Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків на території стадіону "Спартак" за адресою: вул. Шолом-Алейхема 38, м. Коростень, Житомирської області»
Очікувана вартість
1 710 315,46 UAH
UA-2022-04-05-001026-c 5cec4c6a4782419f98d14dc6dc48744c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стужук Сергій Дмитрович

0677441187 ssd1709@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26279382
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
Контактна особа: Стужук Сергій Дмитрович
0677441187
ssd1709@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником раніше тричі оголошувались відкриті торги за предметом закупівлі, які не відбулись в результаті подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій та проведення моніторингу закупівлі.
Перша закупівля за ідентифікатором UA-2021-11-08-014310-b не відбулась в результаті подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Друга закупівля за ідентифікатором UA-2021-11-24-004996-b не відбулась в результаті відміни її за результатами проведення моніторингу закупівлі.
Третя закупівля за ідентифікатором UA-2022-02-23-003063-c не відбулась в результаті подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Таким чином керуючись Законом Замовник має право проводити переговорну процедуру закупівлі за даним предметом закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2022 20:01
Оскарження наміру укласти договір: 16 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків на території стадіону "Спартак" за адресою: вул. Шолом-Алейхема 38, м. Коростень, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється Замовником після здачі приймання робіт протягом 7 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

05 квітня 2022 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-31-000059 ● 04a78296ee2a4ac98499174e18d9c061
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2023 20:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

31.01.2022
№ 6-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2023 №6-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2022-04-05-001026-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-02 11:13:03

Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі по предмету «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків на території стадіону «Спартак» за адресою: вул. Шолом-Алейхема, буд. 38, м. Коростень, Житомирської обл.»», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-05-001026-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?

Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

2. Поясніть, чи установлювались Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДСИСТЕМ 2021» зокрема, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону, тощо? А також поясніть, чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів) на відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.

У випадку, встановлення вищевказаних вимог до учасника, надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДСИСТЕМ 2021» (в т.ч. супровідного листа з відміткою Замовника про отримання).

Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) що стосуються проведення переговорної процедури закупівель, в т.ч. протоколи що стосуються затвердження річного плану на 2022 рік, в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.

3. Прошу надати копії розрахунків (локальних кошторисів) до договірної ціни за договором від 20.04.2022 № 6.

Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-06 15:26:19

Відповідь на запит

Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради було розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 02.02.2023 року у рамках триваючого моніторингу UA-M-2023-01-31-000059 стосовно закупівлі
UA-2022-04-05-001026-c за предметом «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків на території стадіону "Спартак" за адресою: вул. Шолом-Алейхема 38, м. Коростень, Житомирської області»» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). У відповідь повідомляємо наступне:
Розмір очікуваної вартості по вищезазначеній закупівлі визначено з урахуванням рекомендацій, викладених у позитивному експертному звіті від 05.11.2021р. за №05-0684 виданому ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО», згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 1915 620, 00 грн. В подальшому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи кошторисної частини проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектного акту, локальних кошторисів, тощо), яка отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації на будівництво за робочим проектом та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті міста Коростень за наступним посиланням: https://korosten-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2022/06/obgruntuvannya-zakupivli-kapitalnyj-remont-pokryttya-sportyvnyh-majdanchykiv-na-terytoriyi-stadionu-spartak.pdf
Переговорна процедура була проведена на підставі п.1 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» , так як двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. Згідно з цією законодавчою нормою предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тому у запрошенні на переговори замовником були установлені вимоги до учасника, аналогічні тим, що висувались у закупівлях, які не відбулися.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано 20.02.2023 року.

2023-02-20 14:00:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.

2023-02-20 19:10:48

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДСИСТЕМ 2021»
#44356849
Переможець 1 710 315,46
UAH
05 квітня 2022 20:01

Документи

05 квітня 2022 20:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2022 20:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДСИСТЕМ 2021»
#44356849
1 710 315,46
UAH
Документи

Документи

05 квітня 2022 20:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2023 14:06
Додаткова угода №4.pdf укладений
20 лютого 2023 14:05
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 10:24
Додаткова угода №3 Спартак.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 10:23
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2022 09:15
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2022 09:14
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2022 10:56
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 квітня 2022 10:55
Електронний підпис укладений
21 квітня 2022 10:44
Договір.pdf укладений
21 квітня 2022 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1. Договору доповнити та викласти його в наступній редакції: «2.1. Договірна ціна є твердою (Додаток 1) і складає 1 710 315,46 грн. (Один мільйон сімсот десять тисяч триста п'ятнадцять гривень 46 копійок), без ПДВ. Фінансування в 2022 році складає 1 399 567,00 грн. (Один мільйон триста дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім гривень 00 копійок), в тому числі: - за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету – 1000000,00 грн. (Один мільйон гривень 00 копійок); - за рахунок місцевого бюджету – 399567,00 грн. (Триста дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім гривень 00 копійок). У разі виділення додаткових коштів сума договірної ціни Договору буде профінансована в повному обсязі.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу бюджетного фінансування на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із закінченням бюджетного періоду, з метою приведення зареєстрованого зобов’язання у відповідність до його виконання, на підставі ст. 57 Бюджетного кодексу України та п. 2.6 Наказу Міністерства фінансів України №309 від 02.03.2012, зменшити суму кошторисних призначень на 2022 рік на 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок) та пункт 2.1 Договору доповнити абзацом наступного змісту: «Сума кошторисних призначень на 2022 рік складає 0,00 грн (Нуль гривень 00 копійок) без ПДВ.» 2. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, на підставі ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та п. 14.1 Договору, пункти 4.2. та 17.4 Договору викласти у новій редакції: «4.2. Завершення виконання робіт не пізніше 31 грудня 2023 року.» «17.4. Договір дійсний з моменту підписання і до 31 грудня 2023 року.» 3. Додаток 2 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2022 — 20 лютого 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Договір розірвано на підставі висновку про результати моніторингу