Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
63 000 000,00 UAH
UA-2022-12-16-015304-a 0fc501f3c0b443a2929c75646fa64f28
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Меленець Радислав Сергійович

+380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Меленець Радислав Сергійович
+380970117030
radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2022 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2022 00:00
Початок аукціону: 27 грудня 2022 14:26
Початок аукціону: 27 грудня 2022 14:26
Очікувана вартість: 63 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90000 набір
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 грудня 2022 17:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

16 грудня 2022 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2022 17:05
Проект договору.docx
16 грудня 2022 17:05
Технічна специфікація.docx
16 грудня 2022 17:05
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-02-000025 ● 4f9f58bffedb461587af83e85ae57e27
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2023 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.02.2023 № 25

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА





Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України

«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
33 UA-2022-12-16-015304-a 16.12.2022

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-07 10:58:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продуктових наборів для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-16-015304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 27.01.2023 № 1 до договору від 13.01.2023 № 9.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-10 11:35:32

Пояснення

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ на Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 07.02.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Продуктових наборів для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-16-015304-a) розпочатого відповідно до наказу від 02.02.2023 № 25 повідомляємо наступне.
По пункту 1. «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість» Очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та складає 63 000 000,00 грн., обсяг закупівлі 90 000 наборів, розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб», ДК 021:2015 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні, відповідає розрахунку видатків до кошторису Виконавчого комітету Маріупольської міської ради на 2023 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника для забезпечення комплексу спеціальних заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб та з урахуванням вимог діючих на території України нормативних документів
По пункту 2. «Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 27.01.2023 № 1 до договору від 13.01.2023 № 9.» Інформація стосовно укладеної додаткової угоди №1 від 27.01.2023 міститься в файлі «Лист прохання внесення змін.pdf».
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- сторінка веб-сайту, де розміщено обґрунтування https://mariupolrada.gov.ua/page/obgruntuvannja-predmeta-zakupivli_
- безпосереднє посилання на обґрунтування https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Eld3xC8fmQnXbuwk8xZ5kbJ9nBQz54bZPJn1b-x63nU/edit#gid=0

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-15 13:14:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продуктових наборів для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-16-015304-a) установлено.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.01.2023 № 5 Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1» (далі – ТОВ «Київпромсервіс 1»), як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме:
Відповідно до протоколу; «…в наданому файлі учасника «довідка про досвід .pdf» зазначена інформація «Сума Договору 176780,00», що підтверджено файлом «накладка (2) (2).pdf», але відповідно до файлу «5. аналогічний договір.pdf» дана інформація не підтверджена оскільки сума ціни та кількості відповідно до «Додатку 1» складає «176670,00», також у відповідності до інформації зазначеній в файлі «5. аналогічний договір.pdf» предметом договору є «продукція», а саме продукти харчування, що не відповідає предмету закупівлі товар, а саме «Продуктові набори».
Слід зазначити, що у пункті 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами (копія договору, копія видаткової накладної або іншого документу, що підтверджує виконання договору).
Будь-якої іншої вимоги щодо надання копії аналогічного договору в повному обсязі з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною чи документів підтверджуючих виконання аналогічного договору в повному обсязі, тощо тендерною документацією не установлено.
Поряд з цим, у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей передбачено наявну в учасника ТОВ «Київпромсервіс 1» невідповідність у інформації та/або документах наданих на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Водночас, дане повідомлення не містить перелік невідповідностей виявлених Замовником.
Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1» у складі своєї тендерної пропозиції (з урахуванням терміну встановленого Замовником для усунення невідповідностей) надав довідку про досвід виконання аналогічного договору від 04.01.2022 № 55, копію договору поставки від 01.02.2021 № 368 та накладну від 02.02.2022 № 1, чим в повній мірі дотримав вимог тендерної документації.
Поряд з цим, предметом договору поставки від 01.02.2021 № 368 є продукція, а саме, продукти харчування: консервна риба сардина натуральна з додаванням олії, консервна риба кілька в томатному соусі, олія соняшникова рафінована, цукор білий кристалічний, тощо, які є аналогічні продуктам харчування, що закуповуються за предметом закупівлі. Відповідно до умов аналогічного договору продукти також підлягали пакуванню, як продуктовий набір. Крім цього, дані договори закупівлі товару (продуктів харчування) відносяться до одного виду господарських договорів.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Київпромсервіс 1», який у складі своєї тендерної пропозиції надав всі необхідні документи, що вимагались та які відповідають умовам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-20 21:26:17

Пояснення

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ на Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 15.02.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Продуктових наборів для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-16-015304-a) розпочатого відповідно до наказу від 02.02.2023 № 25 повідомляємо наступне.
Оскільки дану закупівлю було оголошено 16.12.2022 р. розгляд та оцінка тендерних пропозиції відбувалась відповідно до пункту 39. Особливостей в редакції від 01.12.2022 р., а саме, «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.». У відповідності до даного пункту положення шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель Учаснику було направлено відповідно до пункту 40 Особливостей.
Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації було встановлено, що відкриті торги проводяться для закупівлі Продуктових наборів для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб Код CPV за ДК 021:2015 - 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні ».
Відповідно до інформації оприлюдненої на електронному майданчику зазначено, що предмет закупівлі Продуктові набори Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні.
У Додатку №2 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» також встановлено, що Найменування предмету закупівлі – Продуктовий набір.
Таким чином, встановлюючи вимогу надати Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами (копія договору, копія видаткової накладної або іншого документу, що підтверджує виконання договору), розуміється, що предметом договору, за аналогічним договором мають бути ПРОДУКТОВІ НАБОРИ, а не аналогічна продукція, яка входить до складу набору, який ми планували закупляти.
Дана вимога обумовлюється тим, що у потенційного постачальника повинен бути досвід збирання, фасування та пакування саме продуктових наборів, а не постачання аналогічної продукції. Тому що за наявності досвіду постачання готових продуктових наборів, досвід постачання продуктів розуміється за замовчуванням.
Враховуючи відсутність запитань, вимог та оскарження умов закупівлі від учасників вважаємо, що всі потенційні учасники розуміли вимоги тендерної документації, а саме розуміли, що аналогічним договором, вважатиметься договір на поставку готових продуктових наборів.
На нашу думку, договір №368 від 01.02.2021, що наданий учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» не підтверджує досвід постачання готових продуктових наборів. Так, безумовно, додатком до вказаного договору передбачено, що постачатиметься продукція, яка частково співпадає з переліком продукції, яка повинна входити до складу нашого продуктового набору. Також цим додатком передбачено, що повинні постачатися пакети. Але жодним пунктом наданого договору не передбачено, що продукція, що повинна постачатися за цим договором, буде пакуватися та постачатися, як готові продуктові набори. Відповідно це не виключає обставин, що покупець за наданим договором повинен сам здійснити пакування продукції, наданої постачальником у пакети надані постачальником.
Враховуючи це нами відповідно до вимог Закону та Особливостей було надано можливість виконати нашу вимогу, та виправити невідповідності.
У повідомленні було зазначено, що 2) Згідно пункту 3 додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надати у складі пропозиції «Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами (копія договору, копія видаткової накладної або іншого документу, що підтверджує виконання договору).» У учасника відсутня у складі тендерної пропозиції інформації та/або документ та в наданому файлі учасника є невідповідність в зазначеній інформації.
Тобто нами було зазначено, що в учасника відсутні інформація та документи, які підтверджували б виконання учасником вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.
Також прошу звернути вашу увагу на наступне. Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1» у складі своєї тендерної пропозиції (з урахуванням терміну встановленого Замовником для усунення невідповідностей) надав довідку про досвід виконання аналогічного договору від 04.01.2022 № 55 із зазначенням інформації про договір від 01.02.2021 №368 на суму договору 176780,00 грн., файл «5. аналогічний договір.pdf» з копією договору поставки від 01.02.2021 № 368 відповідно до Додатку 1 даного договору сума складає 176670,00 грн. та файл «накладна (2) (2).pdf» з копією накладної від 02.02.2021 № 1 сума 176780,00 грн. Також учасником в складі пропозиції було надано файл «5.1 накладна.pdf» з копією накладної від 02.02.2022 № 1 сума 176780,00 грн. без ідентифікації, щодо виконання якого саме договору відноситься видаткова накладна. Виходячи з вище зазначеного Учасником не було виконано вимогу замовника та не було надано копію договору та копії видаткової накладної, яка б підтверджувала виконання договору відповідно до умов тендерної документації - оскільки інформація у наданих файлах кардинально відрізняється одна від одної. До того ж звертаємо Вашу увагу, що учасником надані видаткові накладні за одним і тим же самим номер, але різними за датами нібито по одному і тому ж самому договору, що може свідчити про можливу фіктивність наданої документації.
Відповідно ми вважаємо, що нами порушень допущено не було.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не згоден з висновком та з інформацією викладеною у ньому, котрий оприлюднено в електронній системі закупівель 27.02.2023 р. до закупівлі «Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» за номером ID: UA-2022-12-16-015304-a. Тому відповідно до пункту 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 10.03.2023 р. до Донецького окружного адміністративного суду спрямована позовна заява. Сканкопії документів додаються.
Дата публікації: 13 березня 2023
Номер відкриття провадження: 200/1133/23
Дата відкриття провадження: 23 березня 2023

Документи:

23 березня 2023 15:49
Електронний підпис
13 березня 2023 10:04
Електронний підпис
13 березня 2023 10:03
Сканкопії документів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2022 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" 55 440 000,00
UAH з ПДВ
55 440 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" 61 380 000,00
UAH з ПДВ
61 380 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 січня 2023 17:11
Електронний підпис
04 січня 2023 17:09
Електронний підпис
04 січня 2023 17:08
акт надання послуг.pdf
04 січня 2023 17:03
Електронний підпис
04 січня 2023 17:03
накладна (2) (2).pdf
04 січня 2023 17:03
довідка про досвід .pdf
04 січня 2023 17:03
Довідка по ст.17.pdf
23 грудня 2022 21:45
Електронний підпис
23 грудня 2022 19:55
Електронний підпис
23 грудня 2022 19:54
Електронний підпис
23 грудня 2022 19:54
СВ 22000.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
СВ 22002-2.2019.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
СВ 14001 (екол.упр.).pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
14 Декларація.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
10. Документи якості.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
5.1 накладна.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
4.1 накази.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
3.2. санкнига авто.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
3.1.1. тех паспорт авто.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
3.1. договір ТЗ.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:54
СВ 9001.pdf.p7s
23 грудня 2022 19:52
Електронний підпис
23 грудня 2022 18:51
Електронний підпис
23 грудня 2022 18:50
10. Документи якості.pdf
23 грудня 2022 18:50
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf
23 грудня 2022 18:50
СВ 22000.pdf
23 грудня 2022 18:50
5.1 накладна.pdf
23 грудня 2022 18:50
4.1 накази.pdf
23 грудня 2022 18:50
СВ 22002-2.2019.pdf
23 грудня 2022 18:50
5. аналогічний договір.pdf
23 грудня 2022 18:50
14 Декларація.pdf
23 грудня 2022 18:50
3.1. договір ТЗ.pdf
23 грудня 2022 18:50
3.2. санкнига авто.pdf
23 грудня 2022 18:50
3.1.1. тех паспорт авто.pdf
23 грудня 2022 18:50
СВ 14001 (екол.упр.).pdf
23 грудня 2022 18:50
СВ 9001.pdf

Публічні документи

08 січня 2023 13:16
Електронний підпис
08 січня 2023 13:15
маріуполь.zip
08 січня 2023 13:15
нова пропозиція.pdf
23 грудня 2022 17:35
Електронний підпис
23 грудня 2022 17:33
36. додаток 5.pdf
23 грудня 2022 17:33
27. пропозиція.pdf
23 грудня 2022 17:33
7. оренда ТЗ.pdf
23 грудня 2022 17:33
4. про приміщення.pdf
23 грудня 2022 17:33
15. про аналогічний.pdf
23 грудня 2022 17:33
ліцензування.pdf
23 грудня 2022 17:33
1. довідка 1.pdf
23 грудня 2022 17:33
13. пакувальники.pdf
23 грудня 2022 17:33
28. згода проект.pdf
23 грудня 2022 17:33
29. порівняльна таблиця.pdf
23 грудня 2022 17:33
16.1 згода.pdf
23 грудня 2022 17:33
25.витяг з ЄДР.pdf
23 грудня 2022 17:33
30.1. про документи.pdf
23 грудня 2022 17:33
14. згоди дані.pdf
23 грудня 2022 17:33
31 дезінфекція складу.pdf
23 грудня 2022 17:33
35. експлуатацій дозвіл.pdf
23 грудня 2022 17:33
7.1 згода.pdf
23 грудня 2022 17:33
30. доки якості.pdf
23 грудня 2022 17:33
39. проект.pdf
23 грудня 2022 17:33
16. аналогічний договір.pdf
23 грудня 2022 17:33
37. про активи.pdf
23 грудня 2022 17:33
8. про працівників.pdf
23 грудня 2022 17:33
6. про транспорт.pdf
23 грудня 2022 17:33
10. наказ соломкін (1).pdf
23 грудня 2022 17:33
22.Виписка.pdf
23 грудня 2022 17:33
32. дезінфекція авто.pdf
23 грудня 2022 17:33
про пдв.pdf
23 грудня 2022 17:33
12. наказ вантажник .pdf
23 грудня 2022 17:33
8.1. про посади.pdf
23 грудня 2022 17:33
3. про субпідрядника.pdf
23 грудня 2022 17:33
11. наказ вантажник .pdf
23 грудня 2022 17:33
ГЛ та Довідки.pdf
23 грудня 2022 17:33
9.наказ комірник.pdf
23 грудня 2022 17:33
23.опис.pdf
23 грудня 2022 17:33
21.Статут.pdf
23 грудня 2022 17:33
довідка підпис.pdf
23 грудня 2022 17:33
17. СТ 17.pdf
23 грудня 2022 17:33
Довідки основні.pdf
23 грудня 2022 17:33
10. наказ соломкін (2).pdf
23 грудня 2022 17:33
20. паспорт та код копія.pdf
23 грудня 2022 17:33
5. оренда приміщення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
Відхилено 55 440 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2023 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 січня 2023 17:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
#44844146
Переможець 61 380 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2023 16:22

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб за кодом ДК 021:2015 - 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні, у кількості 90 000 наборів, № UA-2022-12-16-015304-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією Перелік виявлених невідповідностей: 1) Згідно пункту 11 додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надати у складі пропозиції «Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення» в наданому файлі учасника є невідповідність в інформації 2) Згідно пункту 3 додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надати у складі пропозиції «Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами (копія договору, копія видаткової накладної або іншого документу, що підтверджує виконання договору).» у учасника відсутня у складі тендерної пропозиції інформації та/або документ та в наданому файлі учасника є невідповідність в зазначеній інформації 3) Згідно пункту 11 додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надати у складі пропозиції «Надати копію договору або іншого документу підтверджуючого проведення робіт із дезінфекції, дератизації та дезінсекції складських приміщень, які використовуються для збереження товарів учасника в повному об’ємі відповідно до п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1» в наданому файлі учасника є невідповідність та відсутня інформація 4) Згідно пункту 11 додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надати у складі пропозиції «Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва та/або переробки, та/або зберігання, та /або реалізації харчових продуктів, виданого на складські та/або інші приміщення (в тому числі холодильні/морозильні камери) на ім’я Учасника або декларацію про провадження господарської діяльності та лист роз'яснення причин ненадання експлуатаційного дозволу» у учасника відсутня у складі тендерної пропозиції інформації та/або документ 5) Згідно пункту 6.1 додатку 1 до тендерної документації замовником передбачалося самостійне декларування учасником відсутності підстав визначених статтею 17 Закону. У учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступні документи для усунення виявлених невідповідностей: 1) Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення з виконанням вимог зазначених згідно Додатку 2 2) Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами (копія договору, копія видаткової накладної або іншого документу, що підтверджує виконання договору). 3) Надати копію договору або іншого документу підтверджуючого проведення робіт із дезінфекції, дератизації та дезінсекції складських приміщень, які використовуються для збереження товарів учасника в повному об’ємі відповідно до п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 4) Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва та/або переробки, та/або зберігання, та /або реалізації харчових продуктів, виданого на складські та/або інші приміщення (в тому числі холодильні/морозильні камери) на ім’я Учасника або декларацію про провадження господарської діяльності та лист роз'яснення причин ненадання експлуатаційного дозволу 5) Згідно пункту 6.1 додатку 1 до тендерної документації підтвердити відсутність підстав визначених статтею 17 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2023 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
#44844146
61 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 17:58
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
15 лютого 2023 17:57
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
15 лютого 2023 17:57
Електронний підпис укладений
01 лютого 2023 12:48
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 лютого 2023 12:47
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
01 лютого 2023 12:47
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 17:02
Протокол технічної помилки.docx зміни до договору
20 січня 2023 16:59
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 20:44
Договір №9 від 13.01.2023 р. укладений
16 січня 2023 20:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: БН
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку №2 (Технічне завдання) до Договору та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку №2 (Технічне завдання) до Договору та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML