Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір для учня «Рюкзак з канцелярським приладдям та товарами для творчості»
Очікувана вартість
5 720 000,00 UAH
UA-2022-07-19-008536-a b81c03427191459d9223d6dd1fcf4907
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мухіна

+380633656596 olha.mukhina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Вебсайт: http://mariupolosvita.wixsite.com/0629
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Контактна особа: Ольга Мухіна
+380633656596
olha.mukhina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2022 20:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2022 18:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2022 18:32
Очікувана вартість: 5 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна страхова гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 28500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 одиниця
Набір для учня «Рюкзак з канцелярським приладдям та товарами для творчості»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Антоновича, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Робочі 30
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна страхова гарантія

Сума забезпечення: 28500 UAH
Форма підтвердження: документ
19 липня 2022 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2022 20:07
Технічне завдання.docx
19 липня 2022 20:07
Проєкт договору.docx
19 липня 2022 20:07
Оголошення спрощена закупівля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

нанесення логотипу
Дата подання: 20 липня 2022 17:02
Дата відповіді: 21 липня 2022 16:43
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, яка кількість кольорів в логотипі на Пляшці з нанесенням індивідуального брендування і на Гумовому бігунку на блискавку? а також яка кількість наборів має бути для хлопчика і яка для дівчинки? чи вони можуть бути універсальними?
Відповідь: Шановний Учаснику. На Пляшці планується 5 кольорів, на бігунку 2 кольори. Кількість наборів для хлопчиків та дівчаток буде рівнорозподілена з можливістю коливання 10-15%. Дякуємо за ваше запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-19-008536-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 25 липня 2022 16:50
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня. У зв’язку з тим, що тендерна документація Замовника містить вимоги, які штучно звужують коло потенційних Учасників, вимагаємо: - розширити тендерну документацію Замовника, а саме доповнити тендерну документацію Замовника можливістю замінити страхову гарантію на виготовлення банківської гарантії. Зазначати у вимогах до забезпечення ТП, яка саме установа повинна надати гарантію недопустимо, оскільки це вважатиметься дискримінацією. Прошу змінити дані вимоги і подовжити час на подачу пропозиції до 01.08.2022
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2022 18:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Кущенко Олександра Олексіївна" 5 717 800,00
UAH з ПДВ
5 717 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 липня 2022 14:48
Електронний підпис
28 липня 2022 14:37
9 Лист-згода витрати.pdf
28 липня 2022 14:37
4 Витяг ЄДР.pdf
28 липня 2022 14:37
3 Паспорт, код.pdf
28 липня 2022 14:37
8 Довідка про товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Кущенко Олександра Олексіївна"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Кущенко Олександра Олексіївна"
#3658100300
Переможець 5 717 800,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2022 18:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2022 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кущенко Олександра Олексіївна"
#3658100300
5 717 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 22:35
Звіт договір 7.pdf укладений
26 січня 2023 22:23
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2022 15:01
Додаткова угода_№1_18.08.2022.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 14:58
Повідомлення 1 про зміни до договору.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 14:58
Електронний підпис укладений
08 серпня 2022 10:12
Електронний підпис укладений
08 серпня 2022 10:12
Договір_№39.1_7_від_3019_08.08.2022_набори для учня.pdf укладений
08 серпня 2022 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились у розділі 14. Договору «Юридичні адреси та банківські реквізити сторін» та у Додатку 1, Додатку 2 до Договору №39.1/7/3019 від 08.08.2022. реквізити «Покупця» викласти в новій редакції: ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Покупець: Департамент освіти Маріупольської міської ради 87500, м. Маріуполь, пр. Миру, буд. 70 р/р UA098201720344230041087038764 в Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 02142862 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода укладена українською мовою у двох примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін, що мають рівну юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 39.1/7/3019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 717 800,00
UAH