Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Личана Тетяна Володимирівна 0564920308 vdzue@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2022 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 033 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 167,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2022 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2022 14:11 |
Проєкт договору.docx | |
13 грудня 2022 14:11 |
ТД Транспортні посл. особливості.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-29-000016 ● 6abcf5a4c23545b7bec9d8235fe19bd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2023 11:25 |
12.01.2023 № 5 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.01.2023 № 5
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2022-12-13-013423-a
13.12.2022
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-15 20:57:33
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Транспортні послуги) (UA-2022-12-13-013423-a) очікуваною вартістю 27 033 430,00 грн., яку проведено Виконавчий комітет Криворізької міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
В тендерній документації Замовника визначена вимога, щодо пропозиції учасник подає документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), в тому числі: надати позитивний відгук (відгуки) від Замовника, з інформацією про номер, дату укладання договору, суму його фактичного виконання та підтвердження якості наданих послуг та відсутності претензій.
В тендерній пропозиції учасника є відгук (файл «Відповідність кваліфікаційним критеріям 1.pdf») в якому зазначена сума договору (154 344,72 грн), а не сума фактичного виконання (150 649,99 грн).
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 11:02:36
Відповідь
Відповідно вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення по закупівлі за предметом: «60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Транспортні послуги)».
На вимогу тендерної документації замовника щодо надання інформації про номер, дату укладання договору, суму його фактичного виконання та підтвердження якості наданих послуг та відсутності претензій учасником надано лист-відгук «Відповідність кваліфікаційним критеріям 1.pdf» де зазначено що між учасником та Департаментом у справах сім'ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради укладено договір №09 від 12.02.2021 на суму 154 344,72 грн. Також зазначено що зобов’язання за договором виконано в повному обсязі. Інформації про укладання додаткової угоди на зменшення суми договору тендерна пропозиція не містить.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Відповідно до повноважень, покладених законодавством України на органи місцевого самоврядування, структурні підрозділи виконкому Криворізької міської ради не лише розробляють, затверджують та організовують виконання мешканцями та гостями міста, суб’єктами господарювання, підприємствами та установами прийнятих місцевих програм, рішень та інших нормативно-правових актів, а і забезпечують контроль, в рамках наданих повноважень, за виконанням Постанов Кабінету Міністрів та Законів України. Ураховуючи вищевикладене, з метою ефективного виконання повноважень, покладених на органи місцевого самоврядування, працівникам структурних підрозділів виконкому Криворізької міської ради необхідно швидко та систематично пересуватися по місту для участі у семінарах, нарадах, міських заходах, тощо. Також, працівники структурних підрозділів здійснюють контроль за виконанням затверджених нормативно-правових актів не лише міською радою та її виконавчим комітетом, а і державою. Для виконання вищезазначених завдань, надавачу послуги необхідно забезпечити виконання технічних вимог до предмету закупівлі. Також, надавати автотранспорт відповідно попередньому замовленню для обслуговування офіційних делегацій, нарад, семінарів та гостей міста. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок коштів, необхідних для отримання виконкомом Криворізької міської ради транспортних послуг здійснювався згідно з аналізом цін на послуги минулих років, з урахуванням минулорічної потреби в транспортних послугах та моніторингом ринкових цін.
Посилання на обґрунтування - https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/1044.html, проте, у зв’язку з воєнним станом та заходами з попередження доступу ворога до інформації про місто та розташованих у ньому інфраструктурних, цивільних та інших об’єктів, тимчасово обмежений доступ до сайту «Криворізький ресурсний центр». Таким чином, перевірити оприлюднення інформації про обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості предмету закупівлі під час дії воєнного стану - неможливо. Робота сайту відновиться після завершення воєнного стану.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Замовником у тендерній документації визначено вимогу для учасників з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у тому числі: - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою: № п/п Замовник, адреса, № телефону Номер та дата договору Предмет договору На підтвердження інформації зазначеної в таблиці надати позитивний відгук (відгуки) від Замовника, з інформацією про номер, дату укладання договору, суму його фактичного виконання та підтвердження якості наданих послуг та відсутності претензій. Учасником надано лист-відгук від департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради де було зазначено що договір укладено на 154 344,72 грн, а також що договір виконано в повному обсязі. Інформації щодо укладених додаткових угод на зменшення обсягів закупівлі немає. З чого можна дійти висновку що договір виконано на суму 154 344,72 грн. Вимог до замовника щодо перевірки документів що надаються в складі тендерних пропозицій учасників в Законі України «Про публічні закупівлі» немає. Таким чином, замовник не зобов’язаний перевіряти інформацію надану учасником на достовірність якщо вона не викликає сумнівів, тому підстав для надання учаснику часу на виправлення невідповідностей у замовника не було. Крім того, у замовника немає підстав для відхилення пропозиції учасника через невідповідність пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. Учасник повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі що визначені у додатку 2 до тендерної документації. Підбиваючи підсумок, пропозиція учасника КП «Автобаза №1» відповідала вимогам тендерної документації та вимогам Закону, тому розірвання такого договору вважаємо недоцільним та необґрунтованим. На зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель Східного офісу держаудитслужби повідомляємо, що Замовник в своїх діях не вбачає порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тому готується позовна заява до суду.
2023-01-31 11:53:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до п.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Відповідно до вищезазначеного повідомляємо, що висновок оскаржено в суді. Про відкриття та номер провадження буде повідомлено додатково |
Дата публікації: | 07 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | 160/2537/23 |
Дата відкриття провадження: | 06 березня 2023 |
Документи:
08 березня 2023 09:42
|
Електронний підпис |
08 березня 2023 09:42
|
Електронний підпис |
07 лютого 2023 13:33
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "АВТОБАЗА №1" |
27 033 388,33
UAH з ПДВ
|
27 033 388,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "АВТОБАЗА №1" #34811402 |
Переможець |
27 033 388,33
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:00
|
ду4-2авто.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 11:58
|
ду3Автобаза.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 14:52
|
Ду3,Автобаза2.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 15:32
|
дуАвтоб.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2023 17:17
|
Автобаза (2).pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:25
|
Дод Автобаза.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 17:29
|
Автобаза.pdf | укладений |
29 грудня 2022 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено № рахунку Замовника. Зміни до істотних умов не вносились |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до істотних умов не вносились, зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до істотних умов не вносяться. Зміна виду оподаткування учасника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткову угоду №3 викладено у виправленій редакції, а саме з уточненням КПКВК по якому зменшується сума |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів з урахуванням фактичних видатків |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |