Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372524076 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2022 08:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 13:56 |
Очікувана вартість: | 8 786 013,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 930,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія. Умови надання - Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника вказано в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 000,00грн. (сорок тисяч гривень). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 2% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника в казано в тендерній документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до міського бюджету. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 08:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 08:31 |
Додаток 1 до ТД (технічне завдання) - КР вул.Рівненської (від вул.Героїв Майдану до пологового будинку № 2).doc | |
03 лютого 2022 08:31 |
Додаток 2 до ТД (тендерна пропозиція) - КР вул.Рівненської (від вул.Героїв Майдану до пологового будинку № 2).doc | |
03 лютого 2022 08:31 |
Додаток 3 до ТД - КР вул.Рівненської (від вул.Героїв Майдану до пологового будинку № 2).doc | |
03 лютого 2022 08:31 |
Додаток 4 до ТД (проект договору) - КР вул.Рівненської (від вул.Героїв Майдану до пологового будинку № 2).doc | |
03 лютого 2022 08:31 |
Тендерна документація - КР вул.Рівненської (від вул.Героїв Майдану до пологового будинку № 2).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000029 ● 210e6811cb3a4c2c8cd22e5da8c6783b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 20:03 |
25.04.2022 № 139
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 139
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2022-02-03-000244-b
03.02.2022 ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ
44327100) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-05 11:28:47
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт вул. Рівненської від вул. Героїв Майдану до пологового будинку № 2 в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)) (UA-2022-02-03-000244-b) очікуваною вартістю 8 786 013,60 грн., яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Підпунктом 1.1.1 додатком 3 тендерної документації, вимагалося наявність машини поливально-мийної – не менше однієї, в тендерній пропозиції учасника - ПП «УКРНАМ» відсутні данні по зазначеній техніці.
Підпунктом 1.2.2 додатком 3 тендерної документації, вимагалося наявність працівників в достатній кількості підтверджується:
- скан-копією додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску;
- скан-копією додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку.
Зазначені додатки в тендерній пропозиції учасника - ПП «УКРНАМ» відсутні. Учасником - ПП «УКРНАМ» надано лис пояснення, що працівники прийняти на роботи після подання звітності, але підприємство працює з 2021 року, та в зазначеній вимозі не вказано що додаток 1 та 4 ДФ по конкретних працівниках. Тобто вимога Замовника не виконана.
1.1. Підпунктом 3.4 додатку 3 тендерної документації, Замовником вимагалося надання, скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору. Надаються скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію.
Учасником - ПП «УКРНАМ» надана довідка (файл - 11 Право підпису.pdf) в якій зазначено, що підписувати пропозицію на спрощену закупівлю, уповноважено директора підприємства Білика Михайла Володимировича. Але Замовником проводилися відкриті торги!
Просимо пояснити, чому Замовником не вимогалося в учасника - ПП «УКРНАМ» усунення невідповідностей в інформації, як визначено в пп. 2 п. 16 ст. 29 Закону № 922-VІІІ.
Скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію, відсутні в тендерній пропозиції учасника – ПП «УКРНАМ». А Лист-згода на обробку персональних даних директора підприємства Білика Михайла Володимировича, завантажено у складі тендерної пропозиції.
Просимо пояснити чому пропозиція ПП «УКРНАМ» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Просимо пояснити відсутність договору з ПП «УКРНАМ» в системі prozorro.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-06 09:06:55
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Рівненської від вул. Героїв Майдану до пологового будинку № 2 в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-02-03-000244-b) повідомляємо про наступне.
Стосовно наявності машини поливально-мийної.
Приватним підприємством «УКРНАМ» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди транспортних засобів № 24/01-01 від 24.01.2022р., предметом якого є оренда цистерни асенізаційної-с на базі ГАЗ 3307, а також скан-копію свідоцтва про реєстрацію даного транспортного засобу. Даний транспортний засіб у повній мірі здатен виконувати функції машини поливально-мийної, а отже його наявність в учасника даної процедури закупівлі відповідає вимогам замовника стосовно наявності машини поливально-мийної.
Стосовно додатку 1 та додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
Відповідно до пункту 1.2.2. додатку 3 до тендерної документації наявність працівників в достатній кількості підтверджується, серед іншого, скан-копією додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Учасником у складі тендерної пропозиції надано повідомлення від 28.02.2022р. № 28/02-1, де зазначено, що всі працівники були прийняті в період після подання звітності, тому учасником надано повідомлення про прийняття на роботу працівників.
Відповідно пункту 1.2.2. додатку 3 до тендерної документації наявність працівників в достатній кількості підтверджується, серед іншого, скан-копією додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та/або повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності). Учасником у складі тендерної пропозиції надано 3 повідомлення про прийняття працівника на роботу, в яких відображена інформація про прийняття на роботу працівників у достатній кількості та відповідної кваліфікації, що вимагались замовником відповідно до пункту 1.2.1. додатку 3 до тендерної документації.
Стосовно файлу «Право підпису.pdf», де зазначено, що підписувати пропозицію на спрощену закупівлю, уповноважено директора підприємства Білика Михайла Володимировича.
Відповідно до пункту 3.4. додатку 3 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати скан-копію виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору. Надаються скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію рішення засновника № 2/2022 від 17.01.2022р. (файл «11.1 Рішення засновника.pdf»), відповідно до якого виконання обов’язків директора покладено на Білика Михайла Володимировича. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл «11.2 Виписка УКРНАМ.pdf»), відповідно до якої особою, яка має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, є Білик Михайло Володимирович. Крім того, учасником надано скан-копію паспорта Білика Михайла Володимировича у формі ID-картки (всі сторони). Особою, що підписала тендерну пропозицію (відповідно до перевірки кваліфікованого електронного підпису підписувача на сайті центрального засвідчувального органу - https://www.czo.gov.ua), є Білик Михайло Володимирович.
Отже, замовником не бралась до уваги інформація, відображена в документі «Право підпису.pdf», оскільки учасником підтверджено повноваження посадової особи, що підписала тендерну пропозицію, скан-копіями документів, що вказані вище.
Враховуючи наведене вище, у замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «УКРНАМ».
Стосовно обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.
Стосовно відсутності укладеного договору.
Строк для укладення договору продовжено до 60 днів у зв'язку з продовження строку дії воєнного стану в Україні (копія протоколу додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-12 00:12:24
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт вул. Рівненської від вул. Героїв Майдану до пологового будинку № 2 в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)) (UA-2022-02-03-000244-b) очікуваною вартістю 8 786 013,60 грн., яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Просимо дати ссилку на файл в якому учасник - ПП УКРНАМ завантажено скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 08:59:42
Пояснення стосовно паспорта
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Рівненської від вул. Героїв Майдану до пологового будинку № 2 в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-02-03-000244-b) повідомляємо про наступне.
Учасником ПП "УКРНАМ" у складі тендерної пропозиції надано файл під назвою "11.3 Паспорт директора.pdf". Даний файл містить скан-копію паспорта у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію. Слід зазначити, що даний файл визначено учасником як "конфіденційний", проте відповідно до частини 2 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕНКОВИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
8 780 000,00
UAH з ПДВ
|
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СОФІ ЛТД |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП УКРНАМ |
8 333 698,80
UAH з ПДВ
|
7 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕНКОВИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2988908334 |
Відхилено |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 17:04
|
|
ТОВ СОФІ ЛТД #43943667 |
Відхилено |
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 17:18
|
|
ПП УКРНАМ #41834067 |
Переможець |
7 999 999,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2022 10:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2022 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2022 15:27
|
Розірвання - Рівненська.pdf | укладений |
14 жовтня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2022 15:13
|
Договір - КР вул.Рівненської.pdf | укладений |
13 травня 2022 15:12
|