Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2022 14:07 |
Очікувана вартість: | 27 284 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 423,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 136 423,00 грн (сто тридцять шість тисяч чотириста двадцять три гривні 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - код за ЄДРПОУ 40506248 - місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. - банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 778201720344231053100095804 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 136423 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2022 18:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2022 18:07 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
05 січня 2022 18:07 |
Перелік змін 05.01.2022.doc | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.5 - Технічна специфікація.xls | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.6 - Технічна специфікація.xls | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.4 - Технічна специфікація.xls | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.1 - Технічна специфікація.xls | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.2 - Технічна специфікація.xls | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 4 - Проект договору.doc | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.3 - Технічна специфікація.xls | |
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.7 - Технічна специфікація.xls |
05 січня 2022 18:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2022 18:07 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
05 січня 2022 18:07 |
Перелік змін 05.01.2022.doc
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.5 - Технічна специфікація.xls
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.6 - Технічна специфікація.xls
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.4 - Технічна специфікація.xls
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.1 - Технічна специфікація.xls
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.2 - Технічна специфікація.xls
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 4 - Проект договору.doc
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.3 - Технічна специфікація.xls
|
|||
28 грудня 2021 16:02 |
Додаток 7.7 - Технічна специфікація.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-01-000011 ● 633255385b2a4417848d37c30be91482
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2022 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2022 № 139
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.04.2022 № 139.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-28-011455-c, 28.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2580-2022 від 31.03.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-01 13:43:58
Про надання пояснення
Дата: 01.04.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-28-011455-c, яка проводилась департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-06 13:12:32
відповідь на запит надання пояснень
Про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, інженерних мереж, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Смоленська, буд. 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-28-011455-c) надаємо пояснення із таких питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь.
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. Разом з тим, зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва, на яку отримано експертний звіт (позитивний) ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 09.12.2021 р. № 211201-5/А щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт даху, інженерних мереж, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Смоленська, буд. 1». Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та підсумкової відомості ресурсів по об’єкту (копія експертного звіту додається; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва викладений в закупівлі).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-06 14:20:21
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-28-011455-c, яка проводилась департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом, встановлено, що переможцем ПП«ДНЕПРОГОРСТРОЙ» не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
2. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-11 19:35:56
відповідь на запит
Про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, інженерних мереж, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Смоленська, буд. 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-28-011455-c) надаємо пояснення із таких питань.
1. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
Відповідь:
Відповідно до п. 3 та 5 ч.1 ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, про що також вказано в Додатку 2 до тендерної документації.
Поміж тим, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, а отже вимагати підтвердження відсутності підстав у переможця закупівлі за п. 2, 3, 8 ч. 1 ст.17 Замовник не має права відповідно до законодавства. Тому і публікації будь яких документів, що стосуються зазначених пунктів в електронній системі закупівель в даній закупівлі відсутні.
2. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Уповноваженою особою було перевірено юридичну особу та директора юридичної особи, який підписав документи тендерної пропозиції на відсутність підстав зазначених у п. 2, 3 та 8 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», на момент перевірки порушень не виявлено.
Відповідно до чинного законодавства, у Уповноваженої особи замовника відсутній обов’язок зберігання документального підтвердження перевірки реєстрів відкритих даних, через це дані, які перевіряла уповноважена особа не мають документального підтвердження. Враховуючи те, що дані реєстри є публічні та мають відкритий доступ, будь хто має можливість та право перевірити будь яку фізичну особу, фізичну особу – підприємця чи то юридичну особу, а отже зберігання даних документів не має під собою ніякого сенсу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-13 12:05:16
Про надання інформації
Дата: 13.04.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-28-011455-c, яка проводилась Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби було надано Замовнику запит щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, Замовником відповідну інформацію не надано.
Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-18 18:18:02
відповідь
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. Разом з тим, зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва, на яку отримано експертний звіт (позитивний) ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 09.12.2021 р. № 211201-5/А щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт даху, інженерних мереж, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Смоленська, буд. 1». Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та підсумкової відомості ресурсів по об’єкту (копія експертного звіту додається; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва викладений в закупівлі).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок до суду (справа 160\6768\22) |
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Документи:
13 червня 2022 16:29
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2022 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" |
27 283 339,79
UAH з ПДВ
|
27 283 339,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕМС |
27 284 630,00
UAH з ПДВ
|
27 284 630,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" #34824605 |
Переможець |
27 283 339,79
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 12:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2022 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 19:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2022 10:41
|
Дод угода 1 до дог 07ПД 22 оприл.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2022 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 08:22
|
Дог.№07ПД_22 від 11.02.2022 (2).pdf | укладений |
14 лютого 2022 08:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07ПД/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |