Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання та сортування твердих побутових відходів за ДК 021:2015 код 98350000-1 «Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття»
Очікувана вартість
65 703,00 UAH
UA-2022-06-22-000022-a ea01908121a649999d3223b85494ebc5
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рой Валентина Святославівна

+380676369552

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31806913
Місцезнаходження: 03061, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ НОВОПОЛЬОВА, будинок 95
Контактна особа: Рой Валентина Святославівна
+380676369552
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98350000-1: Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
363 метри кубічні
Послуги з приймання та сортування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ, Солом'янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 98350000-1 — Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття

Тендерна документація

22 червня 2022 08:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Альфатер Київ"
#25280118
Переможець 65 703,00
UAH з ПДВ
22 червня 2022 08:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 09:07
ДУ 3 Зменшення Приймання сортування твердих побутових відходів Альфатер.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 09:07
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2022 15:30
ДУ 2 зменшення суми договору.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2022 15:22
ДУ 1 Пролонгація Послуги з приймання сортування твердих побутових відходів.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 15:22
Електронний підпис укладений
22 червня 2022 08:14
Договір Послугиз приймання Сміття Альфатер.pdf укладений
22 червня 2022 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Указом Президента України від 12 серпня 2022 року № 574/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та пп.10.1 Розділу X. Строк дії договору Договору, Сторони домовилися внести зміни до п. 5.1. Розділу V. Термін та місце надання послуг та п.10.1 Розділу Х Строк дії договору та викласти зміни в наступній редакції: «5.1. Надання Послуг здійснюється в період дії воєнного стану в Україні, а саме до: 20.11.2022р. Термін надання Послуг буде автоматично подовжений у разі внесення змін до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», але не пізніше ніж до 31.12.2022р.»
Номер договору про закупівлю: 2196СР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору за кошти місцевого бюджету на 27 331,00 грн. (Двадцять сім тисяч триста тридцять одна грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ (20%): 4 555,17 грн. (Чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят п’ять грн. 17 коп.), внести зміни до Розділу III. Ціна договору та викласти зміни в наступній редакції: «3.1. Загальна ціна цього Договору становить 38 372,00 грн. (Тридцять вісім тисяч триста сімдесят дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ (20%): 6 395,33 грн. (Шість тисяч триста дев’яносто п’ять грн 33 коп.). за кошти загального фонду місцевого бюджету 32 399,00 грн. (Тридцять дві тисячі триста дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ (20%): 5 399,83 грн. (П’ять тисяч триста дев’яносто дев’ять грн. 83 коп.)». за кошти спеціального фонду місцевого бюджету: 5 973,00 грн. (П’ять тисяч дев’ятсот сімдесят три грн 00 коп.), у тому числі ПДВ (20%): 995,50 грн. (Дев’ятсот дев’яносто п’ять грн. 50 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 2196СР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 2196СР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML