Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Юріївна Меліхова +7655811, +380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 3 532 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 321,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 14:02 |
ТД прибирання 2022 рік УРЕА (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-30-000033 ● 0c9a0a2dc7994898b6bc1fcc03d9eb4a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2022 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2022
№ 45-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.09.2022 №45-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2021-12-10-011434-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-03 09:52:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з прибирання приміщень» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-10-011434-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 14:08:00
Пояснення
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р.
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Повідомляємо, що комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради-є комунальним унітарним комерційним підприємством, створеним відповідно до рішення Дніпропетровської міської ради від 05.07.2000 №30/14 на базі відокремленої частини комунальної власності Дніпровської міської територіальної громади.
З огляду на зазначене підприємство не зобов’язано здійснювати розміщення на власному веб-сайті та/або на офіційному веб-сайті міської ради інформацію, яка передбачена у п. 4-1 зазначеної вище постанови
Принагідно повідомляємо, що закупівля здійснена за кошти, отримані від здійснення господарської діяльності.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Очікувану вартість закупівлі з надання послуг визначено на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020року №275, а саме:
Замовником направлено 3 письмові запити до учасників ринку та відповідно отримано 3-и комерційні пропозиції.
За результатами отриманих комерційних пропозицій було визначено очікувану вартість закупівлі, як середньоарифметичну за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів
К – кількість запитів
Очікувана вартість закупівлі становить:
3 532 100 грн з ПДВ.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
2 799 990,00
UAH з ПДВ
|
2 799 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО" |
3 334 740,36
UAH з ПДВ
|
3 293 214,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД" |
3 330 522,24
UAH з ПДВ
|
3 330 522,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Відхилено |
2 799 990,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 11:03
|
ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО" #44042830 |
Переможець |
3 293 214,30
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 09:45
|
допугода №1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 09:03
|
договір №015.pdf | укладений |
18 січня 2022 09:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни у реквізити договору та викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 015 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |