Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056109 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67 |
Контактна особа: |
Оліярник-Павленко Ірина Іванівна 380322546212 lychakivskara94@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2022 15:04 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі виставленого рахунку-фактури та актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 15:26 |
Додаток 4 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
24 січня 2022 15:26 |
Додаток 3 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
24 січня 2022 15:26 |
Додаток 1 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
24 січня 2022 15:26 |
Додаток 5 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
24 січня 2022 15:26 |
Тендерна документація.docx | |
24 січня 2022 15:25 |
Додаток 2 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
24 січня 2022 15:25 |
Додаток 8 проект Договору прибирання.docx | |
24 січня 2022 15:24 |
Додаток 7 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
24 січня 2022 15:24 |
Додаток 6 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
24 січня 2022 15:24 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-02-000016 ● 4cdb04c43e734084b6549e1e127d2204
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2022 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.11.2022 № 38-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
02.11.2022 № 38-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-24-011316-b, 24.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 11:37:04
Про надання пряснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць с. Лисиничі, с. Підбірці) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-24-011316-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2022-01-24-011316-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому не відхилено тендерну пропозицію приватного підприємства «Управляюча компанія «Мегаполіс», якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям? установленим статтею 16 Закону? Зокрема, у Розділі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технології» Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження наявності власного інструменту, обладнання та транспортної техніки, зазначеної в довідці форми 1, вимагалося надати: «Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (обладнання, транспортної техніки), а також інвентаря, що включені Учасником до таблиці, за підписом керівника та/або головного бухгалтера», однак, в тендерній пропозиції відсутня довідка за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера про знаходження на балансі підприємства власного інвентарю, що включені учасником до довідки форми 1?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-09 15:13:38
На Ваш Запит: «Про надання пояснень» від 07.11.2022
На Ваш Запит: «Про надання пояснень» від 07.11.2022 до закупівлі за CPV за ДК 021:2015 : 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць с.Лисиничі, с.Підбірці) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-24-011316-b) у межах проведення моніторингу UA-M-2022-11-02-000016 від 02.11.2022, надаємо роз’яснення:
1.Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць здійснюється відповідно до вимог:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 «Про правила благоустрою м.Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 №116 «Про затвердження класифікації територій м.Львова для санітарного прибирання»
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів»
- Наказу Державного комітету України з питань житлово-когмунального господарства від 05.02.2004 №27 «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення»
- Інших діючих нормативних документів.
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2022 рік на основі фактичного виконання за 2021 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати .
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю послуг:UA-P-2022-01-24-012622-b
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-P-2022-01-24-012&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі UA-P-2022-01-24-012622-b
2.Приватне підприємство «Управляюча компанія «Мегаполіс» в складі тендерної пропозиції на закупівлю послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць с.Лисиничі, с.Підбірці, на вимогу розділу І Додатку 2 до тендерної документації завантажило файл «документи на тендер додатки.pdf» який містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 04.02.2022 Вих. №02ТМ із зазначенням інформації відповідно до вимог п.1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації.
На вимогу п.1.1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації: Для документального підтвердження наявності власного інструменту, обладнання та транспортної техніки, зазначеної в довідці форми 1, Учасники в складі тендерної пропозиції надають, в т.ч.
1.1.1.Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (обладнання, транспортної техніки), а також інвентаря, що включені Учасником до таблиці, за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, Довідка надана учасником від 04.02.2022 Вих.№03ТМ «Бухгалтерська довідка про знаходження на балансі основних засобів»
На підтвердження факту наявності інвентаря зазначеного в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 04.02.2022 Вих. №02ТМ, Учасник врахувавши п.1.1.6 Розділу 1 додатку 2 до тендерної документації завантажив файл «документи про купівлю інвентаря.pdf» з якого вбачається наявність на балансі підприємства інвентаря, що включені Учасником до таблиці (Довідка форма 1)
Враховуючи Наказ Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 Про затвердження Переліку формальних помилок та розділ V. Оцінка тендерної пропозиції «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Тендерної документації - подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Управляюча компанія «Мегаполіс», як такою, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-01-24-011316-b, за CPV за ДК 021:2015 : 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць с.Лисиничі, с.Підбірці) у межах проведення моніторингу - UA-M-2022-11-02-000016 від 02.11.2022, повідомляємо: Замовником у пункті 4 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати їх розкриття. Тобто в цій процедурі закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося 09-02-2022 до 09:00 год., а розкриття тендерних пропозицій здійснено 10-02-2022 о 15:27 год. Отже, встановлений у тендерній документації строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
2022-11-21 10:55:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство «Управляюча компанія «Мегаполіс» |
2 370 000,00
UAH з ПДВ
|
2 148 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Львівське комунальне підприємство «Господар» |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство «Управляюча компанія «Мегаполіс» #36652943 |
Переможець |
2 148 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2022 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 13:35
|
2 до 73.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:57
|
1 до 73.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 14:20
|
Договір №73 від 01.03.2022 р. (1).pdf | укладений |
02 березня 2022 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.8 ч.5 та ч.6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", дійшли згоди продовжити дію Договору до 01.04.2023 включно |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в звязку з укладанням додаткової угоди №2 загальна вартість Договору про закупівлю послуг від 01 березня 2022 року №4/33-73, визначена у пункті 2.1, становить 2577600 в т.ч. ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |