Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ УШОМИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41297346 |
Вебсайт: | http://ush.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., село Ушомир, вул. Березюка,15 |
Контактна особа: |
Ольга Пригоцька +380975289815 dzhozy10@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2022 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2023 12:05 |
Початок аукціону: | 04 січня 2023 12:05 |
Очікувана вартість: | 1 726 688,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 633,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує партію одержаного після отримання бензину А-95 / дизельного палива, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати передачі товару Замовнику. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2022 09:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 09:12 |
ТД Бензин нова редакція.docx | |
29 грудня 2022 09:12 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної Документації від 29.12.2022.docx |
29 грудня 2022 09:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2022 09:12 |
ТД Бензин нова редакція.docx
|
|||
29 грудня 2022 09:12 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної Документації від 29.12.2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В зв’язку з цим, вимагаємо замінити пункти до проекту договору п. 2.4, 2.4.1 замінити :
2.4. Розрахунок за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів, з дня отримання відповідної партії Товару по видатковій накладній, в сумі, яка зазначена в рахунку-фактурі на таку партію Товару.
2.4.1. Оплата за даним Договором здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця зазначеного у Договорі.
Виключити: п.2.5.
1. Пункт 2.4. викладений у наступній редакції:
2.4. Розрахунок за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів, з дня отримання відповідної партії Товару по видатковій накладній, в сумі, яка зазначена в рахунку-фактурі на таку партію Товару.
2. Пункт 2.4.1. виключений із розділу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000069 ● 1b3836ec32284649a94033f9f1612335
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2022-12-22-019551-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 12:57:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-019551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 14:54:16
Пояснення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-019551-a).
Відділом освіти, молоді і спорту Ущомирської сільської ради було отримано запит щодо потреби в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
У відповідь на даний запит повідомляємо наступне: оскільки на балансі Відділу освіти, молоді і спорту Ущомирської сільської ради станом на 01.01.2023 року знаходяться вісім шкільних автобусів, два трактори, одна картоплекопалка, три культиватори, одна косилка, шість генераторів та бензоінструменти, під час складання видаткової частини проекту місцевого бюджету на 2023 рік було враховано потребу на придбання бензину та дизельного палива для навчальних закладів Відділу освіти, молоді і спорту.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Також надсилаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Відділу освіти, молоді і спорту Ушомирської сільської ради: https://ush.osv.org.ua/news/1674197183/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звітування про виконання зобов'язань викладених у висновку Держаудитслужби від 03.02.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-12-22-019551-a Згідно з наказом № 2-3 від 17.01.2023 року «Про початок моніторингу процедур закупівель» Північним офісом Держаудитслужби в Житомирській області розпочато моніторинг процедури закупівлі по предмету: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти. Дизельне паливо, Бензин А-95 (талони/скретч-карти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-019551-a), за результатами проведення якого 03.02.2023 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-22-019551-a (далі – Висновок), а також зобов’язано Відділ освіти, молоді і спорту Ушомирської сільської ради (далі – Замовник) здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та не враховано вимоги пунктів 18, 28 та 46 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником було проаналізовано зазначений Висновок та прийнято викладене у ньому до уваги. Також було прийнято рішення здійснити заходи, направлені на недопущення будь-яких порушень та помилок при складанні тендерних документацій та проведенні процедур закупівель у подальшому. Оскільки у Висновку не міститься чітка вказівка, яким саме чином слід притягнути до відповідальності посадову особу за допущені порушення законодавства у сфері державних закупівель, які вже неможливо усунути, Замовник вирішив це самостійно, а саме: шляхом зменшення розміру преміювання у лютому місяці 2023 року на десять відсотків, попередження та рекомендації взяти участь у он-лайн вебінарі «Публічні закупівлі в Україні, Закупівлі в умовах воєнного стану згідно Постанови № 1178» з метою підвищення рівня своїх знань.
2023-02-10 14:23:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2023 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
1 695 246,00
UAH з ПДВ
|
1 695 246,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
1 726 688,00
UAH з ПДВ
|
1 726 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Переможець |
1 695 246,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 10:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2023 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:51
|
д у до дог ск21000015.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2023 12:24
|
Дод. угода 2 бензин.pdf | зміни до договору |
06 березня 2023 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2023 09:07
|
Додаткова угода № 1 Бензин.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2023 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:16
|
Безин договір.pdf | укладений |
17 січня 2023 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 до договору № СК21/00015 від 17.01.2023 р., ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-22-019551-a, укладена про наступне: 1. Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), в тому числі у разі коливання ціни товару на ринку), Сторони домовились зменшити загальну суму договору на 2 622,00 грн. (дві тисячі шістсот двадцять дві гривні 00 копійок). Та викласти п. 2.2. розділу 2 Договору у наступній редакції: «Сума Договору становить 1 692 624,00 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто дві тисячі шістсот двадцять чотири гривні 00 копійок), у т.ч. ПДВ 110 732,41 грн.» 2. У зв’язку із застосуванням цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти Додаток № 1 «СПЕЦІФІКАЦІЯ» до Договору № СК21/00015 від 17.01.2023 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | СК21/00015 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 2 до договору № СК21/00015 від 17.01.2023 р., ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-22-019551-a, укладена про наступне: Внести зміни до кількості літрів вказаних в закупівлі, викласти в новій редакції ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-22-019551-a, ціна за 1 л 50,00 грн. з ПДВ «Дизельне паливо». Кількість товару: 27 141 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | СК21/00015 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відділ освіти, молоді і спорту У ш омирської сільської ради в особі начальника відділу освіти, молоді і спорту Ушомирської сільської ради Крохун Ірини Василівни, що діє на підставі Положення, затвердженого рішенням дванадцятої сесії VIII скликання Ушомирської сільської ради від 01.12.2023 р. № 418, (далі - Зам овник), з однієї сторони, ТОВАРИСТВО З О БМ ЕЖ ЕН ОЮ ВІДП О ВІДА ЛЬН ІСТЮ «Інтекс Інвест» в особі бухгалтера Лукашук 0 . 0 .. що діє на підставі довіреності №32 від 02.01.2023 р., (далі - П родавець), з другої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 3 до Договору про закупівлю товару № СК21/00015 від 17.01.2023 року (далі - Додаткова угода № 3) про наступне: 1. Замовник і продавець дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю товару № СК21/00015 від 17.01.2023 року в частині зменшення ціни договору на 100624,00 грн. (Сто тисяч шістсот двадцять чотири гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 16770,67 гр н ., таким чином в пункт 2.2. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «2.2. Сума договору становить 1594622 грн. 00 коп. (Один мільйон п»ятсот дев»яносто чотири тисячі ш істсот двадцять дві гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 16770 грн.67 коп. |
Номер договору про закупівлю: | СК21/00015 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |