Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Шаран Дарія Володимирівна +380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2022 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2023 12:51 |
Початок аукціону: | 12 січня 2023 12:51 |
Очікувана вартість: | 29 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Детальний опис забезпечення тендерної пропозиції міститься у п.3.4 розділу 3 тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Розмір: 200000.00 грн. Вид: електронна банківська гарантія. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п. 3.2. розділу 3 тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції чи документів, що подаються разом із нею як невід’ємна частина, відхиляються Замовником відповідно до підстав визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2023 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 14:10 |
Примірне меню 15 стіл.xls | |
06 січня 2023 14:10 |
Примірне меню 1_ 1а ст.xls | |
06 січня 2023 14:10 |
Примірне меню 9 стіл..xls | |
06 січня 2023 14:10 |
Тендерна документацiя зі змінами від 06.01.2023.doc | |
06 січня 2023 14:10 |
Додаток _3 Технічна специфікація зі змінами від 06.01.2023.docx | |
06 січня 2023 14:10 |
Перелік змін від 06.01.2023.docx | |
03 січня 2023 12:16 |
Перелік змін.docx | |
03 січня 2023 12:16 |
Тендерна документацiя.doc | |
27 грудня 2022 15:23 |
Тендерна документацiя.doc | |
27 грудня 2022 15:23 |
Додаток _3 Технічна специфікація.docx | |
26 грудня 2022 16:52 |
Додаток _5 Проект договору.docx |
06 січня 2023 14:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 січня 2023 14:10 |
Примірне меню 15 стіл.xls
|
||||||
06 січня 2023 14:10 |
Примірне меню 1_ 1а ст.xls
|
||||||
06 січня 2023 14:10 |
Примірне меню 9 стіл..xls
|
||||||
06 січня 2023 14:10 |
Тендерна документацiя зі змінами від 06.01.2023.doc
|
||||||
06 січня 2023 14:10 |
Додаток _3 Технічна специфікація зі змінами від 06.01.2023.docx
|
||||||
06 січня 2023 14:10 |
Перелік змін від 06.01.2023.docx
|
||||||
03 січня 2023 12:16 |
Перелік змін.docx
|
||||||
03 січня 2023 12:16 |
Тендерна документацiя.doc
|
||||||
27 грудня 2022 15:23 |
Тендерна документацiя.doc
|
||||||
27 грудня 2022 15:23 |
Додаток _3 Технічна специфікація.docx
|
||||||
26 грудня 2022 16:52 |
Додаток _5 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У п.1, розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, встановлені вимоги, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
3.1. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 3). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) предметом якого є надання послуг харчування(кейтеринг) (виконаний повністю або частково).
3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів згідно довідки п.3.1. надати в складі тендерної пропозиції:
1)оригінал або копію договору(ів) (не менше 3);
2) копію чи оригінал листів-відгуків про повне чи часткове належне виконання договорів, копії яких надані згідно п.3.1 та 3.2 (не менше 3). Відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі таких документів, номер, дату та суму укладеного договору, суму фактично наданих послуг (у разі часткового виконання)
або
-копію акту(ів) наданих послуг, що підтверджують повне чи часткове виконання договорів згідно договору(ів) копії яких надані згідно п.3.1 та 3.2 (не менше 3) копія яких надана.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
*інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього.
Тобто, у вимозі міститься визначення аналогічного договору, зокрема аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) предметом якого є надання послуг харчування(кейтеринг) (виконаний повністю або частково). А отже, жоден учасник торгів, який має досвід виконання аналогічних договорів щодо послуг харчування (кейтерингових послуг), не є обмеженим в участі. Вимога не встановлює обмеження, щодо контрагента по договору, а відтак надання копії аналогічного договору не з медичною установою і не для стаціонарних хворих не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.
Щодо нецінових критеріїв, які містяться в п.5.1 розділу 5 тендерної документації, зокрема додаткові бали при формуванні приведеної ціни будуть надані учаснику, який має досвід виконання аналогічних договорів надання послуг з харчування (кейтерингові послуги) в медичних закладах. Можливість встановлення нецінових критеріїв прямо передбачена ЗУ «Про публічні закупівлі». Проте, знову ж таки ,звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку відсутності такого досвіду і ненадання підтвердження зазначених договорів, пропозиція учасника не буде відхилена, тому твердження у дискримінаційності вимог у відношенні до учасників в участі у торгах є неправдивими.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000079 ● 1379d1d7ad5f4a2ebc5ceed30cfa321c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2023 № 88
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.03.2023 № 88.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-26-017450-a, 26.12.2022. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 09:11:20
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-12-26-017450-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За нормою частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати до моніторингу документальне підтвердження виконання переможцем закупівлі вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 17:10:26
Відповідь на запит
На Ваш запит від 2023-03-16 09:11:20 по моніторингу (UA-M-2023-03-14-000079) процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (CPV) (Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів)» повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі:
Перспективне меню розроблене та затверджене лікарем-дієтологом Баран М. М. та передане уповноваженій особі для оголошення процедури відкритих торгів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Технічній специфікації (згідно до Додатку 2 та файлів Excel «Примірне меню 1_ 1а ст», «Примірне меню 9 стіл.», «Примірне меню 15 стіл»), згідно до потреб замовника згідно прогнозованих обсягів харчування. Кількість стаціонарних хворих може змінюватися щоденно, тож кількість стаціонарних хворих на харчування узгоджується замовником потижнево. Згідно до технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) замовник здійснює послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам: із дотриманням вимог наказу МОЗ України 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931 «Інструкція з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), Закону України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 №142-V та інших нормативних документів, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та інших нормативних документів.
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Так, відповідно до зазначеного Замовником торгів було оприлюднено в електронній системі закупівель річний план UA-P-2022-12-26-005577-a, в якому зазначена інформація, щодо очікуваної вартості 29 000 0000.00 UAH предмета закупівлі та джерело фінансування: кошти НСЗУ. Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг. За результатами моніторингу цін в період з 01.11.2022 р. по 26.12.2022 р. в тому числі на веб – порталі Prozorro по Львівській області та інших областях України було взято за основу середні ціни та визначено очікувану вартість.
Середня вартість 1 ліжко/дня:
(199, 56+145,00+86,90)/3=143,82 грн.
Вартість 200 000 ліжко – днів:
143,82*200 000 = 28 764 000, 00 грн. без ПДВ (згідно ПК України).
При обрахуванні ціна було заокруглена.
Пропозиції по цінах додаються до даної відповіді.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”.
Щодо подання переможецем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю відповідно до частини другої статті 41 Закону:
Відповідно до ч.2, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
На підтвердження зазначеного Учасником переможцем ФОП "КОЗАК ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" було надано паспорт громадянина України, Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, карта платника податків (надається до даної відповіді). Учасник не надав ліцензії або документа дозвільного характеру, оскільки така діяльність не підлягає ліцензуванню або отриманню дозволу на провадження такого виду діяльності.
Додатки:
Перспективне меню.
Пропозиції.
Інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-26-017450-a повідомляємо, що Замовником торгів було вжито заходів, щодо виконання Висновку. Зокрема з Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальні роботи та навчання з метою запобігання порушень при складанні тендерної документації та кваліфікації пропозицій в майбутньому. Також до Уповноваженої особи застосовано дисциплінарні рішення, у вигляді позбавлення одноразової премії. Повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи” безпосередньо здійснює лікування та реабілітацію осіб постраждалих від військової агресії рф. Раціональне та збалансоване харчування є необхідним для забезпечення повноцінної життєдіяльності організму людини, визначає рівень його можливостей переносити різноманітні фізичні та психоемоційні навантаження й перенавантаження, запобігає виникненню захворювань, а при їх появі – сприяє швидшому одужанню. Тому у зв’язку з постійним перебуванням великої кількості пацієнтів в даний час існує нагальна необхідність безперебійно отримувати послуги по забезпеченню харчування пацієнтів госпіталю. Враховуючи зазначене Замовником торгів не можуть бути вжиті заходи, щодо розірвання Договору № 2-ОС від «10» лютого 2023 року в терміновому порядку, оскільки це призведе до зриву процесу харчування та роботи госпіталю. Відповідно до статті 651 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, відтак, з метою дотримання норм чинного законодавств Госпіталем було надіслано до фізичної особи-підприємця ФОП "КОЗАК ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" письмове звернення, щодо розгляду питання про можливість достроково розірвати Договір № 2-ОС від «10» лютого 2023 року. Відповідно до ч. 3 ст.188 Господарського кодексу України сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Повідомляємо, що станом на 10.04.2023 р., Замовник ще не отримав відповіді від ФОП "КОЗАК ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" стосовно розірвання договору. Отже, Госпіталем було виконано висновок Західного офісу Держаудитслужби. Зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про Публічні закупівлі», Постанови №1178 від 12.10.2022 р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та не допускати подібні помилки.
2023-04-10 19:59:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" |
25 799 996,00
UAH
|
23 999 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОЗАК ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
27 835 000,00
UAH
|
24 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кейтерінг Сервіс Кампані" |
26 880 000,00
UAH
|
24 332 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" #42233257 |
Відхилено |
23 999 999,00
UAH
|
31 січня 2023 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2023 16:03
|
ФОП "КОЗАК ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3799909279 |
Переможець |
24 000 000,00
UAH
|
02 лютого 2023 13:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2023 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:12
|
ДУ 20_ кейтеринг (1).PDF | зміни до договору |
02 січня 2024 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 13:43
|
Договір | укладений |
10 лютого 2023 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 2-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |