Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Сергій Дудка +380335261742, +380978107048 komunkovel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2021 14:37 |
Очікувана вартість: | 8 837 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Iнша подія | Оплата після підписання акта виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2021 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 11:11 |
Додаток 2.doc | |
14 грудня 2021 11:11 |
Додаток 4 - Проект Договору.doc | |
14 грудня 2021 11:11 |
Додаток 5.doc | |
14 грудня 2021 11:10 |
План Фінансування-Кал.графік.doc | |
14 грудня 2021 11:10 |
Додаток 1.doc | |
14 грудня 2021 11:10 |
ТД Заводська 3 - Відродження 4.doc | |
14 грудня 2021 11:10 |
Креслення.zip | |
14 грудня 2021 11:10 |
Додаток 3 ТВ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-01-000030 ● c784de692886404fa1f856f1ca28cb7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2022 18:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.04.2022 № 127
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2022 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-14-006093-c 14.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-19 14:53:50
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт прибудинкових територій по вул. Заводська, 3 – вул. Відродження, 4 в м. Ковель Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-14-006093-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-20 13:34:02
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснення (інформації та документів) по закупівлі UA-2021-12-14-006093-c інформуємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі та з урахуванням умов та вимог розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектних актів, локальних кошторисів, тощо) та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Розмір бюджетного призначення по об’єкту Капітальний ремонт прибудинкових територій по вул. Заводська, 3 – вул. Відродження, 4 в м. Ковель Волинської області затверджено з врахуванням рекомендацій, викладених в позитивному експертному звіті від 30 листопада 2021р. № 661/03-0474/01-21 ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 9 053 246,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 8 837 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування вартості проєктних робіт, експертизи проєктної документації, проведення авторського нагляду, коштів на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд).
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє у зв’язку з тим, що замовником зазначеної закупівлі є структурний підрозділ органу місцевого самоврядування, на якого розповсюджується положення пункту 4 постанови КМУ №710 та згідно якого оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить рекомендаційний характер.
Додаток: експертний звіт від 30 листопада 2021р. № 661/03-0474/01-21.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення виявленого порушення вказаного у Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області інформуємо, що інформацію, що свідчить про вжиття зазначених заходів оприлюднено на офіційному сайті головного розпорядника коштів Ковельської міської ради в розділі "Публічна інформація в галузі комунального господарства", ознайомитись з яким можна за посиланням: https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/ Також долучаємо відсканований позитивний експертний звіт від 30 листопада 2021 року №661/03-0474/01-21 виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області.
2022-04-26 10:05:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІДЕЯ" |
8 797 416,00
UAH з ПДВ
|
8 797 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" |
8 823 262,31
UAH з ПДВ
|
8 823 262,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІДЕЯ" #32616122 |
Переможець |
8 797 416,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 16:39
|
ДУ № 2 від 01.11.2023.pdf | укладений |
02 листопада 2023 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 14:20
|
ДУ № 1 від 30.12.2022р..pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 14:18
|
ДУ № 1 від 30.12.2022р..pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 10:27
|
Додатки до договору № 8 від 21.01.2022р..pdf | укладений |
21 січня 2022 10:26
|
Договір № 8 від 21.01.2022р..pdf | укладений |
21 січня 2022 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |