Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Леся Снігур +30634876379 ukb_drda@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2022 23:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2022 12:35 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2022 12:35 |
Очікувана вартість: | 19 903 620,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 518,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на суму 77 000,00 (сімдесят сім тисяч) грн. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897, та видана з обслуговуючого банку учасника (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису авізуючого банку. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття, а також надати довідку довільної форми, виданої банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Учасником на рахунок покриття банківської гарантії. У разі, якщо надана Учаснику банком гарантія не відповідає умовам Тендерної документації Замовник вважає таку гарантію не наданою Учасником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 77000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2022 23:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2022 23:21 |
Додатки_1-7.doc | |
20 жовтня 2022 23:21 |
Школа № 127.PDF | |
20 жовтня 2022 23:21 |
Тендерна_документацiя.doc | |
20 жовтня 2022 23:21 |
Додатки_8-9.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000053 ● 40a16f52413b4de9817b62158decfb5c
- Статус: вирішено ● Дата: 01 лютого 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2022-10-20-012719-a 20.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-09 13:20:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітальний ремонт фасадів спеціалізованої загальноосвітньої школи I-III ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45443000-4 Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-10-20-012719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду
Надати інформацію (пояснення) причини не врахування пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) у договорі від 07.11.2022 №122.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 18:41:37
відповідь на звернення
Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації не було оприлюднено зазначену вище інформацію на власному веб-сайті, оскільки такий сайт відсутній.
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), Рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно, вказівка щодо можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить не обов’язковий, а рекомендаційних характер.
Звертаємо увагу на процедуру закупівлі, в якій за аналогічних обставин Державною аудиторською службою України не було встановлено порушень за результатами моніторингу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-26-011971-c.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилось з урахуванням специфіки предмету закупівлі, а саме: робіт з капітального ремонту фасадів спеціалізованої загальноосвітньої школи I-III ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 (заходи з енергозбереження). Попередньо було здійснено огляд об’єкта і складено попередній кошторис.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі Розпорядження Дарницької районної у місті Києві адміністрації від 09.09.2022 року № 400, а також з урахуванням наявної потреби у проведенні комплексного капітального ремонту фасадів спеціалізованої загальноосвітньої школи I-III ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 (заходи з енергозбереження) та задля підвищення енергоефективності будівлі закладу,
Щодо не врахування пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) у договорі від 07.11.2022 №122 повідомляємо, що готується додаткова угода до договору щодо виправлення помилки у пункті 13.2, де буде змінено: «Істотні умови даного Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Договором та ст.41 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» на «Істотні умови даного Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Договором та пунктом 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Постанови № 1178 установлено порушення пункту 19 Постанови №1178.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Постанови № 1178 установлено порушення пункту 19 Постанови №1178.) • не усунуто
-
2023-02-01 16:21:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2022 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" |
19 885 090,26
UAH з ПДВ
|
19 885 090,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ДЛЯ ПІДЛОГИ" |
19 902 314,00
UAH з ПДВ
|
19 902 314,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" #40239718 |
Переможець |
19 885 090,26
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2022 21:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:19
|
Ду № 3 до дог № 122.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 10:29
|
Ду № 2 до дог № 122.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2022 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 23:32
|
Ду№ 1 до дог№ 122 - 127.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2022 23:27
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 19:36
|
дог№122 фасад ЗНЗ №127_001.pdf | укладений |
07 листопада 2022 19:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до п.3.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до пункту 13.2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.3.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |