Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА СТУДІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19149153 |
Вебсайт: | https://www.dnipro.tv/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Людмила Дубровська +380988823281 kpdgst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_1_ Перелік кваліфікаційних документів.doc | |
10 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_2_ Технічні (якісні) та кількісні характеристики.docx | |
10 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_3_проєкт Договір.docx | |
10 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_4_Істотні умови.doc | |
10 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_5_Згода на використання персональних даних.docx | |
10 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_6_Безумовна згода на укладення договору.doc | |
10 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_7_ Довіреність.docx | |
10 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_8_Форма_пропозицii.doc | |
10 грудня 2021 16:42 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-10-000085 ● be2ce063a3464d888365f80b30374a6d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 16:57 |
21.02.2022 № 110
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 110
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
38 UA-2021-12-10-017255-с 10.12.2021 Комунальне підприємство "Дніпровська міська студія телебачення " Дніпровської міської ради / 19149153 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-23 09:08:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги «ДК 021:2015: 98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Послуги з оренди телевізійного обладнання)» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-10-017255-c), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА СТУДІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Згідно із пунктом 10 частиною першою статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником оприлюднений в електронній системі закупівель договір від 14.01.2022р. №3/2022 лише 20.01.2022р. (на 4 робочий день з дня його укладення).
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення чому договір від 14.01.2022р. №3/2022 оприлюднений на 4 робочий день з дня його укладення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:04:54
Про припинення проведення моніторингу
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-10-017255-с. Сканована копія наказу додається
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-31 09:39:21
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Моніторинг відновлено відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ |
1 899 999,99
UAH з ПДВ
|
1 872 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС" |
1 899 960,00
UAH з ПДВ
|
1 886 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ #2981601577 |
Відхилено |
1 872 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 13:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС" #35446659 |
Переможець |
1 886 000,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2022 12:30
|
3-2022_ПромТоргСервісПлюс_ДУ-1_26.09.2022.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2022 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 15:00
|
Договір 3-2022.pdf | укладений |
20 січня 2022 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 3/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 1 до Договору №3/2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |