Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Назар Гринів +380637222907 hruniv.n96@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Виходячи із вищезазначеного, та керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: – «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера», пропонується закупівлю послуги: «ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї. Коригування)» провести із застосуванням переговорної процедури закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2022 13:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі документів, визначених п. 5.2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
11 лютого 2022 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2022 13:38 |
Запрошення_Винниченка(Коригування).docx | |
11 лютого 2022 13:38 |
Протокол 23.pdf | |
11 лютого 2022 13:38 |
Запрошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000035 ● b27242e1325f4996b3bbc083f78cc647
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2022 №8-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.05.2022 № 8-3
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-02-11-008151-b 11.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 12:45:55
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї. Коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-11-008151-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як, в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель» від 03.06.2021 №1530-ІХ, яким внесено зміни, в тому числі, щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на».
Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а не посилання на ці документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження, а саме: підтвердження підстави у проведенні додаткових обсягів робіт по влаштуванню основи тротуарів зі щебеню, улаштування покриття тротуарів із асфальтобетонну та бетонних поребриків.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-16 17:08:36
Пояснення
В зв’язку з коригуванням проєктної документації по предмету закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї)», номер оголошення (UA-2021-06-02-011655-b) та Договір № 207, виникла необхідність у проведенні додаткових обсягів робіт по влаштуванню основи тротуарів зі щебеню, улаштування покриття тротуарів із асфальтобетонну та бетонних поребриків.
Під час виконання будівельно-монтажних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї» за договором № 207 від 14.07.2021 року, виявили що для завершення виконання робіт необхідно внести зміни в проектно-кошторисну документацію, збільшивши об’єми робіт які не були враховані в основному проекті, а саме:
- розбирання ділянки а/б покриття на проїжджій частині та тротуарі з вивезенням будівельного сміття;
- встановлення бетонного поребрика вздовж тротуарів;
- улаштування основи з щебеню на проїжджій частині та тротуарі;
- улаштування на окремій ділянці вирівнювального шару із а/б суміші;
- улаштування на окремій ділянці асфальтобетонного покриття проїжджої частини товщиною 5 см та тротуару товщиною 4 см;
- проведення ремонту оглядових колодязів на інженерних мережах та встановлення по необхідності люків та решіток;
Викласти об’єми робіт, які необхідно виконати в дефектному акті, затвердивши його в установленому порядку.
На основі дефектного акту розробити проектно - кошторисну документацію на коригування існуючого проекту.
Згідно вищевказаного, комісією в складі: начальника управління комунального господарства Радовця А. П., заступника начальника – головного інженера, начальника відділу реалізації інвестиційних проектів управління комунального господарства Волошенюка В. В., представника технічного нагляду за об’єктом Пацака Р. Д., генпідрядника ТОВ «Автормагістраль-ІФ» Федорняка Р. Б., директора ПП ДС «Пара План» Дячука В. Д. було складено та завірено Акт обстеження об’єкта будівництва «Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї» від 20.11.2021 року.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Акт обстеження об’єкта будівництва «Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї» від 20.11.2021 року.
2. Дефектний акт на капітальний ремонт «Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї. Коригування.» від 22.11.2021 р.
3. Експертний звіт(позитивний) № ІФ/087-347-21/КШ від 17 грудня 2021 року.
4. Зведенна відомість обсягів робіт
5. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї. Коригування.» від 18.02.2022 року.
Виходячи із вищезазначеного, та керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: – «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера», пропонується закупівлю послуги: «ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї. Коригування)» провести із застосуванням переговорної процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі : «ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Винниченка в м. Коломиї. Коригування)» (оголошення UA-2022-02-11-008151-b) повідомляємо наступне: В зв’язку з неможливістю внести зміни в процедуру закупівлі, яка завершилась укладенням договору, уповноважені особи Управління комунального господарства Коломийської міської ради прийняли до відома зауваження викладенні у висновку та зобов’язуються не допускати аналогічні дії в подальших процедурах закупівель.
2022-05-20 13:42:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини третьої та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Переможець |
1 756 640,40
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2022 16:26
|
Додаткова угода 1 до 57.pdf | зміни до договору |
19 липня 2022 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 11:21
|
Договір №57.pdf | укладений |
25 лютого 2022 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв'язку із зміною платіжних реквізитів Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-ІФ», Сторони дійшли згоди: - викласти пункт 14 у наступній редакції: «Підрядник» Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-ІФ» Україна,78405, Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Майданська, буд. № 6В р/р UA393510050000026007493849900 в АТ «Укрсиббанк» МФО 351005 р/р UA778201720355369590000710917 В Держказначейській служба України, м. Київ Код банка – 37567646 МФО 820172 Код ЄДРПОУ 39053510 |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/57 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |