards,
=========================
Шановний покупець!
Щоб уникнути непорозумінь у кількостях, будь ласка, використовуйте чіткі європейські знаки пунктуації 1.000.000,00 або американські, наприклад 1,000,000.00, або пишіть цифри словами в дужках, наприклад (один мільйон). Будь ласка, виправте свій Додаток 1, щоб він став абсолютно зрозумілим.
Наприклад, кількість позиції Nr. 1 записується як 162 438. Це 162 метри і 43,8 см чи 162 438 метрів?
Будемо вдячні за ваше якнайшвидше роз’яснення.
З повагою,
Ми, як дилер Hebei All Land Steel Pipe Manufacturing Co., Ltd. в Україні маємо значний досвід у постачанні промислових товарів та їх доставці, як по території України так і з-за кордону.
Завод який ми представляємо спеціалізується на виготовленні двохшовних зварних труб. Виробниче обладнання виготовлено у Німеччині і до 1988 року належало китайському філіалу відомого німецького виробника. Ми усвідомлюємо, що якість двохшовних труб нижча ніж одношовних, проте нижча і ціна. А при належному контролі якості такі труби цілком можуть використовуватись на будівництві газопроводів, що доводить приклад Західноафриканських країн. Враховуючи військовий стан в Україні і невизначеність майбутнього Української газотранспортної системи ми вважаємо двохшовні труби оптимальним вибором для вас.
На жаль, в тендерній документації не деталізовано які саме труби є предметом закупівлі: одношовні чи двошовні. Це може спричинити конфлікт при поставці, адже міжнародні стандарти не дозволяють поставку двошовних труб без згоди покупця. Ми просимо замовника торгів визначити в тендерній документації що поставка двохшовних труб допускається.
Наступним аспектом на який звернули увагу технічні фахівці заводу – це процес експандування труб. В технічних вимогах зазначено, що труби мають бути експандовані. Але незрозуміло чи повинно бути проведене експандування по всій довжині труби чи тільки кінців труб для полегшення процессу зварювання. Просимо уточнити це питання у тендерній документації.
1. Annex 2 and its cl. 1.5 requires certificate of conformity to either Ukrainian Technical regulation for pressurized equipment or to European PED 2014/68. This certificate shall be submitted along with the tender bid. We, as American company, do not have such certificates as our products have not been operated on Ukrainian or EU markets yet. We ask you to add a new option to this cl. 1.5 and allow providing national certificate for pressurized equipment.
2. Contract draft (Annex 4) cl. 5.8.4. (4) requires to provide upon delivery:
• Certificate of conformity for the coating (hereinafter - PE) to DSTU 4219 standard,
• Certification test protocol (issued by a laboratory authorized to conduct measurements in accordance with DSTU 4219).
After consultations with several notified bodies we conclude:
a. the requirement to provide the protocol (s) of certification tests contradicts with the principles and practice of certification, which consists in replacing the need to confirm the conformity of the product by providing a complete package of protocols (test results, conclusions, evaluations, etc.) with one document (certificate) issued by an authorized and accredited organization (notified body)
b. Test protocols are confidential property of notified bodies and are not provided to the manufacturer of products being certified. Moreover, they are not provided for free dissemination and circulation
Thus, we consider the requirement to provide a certification test protocol (issued by a laboratory authorized to conduct measurements in accordance with DSTU 4219), in addition to a certificate of conformity, impossible, excessive and contrary to international practice. We demand to limit clause 5.8.4. (4) (Appendix 4, TD) only by providing a certificate of conformity PE to DSTU 4219 standard.
При цьому слід зауважити, що згідно умов проекту договору (Додаток 4) протокол сертифікаційних випробувань необхідно надати під час поставки товару.
Також зазначено, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При цьому, Додатком 2 до тендерної документації передбачено наступне «При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен накласти КЕП або УЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.»
Повідомляємо, що учасники нерезиденти не можуть накладати українські КЕП або УЕП на свої тендерні пропозиції з наступних підстав.
Відповідно до ч.3 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Частиною першою статті 37 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначено, що Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України.
Ч. 1 ст. 38 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» встановлює, що електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов:
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам цього Закону, що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром - у разі надання електронних довірчих послуг банками, іншими особами, що здійснюють діяльність на ринках фінансових послуг, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Національний банк України, операторами платіжних систем та/або учасниками платіжних систем, технологічними операторами платіжних послуг);
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір.
Згідно з ч.3 ст. 38 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» порядок використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 60 затверджено Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав.
Відповідно до пункту 6 цього Порядку Мінцифри для виконання функцій центрального засвідчувального органу забезпечує визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, шляхом укладення відповідного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів.
Тобто, щоб КЕП нерезидентів були визнані в Україні, спершу має бути укладено відповідний міжнародний договір між Україною та відповідною країною нерезидента та має виконуватись хоча б одна з умов, передбачених ч.1 ст. 38 ЗУ «Про електронні довірчі послуги».
При цьому міжнародних договорів між Україною та країною нашої реєстрації щодо визнання на території України сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів нерезидентів не було укладено, а тому ми не маємо можливості використовувати КЕП або УЕП на території України та відповідно накласти КЕП або УЕП на свою тендерну пропозицію або окремі документи пропозиції.
З метою уникнення непорозумінь при оцінці нашої тендерної пропозиції, вимагаємо викласти преамбулу Додатку 2 тендерної документації наступним чином: ««При подачі тендерної пропозиції Учасник (крім учасників – нерезидентів) повинен накласти КЕП або УЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.»
Відповідно до ч.44 Особливостей, «Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.».
При цьому, частиною третьою статті 25 Закону про публічні закупівлі визначений виключний перелік підстав, за наявності яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Серед них – «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону».
Вимагаємо надати пояснення чи потрібно в тексті банківської гарантії, що подається в якості забезпечення тендерної пропозиції, посилатись на ч.44 Особливостей, та додавати до тексту передбаченого статтею 25 Закону про публічні закупівлі наступний текст - «крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону».
У випадку задоволення нашої вимоги просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
В звязку з цим повідомляємо, що забезпечення тендерної пропозиції повинне бути оформлене згідно вимог, що зазначені в тендерній документації з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п.2.4. Додатку 6.1, реквізити банківської гарантії повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та уніфікованим правилам для гарантій та іншим міжнародним документам, що регулюють питання здійснення операцій за гарантіями / стендбай акредитивами, що не суперечать законодавству України, а також містити:
- Безумовне та безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, після дати отримання банком-гарантом першої вимоги від бенефіціара (замовника) в письмовій формі або в електронній формі ключованим SWIFT-повідомленням, сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»;
При цьому, в п.2.1 Додатку 6.1 зазначено, що «Оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639».
При цьому, затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 Форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції містить інше формулювання цього пункту, а саме «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).».
Таким чином, можна дійти висновку, що вказаний пункт 2.4 Додатку 6.1 протирічить аналогічному пункту, що зазначений в затвердженій Мінекономіки формі.
Вимагаємо надати пояснення, як саме цей пункт має бути зазначений в банківській гарантії, що надається Учасником на торги в якості тендерного забезпечення.
Чи так: «За цією Гарантією Гарант безумовно та безвідклично зобов’язаний протягом п’яти банківських днів, після дати отримання Банком-гарантом першої вимоги від Бенефіціара (Замовника) в письмовій формі або в електронній формі ключованим SWIFT-повідомленням, сплатити Бенефіціару визначену у вимогі суму грошових коштів, без необхідності для Бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких Бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Чи так: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).».
У випадку задоволення нашої вимоги просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
В звязку з цим повідомляємо, що забезпечення тендерної пропозиції повинне бути оформлене згідно вимог, що зазначені в тендерній документації з урахуванням Особливостей.
Наша компанія являється професійним постачальником трубної продукції для замовників широкої сфери діяльності. В тому числі ми є офіційним представником національного виробника сталевих труб великого діаметру. Проаналізувавши останні зміни до тендерної документації, вимагаємо внести зміни на підставі наступної інформації:
1) Щодо зварних швів
У Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм)» у загальних вимогах зазначено тип труб: Труби сталеві прямошовні зварні з одним поздовжнім швом.
Нормативна документація на виробництво труб та проектування трубопроводів
ГОСТ 20295-85 «Трубы стальные сварные для магистральных газонефтепроводов. Технические условия» та СНиП 2.05.06-85 «Магістральні трубопроводи» не вимагають застосування труб діаметром 1020 мм, 1220 мм, 1420 мм тільки в одношовному виконанні.
За надійністю в експлуатації труби з двома поздовжніми швами ні в чому не поступаються трубам з одним швом. Вимоги до геометричних параметрів та основних характеристик двошовних і одношовних труб ідентичні. Виробництво та використання двошовних труб також передбачено стандартами API Spec 5L та ISO 3183.
Існує багаторічний досвід постачання двошовних труб на об'єкти газотранспортної системи України та країн СНД. Виготовлені Харцизьким трубним заводом двошовні труби вже більше 40 років застосовуються на магістральних газонафтопроводах України та країнах СНД, включаючи райони зі складними кліматичними та рельєфними умовами, та сейсмічних районах 8 балів та більше.
Харцизьким трубним заводом вироблено та поставлено понад 20 млн. тон двошовних труб для провідних компаній:
- Модернізація газопроводу "Уренгой-Помари-Ужгород"
- ВСТО рабочий тиск до 14,0 МПа;
- "Ямал-Західна Європа" 7,4 МПа;
- NIGC (Іран) за проектом газопроводу “IGAT V” на робочий тиск 9,6 МПа;
- газопровід "Блакитний потік" (Росія-Туреччина) 7,4 МПа та інші.
Тобто переважна більшість в Україні подібних трубопроводів побудовані з використанням двохшовних труб.
Вітчизняні трубні заводи мають технологічні лінії для виробництва як одношовних, так і двошовних труб. Наявне виробниче та випробувальне обладнання, а також система менеджменту управління дозволяють забезпечувати всі необхідні вимоги до відповідальних газопроводів і гарантувати споживачеві стабільно високу якість продукції. Кожна труба піддається гідравлічному випробуванню, а зварні шви неруйнівному контролю в тому числі ультразвуковому, при цьому контроль якості зварних з'єднань єдиний та регламентований як до труб з одним поздовжнім швом так і до труб з двома поздовжніми швами.
Обмеження у постачанні тільки одношовних труб виключає можливість участі продукції вітчизняних виробників у тендері, оскільки в Україні немає виробників прокату широкого формату. Раніше листовий прокат закуповувався на маріупольських комбінатах МК «Азовсталь» та ММК ім. Ілліча, які зараз знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Постачання широкоформатного прокату з-за кордону обмежене логістикою. На разі неможливо здійснити поставку великих партій металу як автомобільним, так і залізничним транспортом оперативно, в рамках нормального бюджету та з гарантією непошкодження.
Дане обмеження призводить до втрати можливості розвивати вітчизняну промисловість; створення нових робочих місць; виплати заробітної плати громадянам нашої країни; додаткових відрахувань до бюджету України.
Отже, вимога поставки тільки одношовних труб суперечить стандартам на виробництво, не дає замовнику жодних переваг у якості, йде в розріз з усталеною міжнародною практикою використання сталевих труб великого діаметру, тим самим обмежує ринок (порушує антимонопольне законодавство) та створює привілеї для окремих іноземних виробників!
У зв'язку з цим просимо ввести зміни до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм)», у загальних вимогах зазначити Тип труб: Труби сталеві прямошовні зварні з одним або двома поздовжніми швами.
2) Щодо сертифікатів відповідності
У Додатку 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ зазначено:
1.5. Сканована(-і) копія(-ї) чинного(-их) на дату кінцевого строку подання пропозицій сертифікату(-ів)2 відповідності кожного типу запропонованих труб сталевих вимогам:
- «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого відповідною Постановою Кабінету Міністрів України або Директиви 2014/68/EU PED (Pressure equipment directive) або національного (країни виробника) стандарту з безпеки обладнання, що працює під тиском.
Згідно п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском - «Обладнання, що працює під тиском, та агрегати можуть бути розміщені на ринку і введені в експлуатацію за умови їх відповідності вимогам цього Технічного регламенту, належного монтажу, технічного обслуговування та використання за призначенням».
Згідно п 12 У разі введення в обіг обладнання, що працює під тиском, або агрегатів, зазначених у пунктах 7 і 8 цього Технічного регламенту, або їх використання для власних цілей виробники повинні гарантувати, що таке обладнання розроблено і виготовлено відповідно до суттєвих вимог щодо безпечності, викладених у додатку 1.
Під час введення в обіг обладнання, що працює під тиском, або агрегатів, зазначених у пункті 9 цього Технічного регламенту, або їх використання для власних цілей виробники повинні гарантувати, що таке обладнання розроблено і виготовлено відповідно до вимог щодо належної інженерної практики, які застосовуються в Україні.
Згідно п. 22 Обов’язки імпортерів. Імпортери вводять в обіг на ринку лише обладнання, що працює під тиском, або агрегати, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Оцінку відповідності проводять уповноважені/призначені органи згідно порядку, встановленого чинним законодавством.
п.31 Постанови передбачає, що під час надання на ринку обладнання, що працює під тиском, або агрегатів розповсюджувачі повинні діяти відповідно до вимог цього Технічного регламенту.
Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року №124 Розділ III ТЕХНІЧНІ РЕГЛАМЕНТИ ТА ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ
«4. Технічні регламенти затверджуються законами, актами Кабінету Міністрів України відповідних державних органів та міністерств, визначених частиною третьою статті 8 цього Закону.
Технічні регламенти, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, затверджуються законами або актами Кабінету Міністрів України.
Розділ VIII ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ
Стаття 45. Визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за межами України
1. Результати оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні, якщо застосовані в цій державі процедури оцінки відповідності (навіть якщо вони відрізняються від українських процедур) забезпечують такий самий або вищий рівень відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, як і українські процедури оцінки відповідності.
2. Результати оцінки відповідності (протоколи випробувань, документи про відповідність тощо) вимогам технічних регламентів, проведеної в інших державах, визнаються і приймаються в Україні згідно з положеннями чинних міжнародних договорів України, які передбачають взаємне визнання результатів оцінки відповідності.
Таким чином є протиріччя вимогам ПКМУ від 16 січня 2019 р. № 27 щодо можливості надання сертифікату відповідності Директиви 2014/68/EU PED або національного (країни виробника) оскільки немає міжнародних договорів України про їх взаємне визнання.
До обладнання, що працює під тиском пред'являються суттєві вимоги щодо його безпеки. Виробники повинні гарантувати, що обладнання розроблено і виготовлено відповідно до суттєвих вимог ПКМУ від 16 січня 2019 р. № 27. Процедура оцінки відповідності повинна відповідати законам або актам Кабінету Міністрів України.
Орган з оцінки відповідності повинен бути акредитований національним органом України з акредитації. Призначені органи повинні проводити оцінки відповідності згідно з процедурами оцінки відповідності, визначеними у відповідних технічних регламентах.
Враховуючи вищезазначене, за відсутності укладених Україною з іншими країнами, в тому числі Європейським Союзом, міжнародних договорів України про взаємне визнання результатів робіт з оцінки відповідності, на сьогодні в Україні може здійснюватися визнання результатів робіт з оцінки відповідності, проведеної за межами України, виключно на підставі договорів між призначеними органами з оцінки відповідності та іноземними акредитованими органами з оцінки відповідності за умови дотримання вимог, визначених частинами першою та третьою статті 45 Закону.
Крім того, якщо трубна продукція не завозилась в Україну то це не означає, що немає можливості провести її оцінку відповідності вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27.
Додаток 3 Технічного регламенту передбачає різні процедури оцінки відповідності за різними категоріями модулів. Виробник або імпортер продукції має право подати Заявку на проведення експертизи типу через уповноваженого представника та провести оцінку відповідності як на самому підприємстві так і методом підтвердження технічної документації.
Згідно розділу Обов’язки імпортерів ПКМУ від 16 січня 2019 р. № 27:
22. Імпортери вводять в обіг на ринку лише обладнання, що працює під тиском, або агрегати, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
23. Перед введенням в обіг обладнання, що працює під тиском, або агрегатів, зазначених у пунктах 7 і 8 цього Технічного регламенту, імпортери повинні пересвідчитися, що виробник провів відповідну процедуру оцінки відповідності згідно з пунктами 42-49 цього Технічного регламенту, а також склав технічну документацію, на обладнання, що працює під тиском, або агрегати нанесено знак відповідності технічним регламентам і це обладнання супроводжується декларацією про відповідність і необхідними документами згідно з пунктами 37-40 додатка 1, а виробник виконав вимоги, визначені у пунктах 16 і 17 цього Технічного регламенту.
44. Обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника, який, зокрема, може обрати застосування однієї з процедур викладених для категорії, за якою його класифіковано. Виробник може обрати одну з процедур, що застосовується для вищої категорії (у разі наявності).
Отже, вимога надання сертифікату на відповідність БУДЬ-ЯКОГО національного (країни виробника) стандарту з безпеки обладнання, що працює під тиском, виданого БУДЬ-ЯКИМ органом призводить до можливості поставки труб БУДЬ-ЯКОЇ якості. Фактично цією зміною Оператор ГТС України як експлуатант найбільш важливих і відповідальних об’єктів трубної інфраструктури України порушує законодавство щодо експлуатації обладнання, що працює під тиском, та підриває засади інститутів сертифікації та стандартихації! Вибачте за приклад, але надання «Сертифікату Асоціації манікюрних салонів Нікарагуа на обладнання, що працює під тиском» буде прийнято замовником як повноцінний документ (без можливості перевірки уповноваженого органу з видачі, перевірки рівня стандартів конкретної країни відносно українських тощо).
У зв'язку з цим просимо ввести зміни до Додатку 2 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ зазначити:
1.5. Сканована(-і) копія(-ї) чинного(-их) на дату кінцевого строку подання пропозицій сертифікату(-ів) відповідності кожного типу запропонованих труб сталевих вимогам:
«Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого відповідною Постановою Кабінету Міністрів України. Допускається надання сертифікатів на відповідність Директиви 2014/68/EU PED (Pressure equipment directive) або національного (країни виробника) стандарту з безпеки обладнання, що працює під тиском, у разі наявності підписаних з країною-виробником міжнародних договорів України про взаємне визнання результатів робіт з оцінки відповідності та договорів між призначеними органами з оцінки відповідності та іноземними акредитованими органами з оцінки відповідності за умови дотримання вимог, визначених частинами першою та третьою статті 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року №124.
СТОСОВНО КІЛЬКОСТІ ЗВАРНИХ ШВІВ.
Ми готуємо цей проект виходячи з того, що Замовником закуповується саме одношовна труба, як і в інших проектах, оголошених у Європейських країнах. Ми брали і берем участь і в інших європейських проектах, в яких закуповується тільки одношовна труба.
Саме так ми відразу зрозуміли вимоги Замовника, тому інших варіантів, а саме поставки двошовної труби, ми навіть не розглядали. Тому, ми з подивом спостерігаємо за полемікою, що спричинена кількістю зварних швів.
По-перше, твердження, що двохшовна труба не гірша за одношовну – хибне. Шов – слабке місце труби і за елементарною логікою: вдвічи більше швів – вдвічи більше слабких міць. Зайвий зварний шов – це додаткове джерело корозії, це додатковий опір потоку (а це економічні втрати). Це елементарні речі.
По-друге, твердження, що виробництво та використання двохшовних труб також передбачено стандартами API Spec 5L та ISO 3183 – хибне. За замовчуванням, постачання двохшовних труб як ISO 3183 так і API-5L забороняє. Параграф 7.2, пункт «с», підпункт «4» чітко говорить про те, що постачання труб з двохшовними зварними швами можливе ВИКЛЮЧНО якщо це погоджено у замовлені. А примітка «с» до Таблиці 2 «Допустимі виробничі процеси та рівні вимог до продукції» уточнює, що постачання двохшовних труб можливе ТІЛЬКИ якщо це погоджено в замовленні і ВИКЛЮЧНО на діаметрах більше 914 мм.
Отже, обидва провідних світових стандарти (США та ЕС) розглядають поставку двохшовних труб як виключення, для ситуацій, у яких замовник не має ніякої можливості придбати одношовну трубу. Якщо в замовлені просто вказано, що труба має бути виготовлена у відповідності до АРІ 5 L або ISO 3183 – поставка двохшовної труби ЗАБОРОНЕНА. Принаймні, так прийнято в Європі.
По-третє, у нас викликали щире здивування приклади «двохшовних» газопроводів прокладених у… СРСР, Росії та Ірані. Очевидно, ці країни розглядаються, як носії найбільш передових технологій на які Україні варто рівнятись, і переймати досвід будівництва газопроводів з двохшовної труби. Ми ж, в свою чергу лише зазначимо, що абсолютно всі газопроводи в ЄС будуються виключно з одношовних труб, а словосполучення «двохшовна труба» викликає ностальгічні асоціації з 60-ми роками двадцятого сторіччя, які давно минули.
В-четверте, бюджет цього проекту достатній для закупівлі якісних одношовних зварних труб, виготовлених світовими лідерами індустрії на обладнанні за технологією JCOE або UOE. Поставка двохшовних труб в рамках цього бюджету – це отримання надприбутку постачальником, адже собівартість двохшовних труб значно нижча, втім як і їх якість. Ми закликаємо замовника визначитись: в рамках проекту потрібна високоякісна продукція, яка використовується в країнах ЄС та США чи проект покликаний надати можливість отримати надприбутки одному з учасників, через свідоме спрощення технологій і вимог до якості труби. В останньому випадку ми, як виробник, змушені будем утриматись від участі в проекті. Ми цінуємо свою репутацію понад усе.
І в-п’яте. Транспортування листового прокату великих розмірів не є неможливим. Так, воно є дорожчим. Проте, бюджет цього проекту цілком дозволяє такі «додаткові» витрати. Це якщо йдеться про якість. Якщо ж мова знов про надприбутки, то такі витрати дійсно є невиправданими та непотрібними. Як і якісна одношовна труба, процес експандування та багато чого іншого.
До Вас звертається один з найбільших вітчизняних виробників зварних сталевих труб великих діаметрів від 530 до 1420 мм з товщиною стінки від 6,0 до 25,0 мм. Вся трубна продукція нашого підприємства сертифікована, виробництво продукції та її якість повністю відповідають вітчизняним та світовим стандартам.
Повідомляємо Вам, що на теперішній час, у з в’язку з воєнними діями на території України, вітчизняні виробники металопрокату не виробляють матеріал для виробництва зварних труб - лист сталевий гарячекатаний широкого формату, а це в свою чергу ускладнює виробництво вітчизняним виробникам труб сталевих зварних з одним поздовжнім швом. Звертаємо також Вашу увагу, що вартість імпортного широкоформатного листа суттєво підвищує вартість самої трубної продукції, що є нераціонально у теперішніх реаліях. Крім того, використання зарубіжної сировини може спричинити затримку виробництва труб у зв’язку з занадто тривалими строками виробництва та логістики.
А головне, вимога щодо наявності одного поздовжнього шва - необґрунтована та дискримінаційна, вона суттєво обмежує коло потенційних учасників, а саме учасників- УКРАЇНСЬКИХ виробників трубної продукції, якість якої повністю відповідає нормативній документації на виробництво труб та проектування трубопроводів та підтверджена багаторічним досвідом та використанням у вітчизняній газовій промисловості.
У зв'язку з цим просимо ввести зміни до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм)», у загальних вимогах зазначити Тип труб: Труби сталеві прямошовні зварні з одним АБО ДВОМА поздовжніми швами.
Сподіваємось на плідну співпрацю.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 лютого 2023 16:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000034 ● 437aa63ca798417291212f8804b7b08b
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2022-12-28-012087-a 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-23 10:48:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труб сталевих (діаметр від 1020 до 1420 мм)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-28-012087-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію із її документальним підтвердженням щодо розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Наголошуємо, що відповідно до частини сімнадцятої статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Пунктом 7 частини першої статті 1 Закону визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-28 16:19:16
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм))
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 23.03.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-28-012087-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. Щодо першого питання, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі виробничих програм, дефектних актів та відповідно до вимог:
• НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів»;
• СНиП 2.05.06-85 «Магистральные трубопроводы»;
• ДСТУ 8818 «Прокат листовий. Методи ультразвукового контролю»;
• ДСТУ EN ISO 10893-9 (EN ISO 10893-9, IDT; ISO 10893-9, IDT) «Неруйнівний контроль сталевих труб. Частина 9. Автоматизований ультразвуковий контроль для виявлення дефектів розшарування в смуговому/листовому металі, що використовується для виготовлення зварних сталевих труб»;
• ДСТУ EN 10160 (EN 10160) (за класами S1 та E1) «Контроль ультразвуковий сталевих виробів плоскої форми завтовшки 6 мм або більше (метод відбиття);
• ДСТУ EN ISO 10893-8 (EN ISO 10893-8, IDT; ISO 10893-8, IDT) (за рівнем приймання U2) «Неруйнівний контроль сталевих труб. Частина 8. Автоматизований ультразвуковий контроль сталевих безшовних і зварних труб для виявлення дефектів розшарування»;
• ГОСТ 20295-85 «Трубы стальные сварные для магистральных газонефтепроводов»;
• ДСТУ ISO 3183 (ISO 3183, IDT) «Нафтова та газова промисловість. Труби сталеві для трубопровідних транспортних систем (ISO 3183:2012, IDT)»;
• ДСТУ EN ISO 10893-11 (EN ISO 10893-11, IDT; ISO 10893-11, IDT) «Неруйнівний контроль сталевих труб. Частина 11. Автоматизований ультразвуковий контроль шва зварних сталевих труб для виявлення поздовжніх і/або поперечних дефектів»;
• ВСН 012-88 Ч.1. «Ведомственные строительные нормы. Строительство магистральных и промышленных трубопроводов. Контроль качества и приемка работ»;
• ВСН 006-89 «Строительство магистральных и промысловых трубопроводов. Сварка»; • ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» ;
• ДСТУ EN ISO 21809-1:2016 (EN ISO 21809-1:2011, IDT; ISO 21809-1:2011, IDT) «Нафтова і газова промисловість. Зовнішні покриви підземних або підводних трубопроводів у трубопровідних транспортних системах. Частина 1. Поліолефінові покриви (три шари PE та три шари PP)».
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Відповідно до частини першої статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Згідно з частиною 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
Наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 29.11.2022 № 587 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю ТОВ «Оператор ГТС України» та конфіденційну інформацію щодо персональних даних його співробітників (далі - Перелік).
Згідно з пунктом 4.4. Переліку до відомостей, що становлять комерційну таємницю, віднесено відомості, отримані від контрагентів під час формування очікуваної вартості закупівлі.
З урахуванням вказаних обставин, повідомляємо, що відомості щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме дві комерційні пропозиції від потенційних постачальників, надані листом ТОВ «Оператор ГТС України» ТОВВИХ-КТ-186 від 28.03.2023 на адресу Державної аудиторської служби України.
2. Щодо другого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Водночас строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
13.03.2023 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника VOREX LLC.
Зважаючи на складність та специфіку закупівлі виникла необхідність детального аналізу та додаткової перевірки Замовником технічних параметрів та характеристик товару, яке учасник VOREX LLC. пропонує у своїй тендерні пропозиції, в зв`язку з чим термін розгляду тендерної пропозиції учасника VOREX LLC подовжено до 20 робочих днів.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-28-012087-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
VOREX LLC |
1 614 330 149,06
UAH
|
1 579 982 275,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
OLBI GROUP INC. |
1 704 650 000,00
UAH
|
1 592 826 275,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" |
1 657 000 000,00
UAH
|
1 614 330 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
VOREX LLC #81-4177949 |
Очікує рішення |
1 579 982 275,00
UAH
|
06 березня 2023 12:41
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 17:43 |
Кінець періоду оскарження: | 15 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 15 квітня 2023 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі: «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм))» (ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-28-011831-a ) згідно протоколу № 22-1347-відм від 03 квітня 2023 р. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (діаметр від 1020 до 1420 мм))» (ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-28-012087-a) на підставі п.п. 3 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 - Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
04 квітня 2023 17:43
|
Електронний підпис |
04 квітня 2023 17:43
|
22-1347_Підстави для прийняття рішення про відміну тендеру.pdf |