Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Бех Михайло Михайлович 380931810592 zakupkylvivavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Беручи до уваги наданий лист директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІП УКРАЇНА» Василишина М.М., РІШЕННЯ про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, а саме комп’ютерної програми «Інспектор», виданого ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ 19.01.2022, на підставі абз. 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності автора Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІП УКРАЇНА», встановлено достатньо підстав для проведення переговорної процедури.
Програмне забезпечення «Інспектор» призначене для створення разом із планшетами Logic Instruments програмно-апаратних комплексів для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, що спрямовані на вирішення задач стосовно забезпечення функцій автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів із застосуванням режиму фотозйомки (відеозапису) та створення відповідних доказових баз для наступної обробки та використання таких доказових баз для формування матеріалів по адміністративним правопорушенням та винесення відповідних постанов із застосуванням програмного забезпечення ЦОД у відповідності до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів» №2262-VIII від 21.12.2017 р. Так, станом на сьогодні інформаційно-телекомунікаційна система «Система інтелектуального паркування «UNIP» та/або її окремі підсистеми та/або модулі таких підсистем, які можуть функціонувати як самостійно, так і спільно у складі єдиної інформаційної (автоматизованої) системи, а саме: Програмне забезпечення «Інспектор», що включає функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, постачальником яких виступає Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІП УКРАЇНА» на ринку відповідних послуг є унікальним продуктом та не має аналогів щодо вирішення завдань стосовно забезпечення функцій автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів із застосуванням режиму фотозйомки (відеозапису) та центральної обробки даних для автоматизованого винесення постанов про накладення адміністративного стягнення.
Таким чином, враховуючи норми чинного законодавства, зокрема Закон України від 27.12.2017 року № 2262-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів», постанову Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 №1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів», Закон України від 23.12.1993 року №3792-ХІІ «Про авторське право і суміжні права», наявну ситуацію можна охарактеризувати як необхідність захисту прав інтелектуальної власності автора та дозволяє ЛКП «Львівавтодор» провести переговорну процедуру з ТОВ «ЮНІП УКРАЇНА», на підставі абз. 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності автора, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником.
Документальним підтвердженням вищезазначеного є РІШЕННЯ про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, а саме комп’ютерної програми «Інспектор», виданого ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ 19.01.2022 (додається).
Враховуючи вищезазначене, в ЛКП «Львівавтодор» існують законні підстави щодо проведення закупівлі: ДК 021:2015-48620000-0 - Операційні системи («Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису ) - комп’ютерна програма «Інспектор»» за переговорною процедурою закупівлі на підставі абз. 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності автора, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2022 16:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець сплачує 10% (десять відсотків) загальної вартості Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 10 |
Поставка товару | 90 % (дев’яносто відсотків) загальної вартості Договору Покупець сплачує рівними частинами протягом 18 (вісімнадцяти) місяців, починаючи з наступного місяця, що йде за місяцем, у якому проведено перший платіж Покупцем на користь Постачальника, на підставі виставлених Постачальником рахунків. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 90 |
Тендерна документація
10 червня 2022 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000004 ● 55f350d57754488b89f8297e7c960e42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2022-06-10-005748-a 10.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-27 11:16:50
Про надання роз’яснення за результатом моніторингу закупівлі, UA-M-2022-07-01-000004
Відповідно до абзацу 1 частини 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Вас надати роз’яснення, в чому саме полягає порушення по закупівлі «Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) - комп’ютерна програма «Інспектор»» UA- 2022-06-10-005748-a.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура може застосовуватись як виняток відповідно до ст.13 Закону та є неконкурентною процедурою.
Підстави застосування переговорної процедури чітко регламентовані частиною 2 статті 40 Закону № 922, відповідно до 5 пункту: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Як зазначається у вашому висновку, що в жовтні 2021 році Замовник в електронній системі закупівель здійснив закупівлю: «Програмне забезпечення для автоматизації системи оплати послуг паркування, обліку платіжних транзакцій та контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів у м. Львові» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-005235-c) за процедурою відкритих торгів, учасниками якої були інші суб’єкти господарювання, які мають програмне забезпечення для створення разом із планшетами Logic Instruments програмно-апаратних комплексів для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, що спрямовані на вирішення задач стосовно забезпечення функцій автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів із застосуванням режиму фотозйомки (відеозапису).
Хочемо зауважити, що по даній процедурі, за результатом аукціону було визнано переможцем ТОВ «Культура паркування», який у складі своєї тендерної пропозиції надав копію партнерської угоди № 01 від 03 серпня 2020 з ТОВ «Юніп Україна». Предмет угоди є: Компанія надає Партнеру екслюзивне право від власного імені, але з обов’язковим зазначенням Торгової марки Компанії рекламувати, просувати, стимулювати, а також безпосередньо здійснювати Продаж Програмного продукту на Території строком на 5 (пять) років від моменту підписання цієї Угоди.
На момент проведення процедури ID: UA-2021-10-08-005235-c, ТОВ «Юніп Україна» не володів, правом інтелектуальної власності. РІШЕННЯ про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, а саме комп’ютерної програми «Інспектор» ТОВ «Юніп Україна» отримав 19.01.2022.
Тому Замовником було прийнято рішення закупити даний продукт, а саме «Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) - комп’ютерна програма «Інспектор» в кількості 20 шт., термін дії - безстрокове, у ТОВ «Юніп Україна».
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в повідомленні про намір укласти договір повинно міститись така інформація:
обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Для підтвердження цього Замовником оприлюднено:
- обґрунтування застосування переговорної процедури;
- РІШЕННЯ про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, а саме комп’ютерної програми «Інспектор», виданого ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ.
Відповідно до ст.418 Цивільного кодексу України:
1. Право інтелектуальної власності - це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт права інтелектуальної власності, визначений цим Кодексом та іншим законом.
2.Право інтелектуальної власності становлять особисті немайнові права інтелектуальної власності та (або) майнові права інтелектуальної власності, зміст яких щодо певних об'єктів права інтелектуальної власності визначається цим Кодексом та іншим законом.
3. Право інтелектуальної власності є непорушним. Ніхто не може бути позбавлений права інтелектуальної власності чи обмежений у його здійсненні, крім випадків, передбачених законом.
Також, відповідно до ст.431 Цивільного кодексу України:
Порушення права інтелектуальної власності, в тому числі невизнання цього права чи посягання на нього, тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом, іншим законом чи договором.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-07-29 13:30:14
Відповідь на звернення щодо висновку
Роз'яснення змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення за роз’ясненням щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2022-06-10-005748-a, в частині установлених порушень вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абзацу 5 пункту 2 частини другої статті 40 Закону та повідомляє.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У повідомленні про намір укласти договір в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Замовник не надав посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу 5 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, а саме: необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Однак на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, повідомлення не містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі у вигляді експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, крім рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, а саме комп’ютерної програми «Інспектор», виданого ДП Український інститут інтелектуальної власності 19.01.2022 реєстраційний номер 6477 (далі – рішення про реєстрацію договору), яке завантажено в документах переможця процедури закупівлі.
Водночас, зазначене рішення про реєстрацію договору, стосується лише права автора на твір, а саме комп’ютерної програми «Інспектор» та не може свідчити про те, що даний продукт в комплексі є унікальним та не має аналогів щодо вирішення задач для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів із застосуванням режиму фотозйомки (відеозапису), а також автоматизації відповідних процесів та не має аналогів щодо вирішення задач щодо центру обробки даних.
При цьому, в повідомленні про намір укласти договір в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Замовником не доведено, що даний продукт є унікальним та лише це програмне забезпечення «Інспектор» призначене для створення разом із планшетами Logic Instruments програмно-апаратних комплексів для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, що спрямовані на вирішення задач стосовно забезпечення функцій автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів із застосуванням режиму фотозйомки (відеозапису), створення відповідних доказових баз для наступної обробки та використання таких доказових баз для формування матеріалів по адміністративним правопорушенням та винесення відповідних постанов із застосуванням програмного забезпечення ЦОД та лише Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІП УКРАЇНА» може задовільнити потреби у закупівлі програмного забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) через використання безпосередньо лише цього програмного забезпечення.
Оскільки існують інші суб’єкти господарювання, які мають програмно-технічні комплекси, що включають в себе усі програмні та технічні засоби, необхідні для реалізації функції контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у відповідності до чинного законодавства України, які забезпечують аналогічні функції з автоматизації процесів, пов’язаних з контролем за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та виявленням відповідних порушень, зафіксованих в режимі фотозйомки, та складається із ПЗ виявлення порушень, програмного забезпечення для збереження та обробки доказових баз, ПЗ формування постанов та винесення постанов для притягнення відповідальних осіб до адміністративної відповідальності в сфері безпеки дорожнього руху (зупинки, стоянки та паркування).
Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив необхідності застосування для закупівлі програмного забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) переговорної процедури закупівлі, як винятку на умові визначеній абзацом 5 пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументоване заперечення на висновок про результат моніторингу закупівлі UA-2022-06-10-005748-a За результатом проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України м.Київ (ідентифікаційний номер рішення про початок моніторингу UA-M-2022-07-01-000004) щодо закупівлі: «Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) - комп’ютерна програма «Інспектор»» ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи ID: UA-2022-06-10-005748-a, в електронній системі закупівель Prozorro 25 липня 2022 оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-10-005748-a: У пункті 2 констатуючої частини Висновку зазначено наступне: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог абзацу 5 пункту 2 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено. У пункті 3 констатуючої частини Висновку вказані зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), а саме: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи із закупівлі «Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) - комп’ютерна програма «Інспектор»» із застосуванням процедур, визначених частиною першою статті 13 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Розглянувши висновок Державної аудиторської служби України м. Київ, Замовник не погоджується з ним та надає аргументовані заперечення. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура може застосовуватись, як виняток, відповідно до ст.13 Закону та є неконкурентною процедурою. Підстави застосування переговорної процедури чітко регламентовані частиною 2 статті 40 Закону. Відповідно до абз. 5 п. 2 ч. 2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником у разі, якщо існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Питання у сфері захисту прав інтелектуальної власності врегульовано у відповідності до положень Цивільного кодексу України, Закону України «Про авторське право і суміжні права». Зокрема, згідно ч. 1 ст. 418 Цивільного кодексу України право інтелектуальної власності - це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт права інтелектуальної власності, визначений Кодексом та іншим законом. Право інтелектуальної власності є непорушним. Ніхто не може бути позбавлений права інтелектуальної власності чи обмежений у його здійсненні, крім випадків, передбачених законом. Право інтелектуальної власності становлять особисті немайнові права інтелектуальної власності та (або) майнові права інтелектуальної власності, зміст яких щодо певних об'єктів права інтелектуальної власності визначається Кодексом та іншим законом. Згідно ч.1 ст. 424 Цивільного кодексу України майновими правами інтелектуальної власності є зокрема наступні: право на використання об'єкта права інтелектуальної власності; виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності; виключне право перешкоджати неправомірному використанню об'єкта права інтелектуальної власності, в тому числі забороняти таке використання, інше, що передбачено законом. Відповідно до ст.420 Цивільного кодексу України до об'єктів права інтелектуальної власності, зокрема, належать: - літературні та художні твори; - комп'ютерні програми; - компіляції даних (бази даних); - виконання; - фонограми, відеограми, передачі (програми) організацій мовлення; - наукові відкриття; - винаходи, корисні моделі, промислові зразки; - компонування напівпровідникових виробів; - раціоналізаторські пропозиції; - сорти рослин, породи тварин; - комерційні (фірмові) найменування, торговельні марки (знаки для товарів і послуг), географічні зазначення; - комерційні таємниці. Відповідно до ст.430 Цивільного кодексу України особисті немайнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений за замовленням, належать творцеві цього об'єкта. У випадках, передбачених законом, окремі особисті немайнові права інтелектуальної власності на такий об'єкт можуть належати замовникові. Майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений за замовленням, належать творцеві цього об'єкта та замовникові спільно, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно ст.431 Цивільного кодексу України порушення права інтелектуальної власності, в тому числі невизнання цього права чи посягання на нього, тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом, іншим законом чи договором. Згідно ч. 1 ст. 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» об'єктами авторського права є зокрема комп’ютерні програми. Так, відповідно до ст.1 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп’ютерна програма - набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування комп’ютером, які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату (це поняття охоплює як операційну систему, так і прикладну програму, виражені у вихідному або об’єктному кодах). Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про авторське право і суміжні права» автор (чи інша особа, яка має авторське право) може передати свої майнові права, зазначені у статті 15 Закону, будь-якій іншій особі повністю чи частково. Передача майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) оформляється авторським договором. Згідно з ст.ст. 51-52 Закону України «Про авторське право і суміжні права» захист особистих немайнових і майнових прав суб'єктів авторського права і (або) суміжних прав здійснюється в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством. Питання правової охорони комп'ютерної програми відображені у главі 36 Цивільного кодексу України та Законі України «Про авторське право і суміжні права». У ст. 18 цього закону закріплено, що комп'ютерні програми охороняються як літературні твори. Охорона поширюється на комп'ютерні програми незалежно від способу чи форми їх вираження. Відповідно до ст. 28 названого закону, строк охорони комп'ютерної програми як одного з об'єктів авторського права триває протягом життя автора та 70 років після його смерті. Відповідно до вищевказаного, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІП УКРАЇНА» має майнові права інтелектуальної власності на об’єкт, а саме на Комп’ютерну програму «Інспектор» (Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) згідно Авторського договору №4 U.06-05-2019 від 25 жовтня 2021 року, що був зареєстрований 19 січня 2022 року відповідно до РІШЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ» про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, а саме комп’ютерної програми «Інспектор», реєстраційний номер 6477. Як зазначається у констатуючій частині висновку Держаудитслужби, що в жовтні 2021 році Замовник в електронній системі закупівель здійснив закупівлю: «Програмне забезпечення для автоматизації системи оплати послуг паркування, обліку платіжних транзакцій та контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів у м. Львові» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-005235-c) за процедурою відкритих торгів, учасниками якої були інші суб’єкти господарювання, які мають програмне забезпечення для створення разом із планшетами Logic Instruments програмно-апаратних комплексів для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, що спрямовані на вирішення задач стосовно забезпечення функцій автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів із застосуванням режиму фотозйомки (відеозапису). Хочемо зауважити, що по даній процедурі, за результатом аукціону було визнано переможцем ТОВ «КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ», який у складі своєї тендерної пропозиції надав копію партнерської угоди № 01 від 03 серпня 2020 з ТОВ «ЮНІП УКРАЇНА». Предметом угоди є: п 1.1. Компанія надає Партнеру ексклюзивне право від власного імені, але з обов’язковим зазначенням Торгової марки Компанії рекламувати, просувати, стимулювати, а також безпосередньо здійснювати Продаж Програмного продукту на Території строком на 5 (п’ять) років від моменту підписання цієї Угоди, що включає: - ексклюзивне право проводити зустрічі, переговори та займатися подальшим розвитком відносин з представниками місцевого самоврядування та бізнесу на Території та ексклюзивно представляти компанію на Території; - ексклюзивне право на послідуючі продажі Програмних Продуктів на території з Кінцевими користувачами, з якими вже були укладені угоди (договори), в тому числі за допомогою тендерних або переговорних процедур. В ЛКП «Львівавтодор» з грудня 2021 року на основі програмного забезпечення, закупленого в ТОВ «КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ», було створено та введено в дію автоматизовану систему контролю оплати вартості послуг з паркування (далі АСКОП). З метою подальшого впровадження АСКОП та підвищення її ефективності в ЛКП «Львівавтодор» виникла необхідність додаткової закупівлі «Програмного забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) - комп’ютерна програма «Інспектор» в кількості 20 шт., термін дії - безстрокові. Оскільки АСКОП тривалий час вже працює на програмному забезпеченні «Інспектор», тому є недоцільним та нераціональним переходити на інше програмне забезпечення. Враховуючи те, що ТОВ «ЮНІП УКРАЇНА є власником майнових прав на комп’ютерну програму «Інспектор» відповідно до зареєстрованого Авторського договору №4 U.06-05-2019 від 25 жовтня 2021 року, тому ЛКП «Львівавтодор» вирішило закупити дане програмне забезпечення саме в ТОВ «ЮНІП УКРАЇНА із застосуванням переговорної процедури, відповідно абз. 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в повідомленні про намір укласти договір повинно міститись така інформація: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. На виконання пункту 8 частини шостої статті 40 Закону Замовником було оприлюднено: - обґрунтування застосування переговорної процедури; - РІШЕННЯ про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, а саме комп’ютерної програми «Інспектор», виданого ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ 19 січня 2022 року . Хочемо звернути Вашу увагу на закупівлю за ID: UA-2021-08-06-010574-a, яка також проведена із застосуванням переговорної процедури на підставі абз. 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону. В якості обґрунтування застосування переговорної процедури Замовником оприлюднено Рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір від 09.10.2019 №4673. Ще раз хочемо наголосити, що закупівля «ЛКП Львівавтодор» програмного забезпечення проведена із застосуванням переговорної процедури виключно з метою захисту прав інтелектуальної власності автора. Замовник не застосовував переговорну процедуру на підставі «відсутність конкуренції з технічних причин» (абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону), тому і не був зобов’язаний доводити та обґрунтовувати унікальність програмного забезпечення. Враховуючи вищезазначене, ЛКП «Львівавтодор» були дотримані всі норми Закону під час проведення закупівлі: ДК 021:2015-48620000-0 - Операційні системи («Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису ) - комп’ютерна програма «Інспектор»» за переговорною процедурою закупівлі на підставі абз. 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону. Тому вважаємо Висновок про результат моніторингу закупівлі UA-2022-06-10-005748-a від 25.07.2022, в якому зазначені виявлені порушення Закону, безпідставним та необґрунтованим.
2022-08-01 17:55:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 08.08.2022 подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним і скасування висновку Державної аудиторської служби України від 25.07.2022 про результати моніторингу закупівлі UA- 2022-06-10-005748-a. |
Дата публікації: | 09 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 380/10863/22 |
Дата відкриття провадження: | 15 серпня 2022 |
Документи:
09 серпня 2022 11:46
|
Електронний підпис |
09 серпня 2022 11:45
|
Позовна заява.pdf |
09 серпня 2022 11:32
|
Підтверджуючі документи.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" #39740640 |
Переможець |
5 600 000,00
UAH
|
10 червня 2022 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2022 15:13
|
Договір №189 від 22.06.22 року.pdf | укладений |
22 червня 2022 15:13
|
Договір №189 від 22.06.22 року.pdf | укладений |
22 червня 2022 15:12
|