Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04527684 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа, 7 |
Контактна особа: |
Бондарчук Олена Вікторівна +380457927555 Bondarchuk.O@slav.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2022 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 6 339 252,59 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 696,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на: р/р Замовника UA743535530000025458300006592 Банк: Філія Чернігівське обласне управління АТ «Ощадбанк» Одержувач: Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області Код ЄДРПОУ: 04527684 Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 18:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 18:35 |
Додаток 8 ТД - Фінансування.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Додаток 7 - Проєкт Договору під ключ.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Додаток 6 ТД-Календарний план.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Додаток 5 ТД.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Додаток 4 ТД.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Додаток 3 ДТ.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Додаток 2 ТД.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Додаток 1 ТД.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Тендерна документація.doc | |
28 листопада 2022 18:35 |
Оголошення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-20-000036 ● a68b932ea3da4b3dbb92e68f4c291561
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2022 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 № 322
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.12.2022 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-11-28-014587-a 28.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-22 15:47:14
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-27 09:42:33
пояснення
У 2021 році, виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області прийняв участь у конкурсі Проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні».
Проєкт впроваджується в Україні компанією «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» за дорученням Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку Німеччини (BMZ) та Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO).
Проєктна пропозиція на реалізацію демо-проєкту з енергоефективної модернізації будівлі Славутицького ліцею, яка була підготовлена у 2021 році, була перевірена та оцінена міжнародними фахівцями й здобула перемогу у вищезазначеному конкурсі з енергоефективності.
23.06.2022 року, на виконання проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні», виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області підписав з Німецьким товариством з міжнародного співробітництва GIZ GmbH Грантову Угоду № 81280637 щодо впровадження енергоефективних заходів у будівлі «Славутицький ліцей», що знаходиться за адресою: м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 6.
В рамках виконання Грантової угоди заплановано впровадження наступних енергоефективних заходів в будівлі Славутицького ліцею:
1. Утеплення зовнішніх стін та зовнішніх відкосів.
2. Утеплення світових ліхтарів на покрівлі.
3. Модернізація системи освітлення
4. Встановлення балансувальних клапанів на магістральних стояках системи опалення та балансування системи опалення
5. Встановлення радіаторних терморегуляторів на опалювальних приладах
6. Встановлення геліосистеми для підігріву гарячої води
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі робіт з будівництва з розробленням проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області шляхом впровадження енергоефективних заходів, розташованого за адресою: вул. Героїв Дніпра, 6, м. Славутич, Вишгородський район, Київська область, 07101» за Кодом ДК 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (UA-2022-11-28-014587-a ● 77e5741607664d9ea9c60f47988d710b) та розміру витрат здійснено на етапі підготовки проєктної пропозиції виконавчим комітетом Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, її оцінки та погодження Німецьким товариством з міжнародного співробітництва GIZ GmbH.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розмір витрат визначено в Додатку 1 «Кошторис від 09.05.2022» та в пункті 2.4. Додатку 2 «Проєктна Пропозиція від 01.06.2022» до Грантової угоди від 23.06.2022 №81280637.
Додаток 1 «Кошторис від 09.05.2022» та Додаток 2 «Проєктна Пропозиція від 01.06.2022» додаються
Додаток 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розроблений відповідно до Додатку 2 «Проєктна Пропозиція від 01.06.2022» до Грантової угоди від 23.06.2022 №81280637, а також у відповідності до Звіту з енергоаудиту Славутицького ліцею.
Звіт з енергоаудиту Славутицького ліцею додається.
Очікувана вартість даної закупівлі визначена у відповідності до складеного Плану закупівель та графіку впровадження енергоефективних заходів у будівлі «Славутицький ліцей» відповідно до умов Грантової угоди від 23.06.2022 №81280637, її Додатку 1 «Кошторис від 09.05.2022» та Додатку 2 «Проєктна Пропозиція від 01.06.2022» в розмірі 164 698,69 EUR або за курсом продажу валюти Ощадбанком станом на 25.11.2022 – 38,49, в розмірі 6 339 252,59 грн.
Розмір бюджетного призначення на 2022 рік складає – 1 430 913,00 грн.
План закупівель та графік впровадження енергоефективних заходів у будівлі «Славутицький ліцей» додається.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті замовника за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/slavutych/news/1672064468/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-01-17 17:53:12
Роз'яснення щодо висновку
ЗВЕРНЕННЯ
за роз’ясненнями змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-28-014587-a
Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник звертається до Північного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-28-014587-a, оприлюдненого 13.01.2023, та зобов’язань замовника, визначених у висновку, а саме:
1) У пункті 1 констатуючої частини висновку зокрема зазначено: «Північний офіс Держаудитслужби 27.12.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Однак, Замовник не надав інформацію та підтверджуючі документи на підставі яких розрахував розмір витрат та визначив його очікувану вартість».
Таке твердження не відповідає дійсності, оскільки:
по-перше: запит Держаудитслужби на пояснення був оприлюднений 22 грудня 2022 року, а не 27.12.2022, як зазначено у висновку;
по-друге: 27 грудня 2022 року об 09:42:33, через ЕСЗ на запит Держаудитслужби на пояснення від 22 грудня 2022 року (тобто протягом строку, встановленого абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»), замовником були надані відповідні пояснення, інформація, посилання і документи, які по теперішній час знаходяться в загальному доступі в ЕСЗ.
Таким чином, просимо роз’яснити, на чому ґрунтується твердження Держаудитслужби про те, що «Замовник не надав інформацію та підтверджуючі документи на підставі яких розрахував розмір витрат та визначив його очікувану вартість»?
2) У пункті 2 констатуючої частини висновку зазначено: «Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», порушення частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178 та частини 1 пункту 48 Особливостей № 1178».
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, за загальними правилами нормопроектувальної техніки складаються з пунктів, підпунктів та абзаців.
Так, пункт 41 Особливостей № 1178 складається з трьох підпунктів, які в свою чергу містять декілька абзаців: підпункт 1 – сім абзаців, підпункт 2 – шість, підпункт 3 – шість. Аналогічну структуру має й пункт 48. Частини в зазначених пунктах Особливостей № 1178 відсутні.
З огляду на викладене просимо роз’яснити, про які саме порушення йдеться у пункті 2 констатуючої частини висновку, враховуючи наявність в ньому посилання на неіснуючі структурні одиниці нормативно-правового акта.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-28-014587-a Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби від 13.01.2023 (файл «Заперечення.pdf» додається)
2023-01-20 14:28:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та частини 1 пункту 48 Особливостей № 1178.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Північного офісу Держаудитслужби від 13.01.2023 оскаржений до Київського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 27 січня 2023 |
Документи:
27 січня 2023 15:44
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2022 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІОРО" |
8 240 832,65
UAH з ПДВ
|
8 240 832,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІОРО" #22960999 |
Переможець |
8 240 832,65
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2022 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 17:45
|
звіт про виконання договору | укладений |
09 лютого 2023 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 17:22
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 11:30
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 08:51
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 16:57
|
договір 139 | укладений |
26 грудня 2022 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО» керуючись ст. 188 Господарського кодексу України , ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.22.2 Договору № 139 від 26.12.2022 року, дійшли згоди внести зміни до п.1.4, 2.1 та Додатку 5 Договору № 139 від 26.12.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО» керуючись ст. 188 Господарського кодексу України , ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.22.2 Договору № 139 від 26.12.2022 року, дійшли згоди внести зміни до п.9.1. розділу 9 Договору № 139 від 26.12.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО», керуючись ст.188, 202, 206 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, п.22.2 та 23.6 Договору № 139 від 26.12.2022 року, уклали Додаткову угоду №3 до Договору № 139 від 26.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 грудня 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО», керуючись ст.188, 202, 206 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, п.22.2 та 23.6 Договору № 139 від 26.12.2022 року, уклали Додаткову угоду №3 від 09.02.2023 щодо розірвання Договору № 139 від 26.12.2022 року. |