Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13815703 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Шептицького,9 |
Контактна особа: |
Блажкевич Мар'яна Павлівна +380980846929 likarna_zvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2022 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 49 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 245 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2022 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2022 17:34 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
24 жовтня 2022 17:34 |
Технічна специфікація.docx | |
24 жовтня 2022 17:34 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-10-000024 ● 6e20097ccb6548e3b1700b84c65361dd
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2022-10-24-011501-a 24.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 14:46:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом, НК 024:2019 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-24-011501-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують виникнення об’єктивних обставин, що спричинили необхідність укладення додаткових угод від 28.12.2022 № 1 та від 28.02.2023 № 3 до Договору від 14.11.2022
№ 373 в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку (терміну) поставки (передачі) товару.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 17:03:26
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення від 16.03.2023 р. щодо закупівлі «Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом, НК 024:2019 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-24-011501-a) надаємо наступну інформацію:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, який затверджений рішенням виконавчого комітету Дрогобицької міської ради «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету дрогобицької міської ради «Про виділення коштів КНП «Дрогобицька міська лікарня №1» ДМР на закупівлю МРТ»№298 від 18.10.2022» № 329 від 10 листопада 2022 року. Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради на закупівлю даного товару. З даним рішенням можна ознайомитись на сайті Дрогобицької міської ради.
Щодо обґрунтування очікуваної вартості: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання. На виконання примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником було здійснено запит трьох цінових пропозицій щодо аналогічного товару. (Цінові пропозиції додаються до відповіді)
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обрані технічні та якісні характеристики товару, який закуповується, повністю відповідають потребам Замовника та вимогам чинного законодавства. Зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до необхідних медико-технічних вимог товару з урахуванням Постанови КМУ «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» від 2 жовтня 2013 р. № 753. Товар повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
Щодо додаткових угод: Між сторонами було укладено дві додаткові угоди до договору
від 14.11.2022 р. № 373 на продовження його терміну дії.
Підстава для укладення Додаткової угоди № 1 від 28.12.2022р. – неможливість поставки товару (відповідно до листа №790 від 23.12.20222р.), а Додаткової угоди № 3 від 28.02.2023 р. – обставини зазначені у протоколі, що додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2022 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП |
49 047 000,00
UAH з ПДВ
|
49 047 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП #38606078 |
Переможець |
49 047 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2022 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 23:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 13:03
|
Дод.угода МРТ.pdf | зміни до договору |
08 березня 2023 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 17:11
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
01 березня 2023 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 17:12
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 11:44
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 16:55
|
Договір МРТ.pdf | укладений |
14 листопада 2022 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 373 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 373 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 373 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 373 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |