Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Power Shovels, Excavators and Bucket Loaders, Mining Equipment (JCB Model 3CX SITEMASTER Wheeled Multi-Purpose Backhoe Loader (or equivalent))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Анна Юрченко +0552723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KYYIVSKE KOMUNALNE OBYEDNANNYA ZELENOGO BUDIVNYTSTVA TA EKSPLUATATSIYI ZELENYKH NASADZHEN MISTA "KYYIVZELENBUD" |
National ID: | 03362123 |
Contact point: |
Anna YUrchenko +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Additional contacts: |
Анна Юрченко +0552723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2022 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2022 13:14 |
Очікувана вартість: | 12 680 001,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 800,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Publication date: | 16 серпня 2022 13:51 |
Enquiries until: | 06 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 вересня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 12 680 001 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 126 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2022 09:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2022 09:36 |
Зміни екскаватор ІІ.docx | |
08 вересня 2022 09:36 |
ТД Екскаватори нова редакція ІІ.docx | |
19 серпня 2022 14:30 |
ТД Екскаватори нова редакція.docx | |
19 серпня 2022 14:30 |
Зміни екскаватор.docx | |
16 серпня 2022 13:50 |
Проект дог. екскаватор-навантажувач.doc | |
16 серпня 2022 13:50 |
ТД Екскаватори.docx |
08 вересня 2022 09:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 вересня 2022 09:36 |
Зміни екскаватор ІІ.docx
|
||||||
08 вересня 2022 09:36 |
ТД Екскаватори нова редакція ІІ.docx
|
||||||
19 серпня 2022 14:30 |
ТД Екскаватори нова редакція.docx
|
||||||
19 серпня 2022 14:30 |
Зміни екскаватор.docx
|
||||||
16 серпня 2022 13:50 |
Проект дог. екскаватор-навантажувач.doc
|
||||||
16 серпня 2022 13:50 |
ТД Екскаватори.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
According to the requirements of Clause 1 of Section II of the tender documentation, an individual/legal entity has the right not later than ten days before the end of the tender submission deadline to contact the customer through the electronic procurement system for clarifications regarding the tender documentation and/or to contact the customer with a demand for elimination of the violation during the tender. Based on the results of consideration of your request, the customer did not establish which violation was committed during the tender. Therefore, your claim is subject to rejection.
According to the results of consideration of the request submitted by you, the customer cannot establish which violation was committed during the tender. Therefore, your claim is subject to rejection.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
На виконання вимог Закону, замовник визначив необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у Додатку 1 до тендерної документації. Також, тендерна документація містить таку інформацію: у цій документації (додатках до неї) всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент» (пункт 2 розділу V тендерної документації). Крім того вираз «або еквівалент» зазначений в оголошені про проведення закупівлі та у Додатку 1 до тендерної документації.
Отже, учасник має можливість запропонувати замовнику еквівалент товару, що є предметом закупівлі, при цьому, у разі якщо учасником пропонується до постачання еквівалент товару, що є предметом закупівлі, обов’язкове надання порівняльної таблиці та підтвердження, що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто, не гірше за технічними та якісними характеристиками.
Ураховуючи викладене, вимоги тендерної документації жодним чином не суперечать частині третій статті 5 Закону та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону і тому відсутні підстави для задоволення поданої вами вимоги.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000013 ● 23d34f0a0493476aa2efc82ada155b1b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2022-08-16-005383-a 16.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-28 16:14:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-16-005383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-02 13:14:53
Відповідь
Щодо першого питання.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість закупівлі визначені з урахуванням потреб замовника, на підставі проведеного моніторингу вартості товару, що є предметом закупівлі.
Щодо другого питання. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Щодо третього питання.
Надаємо копію гарантії з додатками.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 11:43:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-16-005383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання учасником процедури закупівлі ПМВКП «АССОЛЬ» умов пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації та щодо виконання учасником процедури закупівлі
ТОВ «ТК« СПЕЦЗАПЧАСТЬ» умов пункту 21 Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- пояснення та відповідне документальне підтвердження виконання учасником процедури закупівлі ПМВКП «АССОЛЬ» умов пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання креслення транспортного засобу екскаватора-навантажувача SINOMACH 620 CH (із обов’язковим зазначенням назви файлу, документа у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі);
- пояснення та відповідне документальне підтвердження (в т.ч. нормативно-правові документи, тощо) щодо виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «ТК« СПЕЦЗАПЧАСТЬ» умов пункту 21 Додатку 1 до тендерної документації з посиланням на документи, що містяться у складі тендерної пропозиції останнього, а також ті, що обгрунтовують позицію Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-10 13:35:59
Відповідь
Пункт 4 Додатку 1 до тендерної документації включений до вимог ТД з метою встановлення детальних технічних характеристик запропонованого товару, а також візуалізації його зовнішнього вигляду. ПМВКП «Ассоль» у складі тендерної пропозиції подано документ – «15 ОПИС ДЕТАЛЬНИХ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК», який містить фото запропонованого товару та його детальні технічні характеристики.
Пункт 21 Додатку 1 до тендерної документації включений до вимог ТД з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Спецзапчасть» у складі тендерної пропозиції подано документ – «13 Технічна пропозиція», який, зокрема, містить «Лист щодо локалізації виробництва. Також зазначаємо, що згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі несе відповідальність згідно з законодавством за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним для підтвердження ступені локалізації. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за встановленою формулою.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПМВКП "Ассоль" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2022 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
12 474 648,00
UAH з ПДВ
|
12 347 838,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПМВКП "Ассоль" |
12 656 880,00
UAH з ПДВ
|
12 529 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Переможець |
12 347 838,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2022 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 16:27
|
ДУ 1 до Д 75.10 від 05.10.2022.pdf | укладений |
09 грудня 2022 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 16:23
|
ДУ 1 до Д 75.10 від 05.10.2022.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 15:16
|
Д №75.10 від 05.10.22.pdf | укладений |
05 жовтня 2022 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди достроково розірвати договір |
Номер договору про закупівлю: | 75/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 жовтня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно з додатковою угодою від 09.12.2022 № 1 сторони дійшли згоди достроково розірвати договір від 05.10.2022 № 75/10 |