Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба для дорожньої розмітки
Очікувана вартість
252 500,00 UAH
UA-2022-06-06-004257-a ● 2ccaaf57016f4a449de407f6fce26786
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Суда Володимир Станіславович +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2022 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 252 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 262,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кг
Фарба для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, м.Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично переданий товар після надання постачальником накладних та рахунку на оплату товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2022 12:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2022 12:09 |
Перелік змін 1.docx | |
08 червня 2022 12:09 |
Тендерна документація (зі змінами).doc | |
08 червня 2022 12:09 |
Додаток 5 Проект договору (зі змінами).docx | |
06 червня 2022 14:51 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
08 червня 2022 12:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 червня 2022 12:09 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
08 червня 2022 12:09 |
Тендерна документація (зі змінами).doc
|
|||
08 червня 2022 12:09 |
Додаток 5 Проект договору (зі змінами).docx
|
|||
06 червня 2022 14:51 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
договор
Дата подання: 06 червня 2022 19:04
Дата відповіді: 08 червня 2022 12:25
Чи можливо підписання договору з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів ? Не на часі таке велике відтермінування до 31.12.20222, Ціни на сировину зростають щотижня.
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так як на час військового стану бюджетні призначення Замовника обмежені, розраховуючи на власні господарські кошти не можемо гарантувати оплату протягом чіткого періоду, а тому у тендерній документації передбачено відтермінування оплати до кінця року.
Так як на час військового стану бюджетні призначення Замовника обмежені, розраховуючи на власні господарські кошти не можемо гарантувати оплату протягом чіткого періоду, а тому у тендерній документації передбачено відтермінування оплати до кінця року.
постачання
Дата подання: 07 червня 2022 10:54
Дата відповіді: 08 червня 2022 12:26
Доброго дня. Надайте відповідь з якою метою Вами встановлена вимога про постачання фарби на протязі доби? Чи це є товаром першої необхідності? Наприклад як то матеріал для нагального ремонту асфальто-бетонного покриття та ін. Приберіть дискримінаційні вимоги з ТД. В будь якому разі після закупівлі буде проведена аудиторська перевірка, в тому числі і на значимість даної вимоги, по результатам якої винні особи будуть притягнуті до відповідальності за такі дискримінаційцні вимоги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни у п. 3.4 Додатку 5 до тендерної документації та викладено його у наступній редакції: «3.4. Строк (термін) поставки (передачі) товару: протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надіслання Постачальнику заявки. Заявка може надсилатися факсом, електронною поштою чи іншим зручним для сторін способом.»
Щодо умов поставки
Дата подання: 07 червня 2022 11:01
Дата відповіді: 08 червня 2022 12:26
Шанвоний Замовнику, чи можлива поставка всього об'єму товару однією партією?
Відповідь: Поставка повинна здійснюватися дрібними партіями, згідно потреби Замовника
Щодо фасування
Дата подання: 07 червня 2022 14:41
Дата відповіді: 08 червня 2022 12:26
Шановний Замовнику, прошу уточнити яка тара/фасування потрібне?
Відповідь: Металева тара 30 кг
Щодо кількості товару
Дата подання: 09 червня 2022 12:24
Дата відповіді: 10 червня 2022 09:37
Шановний Замовнику, вами вказана тара 30 кг але загальна кількість товару 2500 кг не є кратною цій тарі. Чи можуть Учасники пропонувати іншу тару, наприклад 50 кг? Якщо ні, то прошу вікоригувати кількість товару в закупівлі.
Відповідь: Вага тари може бути 30 або 50 кг
Щодо партій
Дата подання: 10 червня 2022 15:16
Дата відповіді: 14 червня 2022 09:24
Шановний Замовнику, чи визначений мінімальний об'єм однієї партії поставки?
Відповідь: Об'єм партії буде визначатися згідно потреби, яка виникатиме в процесі господарської діяльності
Інформація про відміну
Дата відміни
22 червня 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій