Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: вул. Саксаганського, 20 у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015(CPV) - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
413 700,00 UAH
UA-2022-11-04-006648-a ff4a9d40dae540c48943c121ad5d27f9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Малімон

+380442816017 ujkgofgolosiivo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37414262
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Голосіївський, буд. 17-Б
Контактна особа: Олександр Малімон
+380442816017
ujkgofgolosiivo@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2022 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2022 10:00
Очікувана вартість: 413 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 137,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: вул. Саксаганського, 20 у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015(CPV) - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Саксаганського, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2022 13:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2022 13:03
Загальні вимоги.docx
04 листопада 2022 13:03
Додаток № 3 проект Договору.docx
04 листопада 2022 13:03
Додаток № 2 Т.З. Саксаганського, 20.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ТЕХНО АРК" 413 698,80
UAH з ПДВ
413 698,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2022 12:47
Електронний підпис
11 листопада 2022 12:45
Пропозиція.pdf
11 листопада 2022 12:45
Договір, Кал. графік, ДЦ, ЗК..pdf
11 листопада 2022 12:45
Ліцензія прогр..PDF
11 листопада 2022 12:45
1Довідка.pdf
11 листопада 2022 12:45
Паспорт Корнєєв М.PDF
11 листопада 2022 12:45
1Довідки 1.pdf
11 листопада 2022 12:45
1Витяг-414921-Корнєєв-2022-11-03.pdf
11 листопада 2022 12:45
Витяг з реєстру пдв.PDF
11 листопада 2022 12:45
1Відзнака ПП ТЕХНО АРК.pdf
11 листопада 2022 12:45
Ідент код.PDF
11 листопада 2022 12:45
1Листи відгуки Техно Арк.PDF
11 листопада 2022 12:45
1Довідки 2.pdf
11 листопада 2022 12:45
Довідка з Банку.pdf
11 листопада 2022 12:45
Лицензия ПП ТЕХНО АРК.PDF
11 листопада 2022 12:45
Свідоцтво ПП ТЕХНО АРК.pdf
11 листопада 2022 12:45
Сертифікат кошт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ТЕХНО АРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "ТЕХНО АРК"
#35909988
Відхилено 413 698,80
UAH з ПДВ
21 листопада 2022 12:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 12:42

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 3 Розділу II «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» від 20.10.2022 № 25. Учаснику надається повідомлення про вимогу усунути невідповідності у наданих документах відповідно до умов оголошення, а саме: 1. Відповідно до п. 2 вимог відсутня копія статуту. 2. Відповідно до п. 3 вимог відсутні копія протоколу установчих (загальних) зборів), копія Статуту або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка). 3. Відповідно до п. 5 вимог відсутня довідка, яка повинна містити відомості про підприємство реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, електронну адресу, банківські реквізити). Керівництво (посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів. У форматі WORD. 4. Відповідно до п. 7 вимог відсутні копії звіту про фінансові результати та копії балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 5. Відповідно до п. 8 вимог відсутній лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. 6. Відповідно до п. 13 вимог відсутній лист-згода від Учасника на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. 7. Відповідно до п. 14 вимог відсутня довідка довільної форми про те, що Учасник провів огляд обсягів робіт перед подачею пропозиції та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку, а також відсутнє підтвердження обстеження 3 світлини об’єкта (одна ззовні з № будинку (об’єкта будівництва, споруди) та мінімум дві безпосередньо з місця виконання робіт). 8. Відповідно до п. 15 вимог довідка про наявних працівників складена не у відповідності до наданої форми. Також відсутні будь-які підтвердження працевлаштування працівників (договорів ЦПХ), відсутні копії дипломів, посвідчень чи будь-якиї інших документів, які підтверджують кваліфікацію працівників. Відсутнє підтвердження що інженер кошторисник працює на будь-якій підставі на підприємстві. 9. Відповідно до п. 16 вимог наданий договір суборенди приміщення чинний до 14 травня 2019 року, відповідно до вимог він повинен бути чинний не менше ніж до 31.12.2022. В довідці вказаний інший договір оренди, копія якого не надана. Учасник вказав у довідці про наявність складського приміщення, підтвердження права його використовувати не було надано. Учасник вказав про договір про надання послуг, використання вантажного транспорту, копію договору не надав. Згідно з абзацом 2 п. 16 вимог У якості документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами, дане підтвердження відсутнє. 10. Відповідно до п. 17 вимог, учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів). Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук. Учасником не була додержана форма довідки. Учасник не надав копії зазначених аналогічних договір з актами виконаних робіт, які б підтверджували факт виконання даних робіт відповідно до вимог. 11. Відповідно до п. 19 вимог учасник повинен надати скан-копію оригіналу дозволу(ів) органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки на проведення робіт зазначених в технічному завданні та /або скан-копія оригіналу декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення робіт зазначених в технічному завданні. Жоден з вищезазначених документів не було надано. 12. Відповідно до п. 21 вимог Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.7.1 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника). Учасник не подав жодного документа у форматі word. Якість скан-копії договірної ціни та дефектного акту не дозволяє їх розглянути, потрібна краща якість. Відсутні наступні документи: - локальних кошторисів; - відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, визначено Настановами з визначення вартості будівництва та з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. На документах, які були надані відповідно до п. 21 відсутні підписи інженера-проектувальника. 13. Відповідно до п. 22. Учасник повинен надати ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та договір на підтвердження права користування даним комплексом. Учасник надав не діючу ліцензію (строк дії ліцензії до 31.01.2021). 14. Відповідно до п. 23. вимог Учасник не надав згоду, що Замовник делегує Учаснику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації. 15. Відповідно до п. 24 вимог учасник повинен надати лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), що у випадку визнання переможцем учасник зобов’язується підписати договір не пізніше ніж 15 днів з моменту визначення переможця, учасник надав лист що у випадку визнання переможцем учасник зобов’язується підписати договір не пізніше ніж 20 днів з моменту визначення переможця.

Документи

21 листопада 2022 12:55
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій