Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт частини головного лікувального корпусу (покрівля, внутрішні мережі каналізації та водопостачання) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Павлова 7, смт. Глеваха, Фастівський район, Київська обл.
Очікувана вартість
16 636 253,45 UAH
UA-2022-09-22-011465-a ● a10a970525d241d3902ffca78508bae3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | https://psychiatry-kyiv.itmed.org/ |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 103 |
Контактна особа: |
Наталія Могильна +380444685191 mogilnaya.nata@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2022 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2022 11:29 |
Очікувана вартість: | 16 636 253,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 181,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини головного лікувального корпусу (покрівля, внутрішні мережі каналізації та водопостачання) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Павлова 7, смт. Глеваха, Фастівський район, Київська обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08631, Україна, Київська область, смт Глеваха, вул Павлова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2022 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2022 16:57 |
Оголошення.docx | |
22 вересня 2022 16:57 |
Додаток 5 Інформація про учасника.docx | |
22 вересня 2022 16:57 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx | |
22 вересня 2022 16:57 |
Додаток 1 Технічна специфікація.docx | |
22 вересня 2022 16:57 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 вересня 2022 16:57 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяги робіт
Дата подання: 23 вересня 2022 10:21
Дата відповіді: 23 вересня 2022 15:13
Викладено не в повному обсязі
Відповідь: Обсяги робіт надано відповідно до розробленої кошторисної документації в програмному комплексі та в повному обсязі.
OHSAS 18001:2007
Дата подання: 23 вересня 2022 15:39
Дата відповіді: 26 вересня 2022 14:09
Резолюцією Генеральної Асамблеї IAF №2016-15 був встановлений трирічний перехідний період до 11.03.2021 року, протягом якого організації, що впровадили OHSAS 18001:2007, повинні перевести свою систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці відповідно до ISO 45001:2018.
Ви вимагаєте наявність документу, що не може бути діючим.
Відповідь: Якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник надає у складі тендерної пропозиції обґрунтовану довідку у довільній формі з інформацією про те, на підставі чого ці документи не подаються, з зазначенням документу який надає право учаснику виконання послуг предмету закупівлі та посиланням на відповідні норми законодавства України. Також з довідкою Учасник надає підтвердження спроможності виконання послуг предмету закупівлі у вигляді сканованої копії оригіналу документу зазначеного у довідці Учасника.
Додаток 1
Дата подання: 27 вересня 2022 08:40
Дата відповіді: 27 вересня 2022 13:07
В п.12 Обсягівробіт вказано: "Улаштування покриття з листової сталі покрівлі складної конфігурації". Які вимоги до матеріалу з якого таке покриття буде влаштоване? Адже, від цього буде залежати ціна. При чому різниця дуже суттєва.
Відповідь: Матеріалом покриття повинна бути металочерепиця.
Роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 27 вересня 2022 08:47
Дата відповіді: 27 вересня 2022 13:09
В технічному завданні вказано, що технологія виконання робіт не пердбачає роботи підвищеної небезпеки, що не відповідає дійсності, адже наявне улаштування покрівлі, а це "Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м". Виконання таких робіт потребує наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази у виконавця.
Внесіть відповідні зміни
Відповідь: Згідно Додатку 2 до Оголошення Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
підтвердження працівників
Дата подання: 27 вересня 2022 14:58
Дата відповіді: 28 вересня 2022 10:15
Додаток 2 тендерної документації пункт 2.3.: Учасник повинен надати скан-копії документів, підтверджуючих взаємовідносини працівників з Учасником (накази про призначення, трудові книжки працівників, інші документи згідно Кодексу законів про працю України) по кожному з перелічених працівників в Таблиці згідно п.2.1., п.2.2.
Це означає, що на кожного працівника обов'язково необхідно надати комплект "Наказ+трудова книжка+інший документ", чи все ж таки "Наказ або трудова книжка або інший документ"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це означає, що Учасник у складі пропозиції надає накази про призначення та трудові книжки, а у випадку відсутності трудової книжки надає накази про призначення та іншідокументизгідно Кодексу законів про працюУкраїни.
аналогічний досвід
Дата подання: 27 вересня 2022 15:05
Дата відповіді: 28 вересня 2022 10:15
Предметом закупівлі є "Поточний ремонт частини головного лікувального корпусу (покрівля, внутрішні мережі каналізації та водопостачання) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Павлова 7, смт. Глеваха, Фастівський район, Київська обл.".
Аналогічним договором Замовник вважає договір на поточний ремонт частини лікувального корпусу? Поточний ремонт житлової споруди вже не буде аналогічним договором, з точки зору Замовника? Крім того, капітальний ремонт чи реконтрукція житлових і нежитлових споруд, є більш складним процесом ніж поточний ремонт, тож чому замовник обмежує коло учасників?
Розширте його, внесіть зміни до вимог щодо аналогічного досвіду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є поточний ремонт. Аналогічним договором слід вважати договір з поточного ремонту.
Помилка в Технічному завданні
Дата подання: 27 вересня 2022 15:12
Дата відповіді: 28 вересня 2022 10:16
В технічному завданні вказано, що технологія виконання робіт не пердбачає роботи підвищеної небезпеки, що не відповідає дійсності, адже наявне улаштування покрівлі, а це "Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м". Виконання таких робіт потребує наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази у виконавця. Внесіть відповідні зміни.
ЦЕ НЕ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ КРИТЕРІЙ, А ВИМОГА ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ! Ви вводите в оману Учасників, заявляючи, що технологія виконання робіт не пердбачає роботи підвищеної небезпеки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вимагає надання дозвільних документів на етапі подання пропозицій.
Згідно Додатку 3 до Оголошення п.6.4 Підрядник зобов’язаний:
- одержати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів робіт.
Дозвіл чи Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (надається із зазначенням адреси та назви об’єкту предмету закупівлі), зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», надає Підрядник перед початком виконання робіт. В інформаційній картці Головного управління Держпраці зазначено: строк реєстрації декларації становить п’ять робочих днів з дня надходження декларації.
Згідно Додатку 3 до Оголошення п.6.4 Підрядник зобов’язаний:
- одержати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів робіт.
Дозвіл чи Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (надається із зазначенням адреси та назви об’єкту предмету закупівлі), зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», надає Підрядник перед початком виконання робіт. В інформаційній картці Головного управління Держпраці зазначено: строк реєстрації декларації становить п’ять робочих днів з дня надходження декларації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
15 503 339,89
UAH з ПДВ
|
15 503 339,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
16 382 659,70
UAH з ПДВ
|
16 382 659,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Відхилено |
15 503 339,89
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2022 13:49
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Переможець |
16 382 659,70
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2022 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 12:11
|
ДУ № 6 від 13.11.2023 (Дог № 22-10 від 25.10.2022).pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 10:55
|
ДУ № 5 від 09.08.2023 (Дог № 22-10 від 25.10.22).pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2023 11:52
|
ДУ № 4 від 18.05.2023 - продовження терміну дії.pdf | зміни до договору |
18 травня 2023 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 11:37
|
ДУ № 3 від 17.02.23 (Дог № 22-10 від 25.10.22 - Покрівля).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:53
|
ДУ № 2 від 20.12.22 (Дог № 22-10 від 25.10.22 - Покрівля Глеваха).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 10:36
|
ДУ № 2 від 20.12.22 (Дог № 22-10 від 25.10.22 - Покрівля Глеваха).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2022 16:20
|
ДУ № 1 від 18.11.22 (Дог № 22-10 від 25.10.22 - Покрівля Глеваха).pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 16:43
|
Договір № 22-10 від 25.10.22.pdf | укладений |
25 жовтня 2022 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт та продовження терміну дії Договору до 31.12.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 19.02.2023 року. Частковий перерозподіл коштів з державного бюджету на власні кошти підприємства. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 19.02.2023 року. Частковий перерозподіл коштів з державного бюджету на власні кошти підприємства. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт та продовження терміну дії договору до 19.05.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт та терміну дії договору до 17.08.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт та продовження терміну дії Договору до 14.11.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання робіт та продовження терміну дії Договору до 12.02.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |