Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: вулиця Дубініна Володі, 16 у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015(CPV) - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
295 500,00 UAH
UA-2022-11-04-011914-a a9b4214c05ce4c7c94767558cb2c75bb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Малімон

+380442816017 ujkgofgolosiivo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37414262
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Голосіївський, буд. 17-Б
Контактна особа: Олександр Малімон
+380442816017
ujkgofgolosiivo@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2022 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2022 09:00
Очікувана вартість: 295 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 955,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: вулиця Дубініна Володі, 16 у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015(CPV) - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Дубініна Володі, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2022 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2022 16:54
Додаток № 3 проект Договору.docx
04 листопада 2022 16:54
Додаток №2 Т.З. Дубініна 16.pdf
04 листопада 2022 16:54
Загальні вимоги (мережі).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА" 294 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2022 08:12
Електронний підпис
18 листопада 2022 08:12
Витяг-425771-ЮХТА-2022-11-08.pdf.p7s
18 листопада 2022 08:12
Витяг-425771-ЮХТА-2022-11-08.pdf
17 листопада 2022 09:11
Електронний підпис
17 листопада 2022 09:11
21. ДЦ Дубініна 16.rar.p7s
17 листопада 2022 09:11
15. Обладнання.pdf.p7s
17 листопада 2022 09:11
14. Працівники.pdf.p7s
17 листопада 2022 09:11
21. ДЦ Дубініна 16.rar
17 листопада 2022 09:11
15. Обладнання.pdf
17 листопада 2022 09:11
14. Працівники.pdf
15 листопада 2022 02:54
Електронний підпис
14 листопада 2022 21:20
Електронний підпис
14 листопада 2022 21:20
9. Лист-згода.pdf
14 листопада 2022 21:20
3. Про право підпису.pdf
14 листопада 2022 21:20
12. Проект договору.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
27. Технічні вимоги.pdf
14 листопада 2022 21:20
20. Про субпідряд.pdf
14 листопада 2022 21:20
23. Огляд обєкта.pdf
14 листопада 2022 21:20
21. ДЦ Дубініна 16.rar.p7s
14 листопада 2022 21:20
30. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
14 листопада 2022 21:20
29. Повний Витяг з ЄДР.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
30. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
13. Лист-згода.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
6. Довідки з Банку.pdf
14 листопада 2022 21:20
1. Копія Виписки з ЄДР.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
18. Дозвільні документи.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
6. Довідки з Банку.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
5. Відомості про Учасника.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
26. Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2022 21:20
8. Про авансування.pdf
14 листопада 2022 21:20
12. Проект договору.pdf
14 листопада 2022 21:20
21. ДЦ Дубініна 16.rar
14 листопада 2022 21:20
5. Відомості про Учасника.pdf
14 листопада 2022 21:20
29. Повний Витяг з ЄДР.pdf
14 листопада 2022 21:20
17. Будівельна ліцензія.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
5. Відомості про Учасника.docx.p7s
14 листопада 2022 21:20
1. Копія Виписки з ЄДР.pdf
14 листопада 2022 21:20
18. Дозвільні документи.pdf
14 листопада 2022 21:20
19. Сертифікація ISO.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
9. Лист-згода.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
23. Огляд обєкта.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
13. Лист-згода.pdf
14 листопада 2022 21:20
20. Про субпідряд.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
22. Договір на АВК-5.pdf
14 листопада 2022 21:20
22. Договір на АВК-5.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
5. Відомості про Учасника.docx
14 листопада 2022 21:20
17. Будівельна ліцензія.pdf
14 листопада 2022 21:20
3. Про право підпису.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
27. Технічні вимоги.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
2. Копія Статуту з описом.pdf
14 листопада 2022 21:20
8. Про авансування.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
2. Копія Статуту з описом.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
19. Сертифікація ISO.pdf
14 листопада 2022 21:20
26. Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
14. Працівники.pdf
14 листопада 2022 21:20
16. Досвід.pdf
14 листопада 2022 21:20
15. Обладнання.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
14. Працівники.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
16. Досвід.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
15. Обладнання.pdf
14 листопада 2022 21:20
7. Фінансові документи.pdf.p7s
14 листопада 2022 21:20
7. Фінансові документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА"
#41560389
Переможець 294 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2022 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 12:26

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 3 Розділу II «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» від 20.10.2022 № 25. Учаснику надається повідомлення про вимогу усунути невідповідності у наданих документах відповідно до умов оголошення, а саме: 1. Відповідно до п. 16 вимог, Учасник повинен надати документи, які підтверджують трудові відносини, або інші документи. За результатами розгляду документів наданих Учасником було виявлено, що не надано підтверджуючих документів, які свідчать про відносини між Учасником та деякими працівниками зазначених у довідці. Прошу привести у відповідність інформацію зазначену у довідці та доданих до неї підтверджуючих документів. 2. Відповідно до п. 23 вимог Учасник повинен надати кошторисну документацію у визначеному вимогами складі. За результатами розгляду документів наданих Учасником було виявлено, що не було надано зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на здійснення технічного нагляду 1,5% ).

Документи

17 листопада 2022 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2022 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА"
#41560389
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2022 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 14:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 15:49
Додаткова угода 2 Д-16 Дубініна 16.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2022 17:03
Додаткова угода 1 Д-16 Дубініна 16.pdf зміни до договору
24 грудня 2022 15:26
Електронний підпис укладений
25 листопада 2022 15:59
Д-16.pdf укладений
25 листопада 2022 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з отриманням експертного звіту № 215/11/22 від 09.12.2022 року відбулось зменшення вартості робіт.
Номер договору про закупівлю: Д-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни на підставі довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в).
Номер договору про закупівлю: Д-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 167 674,80
UAH (в тому числі ПДВ 27 945,80 UAH)