Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991671 |
Місцезнаходження: | 12460, Україна , Житомирська обл., с.Троянів, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ольга Цисар 04124927190977503830, +380977503830 ztcrlprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2022 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 415 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Медичне обладнання Детально в додатку №3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 15:22 |
перелік змін.docx | |
10 листопада 2022 15:22 |
Тендерна документація зі змінами.doc |
10 листопада 2022 15:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2022 15:22 |
перелік змін.docx
|
|||
10 листопада 2022 15:22 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000060 ● 24a5c054356d46e6b6bec79aefbc8323
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
25. UA-2022-11-06-000189-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 09:17:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Медичне обладнання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-06-000189-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-23 19:45:15
Відповідь на запит
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість керуючись Єдиним закупівельним словником, розглянувши та вивчивши пропозиції завідувача відділеня реабілітації, врахувавши необхідність максимального задоволення потреби, дотримуючись галузевих стандартів охорони здоров’я, протоколів надання медичної допомоги та нормативних наказів, про закупівлю обладнання для реабілітаційного відділення з метою забезпечення надання медичної допомоги відповідно до стандартів та відповідно наданого переліку відповідного обладнання.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до специфіки надання медичної допомоги.Розрахунок очікуваної вартість предмета закупівлі,проведено за результатами моніторингу цін на вказані позиції предмету закупівлі протягом 2021-2022 року в електронній системі закупівель, вартості вказаних позицій, за результатами проведених моніторингу вказаних предметів закупівель на інтернет-ресурсах з постачання медичної техніки, враховуючи наказ за № 275 від 18 лютого 2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з змінами внесеними наказом № 649 від 07.04.2020 року № 649 «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, та на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO».
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі по предмету Медичне обладнання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-06-000189-a)Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради (далі - Замовник). У констатуючій частині оприлюдненого висновку зазначено порушення вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 в частині використання кваліфікаційного електронного підпису. Відповідно до пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження і органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контроолю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб- порталі у вигляді документа, доступного для друку. Так, постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, у тому числі, щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів .На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписівзамовників/учасників умовам тендерних документацій. У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія - незахищений, тип підпису - удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим, але якщо електронний підпис отримано до 31.12.2021 року, і використовується удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», то підпис вважається кваліфікованим, (файл «PDF» з Міністерства цифрової трансформації України та файл перевірки підпису в інтерфейсі дія додаються). Водночас, відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувана та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Файл накладеного підпису замовника придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки підпису посадової особи на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображаються прізвище та ініціали особи (власника ключа), її посада, РНОКПП, повна назва підприємства, код за ЄДРПОУ, а також тип сертифікату - Кваліфікований. З огляду на вищезазначене, можна однозначно ідентифікувати посадову особу Виконавця та встановити достовірність підпису. Файл накладеного підпису Замовника придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки підпису посадової особи на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображаються прізвище та ініціали особи (власника ключа), її посада, РНОКПП, повна назва підприємства, код за ЄДРПОУ, а також тип сертифікату - Кваліфікований. З огляду на вищезазначене, можна однозначно ідентифікувати посадову особу Замовника та встановити достовірність підпису. Звертаю Вашу увагу, що 23.02.2022 року Постановою КМУ №229 внесені зміни до Постанови №1236, які встановили наступне (пп. 6 п. 24 Постанови №1236). На час дії карантину (тобто станом на зараз - до 30.04.2023 р.) використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі КЕП. Отже, маємо ситуацію, коли відтермінування використання токенів (КЕП) прив’язане до строку дії карантину на території України. Пунктом 6 частини 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», передбачено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється, зокрема, використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб. з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Згаданим вище обмеженням визначено, що органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа. Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2022 № 1423 подовжено дію карантину до 30.04.2023 Таким чином, відповідно до Постанови №1236 суб’єкти господарювання можуть використовувати у своїй діяльності удосконалений електронний підпис (УЕП) до 30.04.2023, Одже замовником дотримано вимоги законодавства в цій частині. Щодо порушення вимог Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710) Вказаний перелік формальних помилок, що міститься у тендерній документації замовника не суперечить вимогам Закону,адже Законом не визначено прямої вказівки на обов`язковість включення до тендерної документації точного Переліку формальних помилок. Що підтверджено судовим висновком від11 січня 2023 року справа №200/12865/21 де ,зокрема,зазначено: Мінекономіки розроблено Перелік формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства від 15.04.2020 № 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок". Колегією суддів досліджено зміст тендерної пропозиції Замовника, та встановлено, що у пункт 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» Тендерної документації Замовника приведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Вказаний перелік формальних помилок, що міститься у тендерній документації замовника не суперечить вимогам Закону № 922-VІІІ. У своєму Висновку відповідач не вказує в чому саме виявилось порушення замовником п.19 ч.2 ст.22 Закону, які відомості не були відображені, тощо. Слід також зазначити, що Законом не визначено прямої вказівки на обов`язковість включення до тендерної документації точного Переліку формальних помилок, затвердженого наказом № 710, та не передбачено обов`язку для Замовника визначати приклади до кожного окремо опису формальних помилок. Враховуючи викладене, оскільки перелік формальних помилок, наведений Замовником у Тендерній документації не суперечить Переліку формальних помилок, затвердженому наказом № 710, не містить прикладів формальних помилок, які дали б можливість учаснику або замовнику маніпулювати під час проведення закупівлі, а вимоги п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VІІІ не містять імперативної норми щодо того, що приклади формальних (несуттєвих) помилок у тендерній документації мають повністю відповідати (дублювати) приписи Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. №710, колегія суддів вважає зазначення у Висновку цього порушення необґрунтованим. Щодо Порушення п.8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до підпункту 7 пункту 11.2 розділу ХІ проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей № 1178 проєкт договору (Додаток № 4 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей № 1178. Замовник заперечує щодо порушення в цій частині висновку,адже умовами законодавства визначено,що дана норма застосовується у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни,тобто цю норму можна використати,якщо прописані відповідні умови,тобто це право а не обов’язок,але замовник не використовував цю норму в ході виконання договору,отже жодного порушення не здійснив,адже істотні умови договору не змінились. Щодо зазначеного порушення : встановлення у тендерній документації умови щодо можливості уточнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей № 1178 в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника - переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору про закупівлю), чим не дотримано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей № 1178.Замовник заперечує,адже уточнення і узгодження істотних умов договору не є синонімом зміни умов, уточнювати умови не заборонено чинним законодавством,( наприклад: ціна за результатами проведення закупівлі і назва постачальника ,що є істотними умовами договору, не можуть бути прописані в проекті договору на момент оголошення торгів,бо ця інформація відома тільки на момент розкриття тендерної пропозиції),заборонено змінювати,отже ця вимога не суперечить вимогам пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей № 1178 в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника - переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору про закупівлю), отже замовником дотримано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей № 1178. Також вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства при проведенні процедури закупівлі,отже відсутні законодаві підстави для притягнення уповноваженної особи до відповідальності. Разом з тим, у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Медичне обладнання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-06-000189-a)в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу яким встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктів 8, 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 28, абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, а також не враховує норми Порядку № 710. .Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 8, 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 28, абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, пункту 3 Порядку № 1082, а також не враховано норми Наказу № 710, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.. Повідомляємо, що 01.02.2023р. були отримані пояснення від уповноваженої особи , щодо розгляду результатів моніторингу, також було проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тендерною документацією не встановлено обов’язку для учасників-переможців надавати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом Військової частини А3814 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК» було перевірено відповідність пропозиції тендерній документації, а також була перевірена інформація, яка міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним, в тому числі інформація у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані корупцією правопорушення за посиланням https://corruptmfo.nazk.gov.ua/ та інформацію з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство за посиланням https://kap.miniust.gov.ua/. Результатом перевірки є відсутність інформації по ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК» в вище зазначених реєстрах. Правомірність дії Замовника також підтверджується інформацією, зазначеною у роз'ясненні Мінекономіки 3304-04/34835-06 від 03.06.2020: «Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель». Вищезазначене свідчить, про відсутність порушень у сфері публічних закупівель в даній частині. Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель, а саме недопущення порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оприлюдненому замовником оголошенні про проведення відкритих торгів, вжито заходи щодо недопущення порушень норм пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 при розміщенні інформації про закупівлю. Також вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства при проведенні процедури закупівлі по предмету послуги з ремонту за технічним станом спеціальних машин БРДМ-2РХ, АРС-14, ТДА-2М, оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-03-01-001247-c, зокрема у Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК» у відповідності до частини сьомої статті 33 Закону та пункту 1 частини першої статті 31 Разом з тим У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Медичне обладнання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-06-000189-a)в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу яким встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктів 8, 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 28, абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, а також не враховує норми Порядку № 710. .Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 8, 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 28, абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, пункту 3 Порядку № 1082, а також не враховано норми Наказу № 710, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.. Повідомляємо, що 01.02.2023р. було проведено бесіду з уповноваженою особою та отримані пояснення , щодо розгляду результатів моніторингу, також було проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі.
2023-02-03 14:22:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
414 000,00
UAH з ПДВ
|
414 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ #2941705559 |
Переможець |
414 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2022 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 11:51
|
2022-12-28-0007.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 12:25
|
2022-11-30-0002.pdf | укладений |
30 листопада 2022 12:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 136/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |