Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04060795 |
Вебсайт: | http://kaniv-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 19003, Україна , Черкаська обл., Канів, м.Канів вул. Кошового,3 |
Контактна особа: |
Сліпко Наталія Анатоліївна 380987513658 UPREK@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2022 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2022 16:00 |
Очікувана вартість: | 6 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2022 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2022 14:33 |
ТД Утримання на 2023 КОРЕГОВАНЕ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-20-000022 ● 3a35841ac8c84b31b44a43aef9543da6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2023 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2023 № 12-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
20.02.2023 № 12-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-12-013677-a, 12.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 10:09:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (послуги з утримання вулично-дорожньої мережі на території Канівської міської територіальної громади) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-12-013677-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2022-12-12-013677-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому у тендерній документації на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, у підпункті 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься вимога до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку 1 до тендерної документації тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-23 16:23:19
Пояснення з питань проведення моніторингу
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі на території Канівської міської територіальної громади (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (ідентифікатор закупівлі –UA-2022-12-12-013677-a) повідомляємо, що вищеназвана закупівля проводилась відповідно до технічного завдання, що було надано відділом з питань житлово-комунального господарства, інфраструктури та енергоефективності виконавчого комітету Канівської міської ради (розпорядження міського голови від 06.12.2022 р.№ 405-р)(файл – Розпорядження +ТЗ.pdf).
В технічному завданні визначено кількісні та якісні показники послуги. При визначенні обсягів послуги враховано аналіз обсягів фактично отриманих послуг у 2022 році та прийняті до уваги заплановані поточні завдання відділом з питань житлово-комунального господарства, інфраструктури та енергоефективності виконавчого комітету Канівської міської ради на 2023 рік. Відповідно до наданого технічного завдання уповноваженою особою визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. №708) предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту», враховуючи, що предмет закупівлі є послугою.З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та приймаючи до уваги положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275 (далі – Наказ 275), виконавчим комітетом Канівської міської ради підготовлено та надіслано до потенційних надавачів такої послуги запити цінових пропозицій (запити № 01-01-20/2095-1 від 01.12.2022 р., № 01-01-20/2095-2 від 01.12.2022 р., 01-01-20/2095-3 від 01.12.2022 р. (файли – Запит №1 БУД УПР 77.pdf, Запит №2 ДОР СТРОЙ КОМПАНІ.pdf , Запит №3 КАНІВ ГРАНІТ.pdf). Для визначення очікуваної вартості закупівлі на запити цінових пропозицій отримані комерційні пропозиції від трьох потенційних надавачів відповідної послуги (файли відповідь_№1.pdf, відповідь_№2.pdf, відповідь_№3.pdf). Були отримані такі комерційні пропозиції на суми: 6 200 000,00 грн, 6 850 000,00 грн та 6 450 000,00 грн. Приймаючи до уваги положення Наказу 275, а саме пункту 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості», очікувана вартість закупівлі розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за такою формулою:
(6 200 000,00+6 850 000,00+6 450 000,00)/3=6 500 000,00 (грн)
В результаті розрахунків отримана очікувана вартість предмету закупівлі склала 6 500 000,00 гривень. Відповідно до рішення виконавчого комітету Канівської міської ради від 19.11.2022 №349 «Про схвалення проєкту бюджету Канівської міської територіальної громади на 2023 рік» було схвалено бюджетні призначення по закупівлі (файл – Рішення №349 від 19.11.2022.pdf).Також відповідно до рішення виконавчого комітету Канівської міської ради від 29.12.2022 №375 «Про порядок фінансування видатків з місцевого бюджету до затвердження розпису бюджету Канівської міської територіальної громади на 2023 рік»було затверджено тимчасовий розпис місцевого бюджету на перше півріччя 2023 року (файл – Рішення №375 від 29.12.2022.pdf).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://kaniv-rada.gov.ua/news.php?p=6770.
Надаємо пояснення щодо наявності вимоги у тендерній документації до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку №1 до тендерної документації, тощо). У тендерній документації по закупівлі Замовником визначена вимога надати таку довідку довільного формату або за зразком додатка №1 до тендерної документації, для реалізації вимоги абзацу четвертого пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливостей), а саме: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції». Надаючи таку довідку, учасники мають змогу задекларувати (без надання документального підтвердження) відсутність вищеназваних підстав для відхилення пропозиції. Одночасно з цим у тендерній документації (пункт 5.4.) визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», лише для переможців процедури закупівлі. Також сам перелік документів, що підтвердять відсутність підстав для відхилення пропозиції, передбачений лише для переможця закупівлі у пункті 5.5. тендерної документації по закупівлі.Таким чином наявність вимоги щодо надання довідок чи зведеної довідки міститься в тендерній документації лише з метою більш зручного декларування учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та не містить вимоги до учасників процедури закупівлі надання ними під час подання тендерної пропозиції будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту Особливостей.
Додатки до пояснення додаються в дев'яти файлах формату pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником
2023-03-14 11:19:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 23-41/2023 |
Дата публікації: | 07 квітня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
07 квітня 2023 12:45
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2022 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" |
6 450 000,00
UAH з ПДВ
|
6 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" #14207791 |
Переможець |
6 450 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 10:15
|
договір 1.PDF | укладений |
04 січня 2023 10:14
|