Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Наталя Науменко +380955294936 up157dkb@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2022 01:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 12:05 |
Очікувана вартість: | 70 787 307,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 707 873,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2022 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 04.01.2022 р. № 01. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2022 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2022 17:13 |
Перелік змін 27 01.docx | |
27 січня 2022 17:13 |
нова редакція тендерної документації від 27.01.2022 (2).docx | |
20 січня 2022 19:19 |
Технічна специфікація.rar |
27 січня 2022 17:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 січня 2022 17:13 |
Перелік змін 27 01.docx
|
|||||||||
27 січня 2022 17:13 |
нова редакція тендерної документації від 27.01.2022 (2).docx
|
|||||||||
20 січня 2022 19:19 |
Технічна специфікація.rar
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-10-000058 ● 26c6cc8db7e946f48d497e6579c4c575
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2022 09:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.05.2022 № 168
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.05.2022 №168.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-19-011777-a, 19.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2714-2022 від 11.04.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 11:31:49
Про надання пояснень
Дата: 11.05.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-19-011777-a, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ТОВ «СК «Стройінвест» не надано замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «СК «Стройінвест», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
4. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-16 11:54:16
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт Реконструкція спортивного комплексу та будівель за адресою: вул. Універсальна, 18 А у м. Дніпрі. Будинок спорту (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-19-011777-a) (ID моніторингу: UA-M-2022-05-10-000058).
1. Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток 8 до тендерної документації), розробленої на підставі проектної документації, яка отримала позитивний експертний звіт Приватного підприємства «Лідер – Проект» від 30.09.2021 № 0789-21Е. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: І черга Глава 1-9: 21 530 299,00 грн. Прибуток: 329 150,00 грн. Адміністративні: 32 711,00 грн. Ризики: 516 727,00 грн. Інфляція: 2 174 560,00 грн. ПДВ: 4 916 689,4 грн. Всього: 29 500 136,4 грн. ІІ черга Глава 1-9: 29 251 710,00 грн. Прибуток: 1 361 140,00 грн. Адміністративні: 136 662,00 грн. Ризики: 702 041,00 грн. Інфляція: 2 954 423,00 грн. ПДВ: 6 881 195,20 грн. Всього: 41 287 171,20 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: У відповідності до рішення міської ради від 08.12.2021 № 2/13 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік» виділено – 20 414 902,00 грн. Департаментом запитано додаткове фінансування у сумі - 50 372 405,60 грн.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн.
(декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 1000,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
3. Стосовно питань, зазначених у запиті. Відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та вимог тендерної документації, * переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, а саме, документи зазначені у Додатку 5 до тендерної документації.
Разом з цим додатком 5 зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. * п. 2, 3 статті 17 – відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення замовник отримує із веб-сайту: https://corruptinfo.nazk.gov.ua; п. 8 статті 17 – відомості щодо банкрутства замовник отримує із веб-сайту: https://kap.minjust.gov.ua. Враховуючи вищезазначене Переможцем закупівлі, надано Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 та тендерною документацією, а саме зазначені у Додатку 5 до тендерної документації.
Інформацію, щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації) Замовником, самостійно перевірено інформацію у відкритих єдиних державних реєстрах, на момент прийняття рішення про укладання договору з Переможцем (Протокол № 10/02-22-1 від 10.02.2022 додається).
Крім того, Закон не містить вимог, щодо документального підтвердження перевірки переможця на відсутність підстав встановлених статтею 17 Закону та зберігання такого підтвердження в будь-якому вигляді (електронному, паперовому тощо).
Виходячи з вищевикладеного Замовник не мав підстав застосувати, для відхилення пропозиції переможця, частину 7 статті 33 Закону щодо відхилення пропозиції Учасника, якого визнано переможцем. а саме: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
68 663 682,76
UAH з ПДВ
|
67 247 936,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Компанія Платінум |
70 000 000,00
UAH з ПДВ
|
67 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
67 247 936,59
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 19:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2022 19:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:45
|
ПОВІДОМЛЕННЯ зміни 2.docx | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:41
|
Ду 2 до 22-02-1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 12:28
|
ПОВІДОМЛЕННЯ зміни 1.docx | зміни до договору |
30 серпня 2022 12:26
|
ДУ №1 до 22-02-1.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 12:23
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2022 13:49
|
Договір 22-02-1.pdf | укладений |
25 лютого 2022 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме зменшення капітальних вкладень на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 22/02-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;, а саме зменшення капітальних вкладень на 2023 рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 22/02-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |