Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of the building SDYUSSHOR № 2 in Rivne, st. Eugene Konovalets, 17A
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Жилка Олександр Володимирович +380380362266 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Zhylka Alexander +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Additional contacts: |
Alexander Zhylka +380380362266 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2022 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2022 16:29 |
Початок аукціону: | 17 червня 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 191 638 874,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 958 194,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 958194,37 грн. (дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч сто дев’яносто чотири гривні тридцять сім коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі). Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має містити: назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 958194.37 UAH |
Publication date: | 11 квітня 2022 16:24 |
Enquiries until: | 02 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 травня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 травня 2022 16:29 |
Information
Estimated total value: | 191 638 874 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 958 194 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2022 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2022 16:35 |
огол. англ 2.doc | |
11 квітня 2022 16:35 |
тендерна документація Басейн Коновальця 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000011 ● 1ed92defa4b24302bcd3a3eca1cbe426
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
28 UA-2022-04-11-003248-b 11.04.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 15:53:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі СДЮСШОР № 2 в м. Рівне, вул. Євгена Коновальця, 17А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-04-11-003248-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ПП ТОВ «ІБК Промжитлобуд» в якій відсутні документи, що передбачені вимогами тендерної документації, а саме:
- забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії (вимоги пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації).
- посвідчення про перевірку знань з електробезпеки з одержанням кваліфікаційної IV групи допуску до роботи в електроустановках на всіх спеціалістів (11 осіб), вказаних у довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід у відповідній галузі та будуть безпосередньо зайняті виконанням робіт, що є предметом цієї закупівлі (вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації);
- посвідчення про проходження навчання не менше 4-ох працівників із загального курсу по охороні праці (законодавство з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці та електробезпеки); правил безпечної роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18); мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (НПАОП 45.2-7.03-17) (далі – Вимога № 4); охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12); правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); правил охорони праці під час зварювання металів (НПАОП 28.52-1.31-13); правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації);
- копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або виписки/довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка отримана не раніше, ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (12.05.2022) (вимоги пункту 2.7 Додатку 3 тендерної документації);
- сканована копія довідки з обслуговуючого банку, реквізити якого зазначені у додатку 6 тендерної документації, про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами (вимоги пункту 2.10 Додатку 3 тендерної документації );
- копія ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності або лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання її (пункт 2.12 Додатку 3 тендерної документації).
При цьому у разі наявності в тендерній пропозиції зазначених документів/інформації, просимо надати посилання на назву файлу та номер сторінки де вони розміщені.
4. Чому вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ПП «Модена», в якій відсутні документи, які передбачені вимогами тендерної документації, а саме: довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору, де аналогічним вважається договір про закупівлю робіт на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору сканований оригінал або належним чином завірену копію договору на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію будівель та споруд спортивних закладів, який вказано у довідці (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації).
При цьому у разі наявності в тендерній пропозиції зазначеного документу/інформації, просимо надати посилання на назву файлу та номер сторінки де вони розміщені.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-10 16:47:39
Відповідь на запит
1. На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі СДЮСШОР № 2 в м. Рівне, вул. Євгена Коновальця, 17А» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-04-11-003248-b) пояснюємо наступне. Замовником розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмету закупівлі та його технічні та якісні характеристики визначені у відповідності до проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція будівлі СДЮСШОР № 2 в м. Рівне, вул. Євгена Коновальця, 17А», експертна оцінка №V-0501-21/ПРОЕКСП від 29.12.2021р(додається).
2. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється модератором веб-сайту на сайті http://www.arhioda.gov.ua/.
3. Щодо допущення до аукціону тендерну пропозицію учасника ПП ТОВ «ІБК Промжитлобуд», повідомляємо, що уповноваженою особою, документи тендерної пропозиції учасника було розглянуто комплексно та прийнято рішення щодо їх відповідності тендерній документації і як результат допущення до аукціону учасника ПП ТОВ «ІБК Промжитлобуд»
4. Департаментом допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ПП «Модена», в якій присутні всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації, зокрема: довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору, де аналогічним вважається договір про закупівлю робіт на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель - у пропозиції ПП «Модена» - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з вих. № 124 від 27.04.2022 р. (ПОСИЛАННЯ: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.pdf Експортовано: 08-05-2022, 09:20:39, Сторінка 1 з 1.). Будівельними нормами, а саме згідно з ДБН В.2.2-9:2018 ГРОМАДСЬКІ БУДИНКИ ТА СПОРУДИ. Основні положення, наданий ПП «Модена» аналогічний договір № 184 від 18.05.2021 р. по об’єкту « Проведення робіт з монтажу (реконструкції) системи киснепостачання для покращення рівня надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 («Реконструкція системи медичного газопостачання (кисню) КНП «Міська лікарня № 2» Рівненської міської ради на вул. Олександра Олеся, 13 м. Рівне Рівненської області» вважається аналогічним, оскільки предметом є реконструкція громадської будівлі, а саме лікарні. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно було надати сканований оригінал або належним чином завірену копію договору на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію будівель та споруд спортивних закладів, який вказано у довідці (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації). Наявність в тендерній пропозиції зазначеного документу/інформації - договір № 184 від 18.05.2021 р. по об’єкту « Проведення робіт з монтажу (реконструкції) системи киснепостачання для покращення рівня надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 («Реконструкція системи медичного газопостачання (кисню) КНП «Міська лікарня № 2» Рівненської міської ради на вул. Олександра Олеся, 13 м. Рівне Рівненської області» (ПОСИЛАННЯ: Договір 184 (5) (1).pdf Експортовано: 08-05-2022, 09:20:39, Сторінки 1- 13.). Даний договір вказано у довідці (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації). Відповідно до підпункут 1.1 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації). Аналогічним вважається договір про закупівлю робіт на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель, тому наданий ПП «Модена» договір № 184 від 18.05.2021 р. по об’єкту « Проведення робіт з монтажу (реконструкції) системи киснепостачання для покращення рівня надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 («Реконструкція системи медичного газопостачання (кисню) КНП «Міська лікарня № 2» Рівненської міської ради на вул. Олександра Олеся, 13 м. Рівне Рівненської області» вважається аналогічним, оскільки предметом є реконструкція громадської будівлі, а саме лікарні, а згідно з Будівельними нормами, а саме згідно з ДБН В.2.2-9:2018 ГРОМАДСЬКІ БУДИНКИ ТА СПОРУДИ. Основні положення лікарні належать до громадських будівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-10 16:58:15
Пояснення з власної ініціативи
У зв'язку з технічною проблемою неможливо накласти ЕПЦ на пояснення надане у відповідь на запит 10.01.2023 року. Підпис буде накладено після усунення технічних проблем.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку органу державного фінансового контролю від 17.01.2023 року, замовником було розірвано договір підряду №30 від 06.07.2022 року шляхом укладання додаткової угоди №1 від 24.01.2023 року. Оприлюднення додаткової угоди та процедура розірвання договору у системі прозоро буде здійснено у строк визначений Законом України «Про публічні закупівлі».
2023-01-24 16:56:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
шляхом розірвання договору
2023-02-01 16:46:11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2022 12:44
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2022 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена |
191 451 000,00
UAH з ПДВ
|
190 492 805,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" |
191 568 000,00
UAH з ПДВ
|
190 609 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Переможець |
190 492 805,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2022 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 15:51
|
ду 1 до 30 | укладений |
27 січня 2023 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2022 14:18
|
договір | укладений |
06 липня 2022 14:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція будівлі СДЮСШОР № 2 в м. Рівне, вул. Євгена Коновальця, 17А | 1 | роб |
190 492 805,00
UAH з ПДВ
|