Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006248 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Театральна, буд. 27 |
Контактна особа: |
Олександра Микитюк +380973984254 kyltyra.byx@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2022 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2022 13:28 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2022 13:28 |
Очікувана вартість: | 1 248 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 489,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Ярослава Пстрака (заходи енергозбереження) за адресою: Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул.
Петлюри, 34
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дня підписання Замовником актів, або по мірі надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2022 10:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2022 10:22 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
07 грудня 2022 10:22 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги) .docx | |
07 грудня 2022 10:22 |
Тендерна документація дах.docx | |
07 грудня 2022 10:22 |
Додаток №3 Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-28-000009 ● 0d9ccbdd7e964a44a7a49d34a0affb12
- Статус: завершено ● Дата: 18 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2022 №85-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.12.2022 № 85-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2022-12-07-003801-a 07.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-02 11:05:05
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт даху комунального закладу Коломийської художньої школи імені Ярослава Пстрака (заходи енергозбереження) за адресою: Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Петлюри, 34)»(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-07-003801-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у частині 2 розділу 5 ТД зазначено, що Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано проєкт договору із зазаченням у п.3.2 вартості послуг, яка складає 951959,00 грн.?
2. Замовником у Додатку 2 ТД "Технічна специфікація" зазначено, що зідно рішення міської ради від 22.02.2021 №348-9/2021 при розробці проектно-кошторисної документації по об’єкту розмір кошторисної заробітної плати враховано у розмірі 14 000,00 грн.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано розрахунок розміру кошторисної заробітної плати?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-03 14:00:42
Пояснення
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Щодо питання №1.
Замовником у частині 2 розділу 5 ТД зазначено, що Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
Таким чином, Замовником не вимагалось надання учасником проєкту договору у складі тендерної пропозиції.
Щодо питання №2.
Замовником у Додатку 2 ТД "Технічна специфікація" зазначено, що зідно рішення міської ради від 22.02.2021 №348-9/2021 при розробці проектно-кошторисної документації по об’єкту розмір кошторисної заробітної плати враховано у розмірі 14 000,00 грн.
Таким чином, Замовником не вимагалось надання у складі тендерної пропозиції учасника розрахунку розміру кошторисної заробітної плати.
Отже, вказана процедура закупівлі проведена згідно з принципами здійснення публічних закупівель із врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бугай Володимир Васильович |
951 959,00
UAH з ПДВ
|
951 959,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕВЕРИН-Н |
1 143 934,00
UAH з ПДВ
|
1 143 934,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТЮР" |
1 145 688,00
UAH з ПДВ
|
1 145 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бугай Володимир Васильович #3040009876 |
Переможець |
951 959,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2022 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 16:09
|
ДУ №2 дах.PDF | зміни до договору |
03 січня 2023 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:55
|
ДУ №1 дах.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 12:45
|
Договір дах.PDF | укладений |
22 грудня 2022 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в договір |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |