Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Контактна особа: |
Гедзун Альона Вадимівна +380569506370 kp.kmr.ktpk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2021 01:05 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надані послуги сплачуються Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 11:49 |
ТД_ Юридичні послуги(погашення заборгованности) (Восстановлен).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-25-000026 ● 4f80a4f831824420a28a126c8ac5129b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2022 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.10.2022 № 314
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.10.2022 № 314.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-10-007023-c, 10.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-26 17:22:39
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-10-007023-c, яка проводилась КП Кам'янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-27 10:40:48
Пояснення
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-12-10-007023-c. По суті запиту пояснюємо наступне:
Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Бюджетного кодексу України,
Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України, головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань;
Як вбачається з вищевикладеного, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється ні головним розпорядником, ні розпорядником бюджетних коштів.
Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до ст. 326 ЦК України, у державній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить державі Україна. Від імені та в інтересах держави Україна право власності здійснюють відповідно органи державної влади. Управління майном, що є у державній власності, здійснюється державними органами, а у випадках, передбачених законом, може здійснюватися іншими суб'єктами.
Відповідно до п.п. 1.1. Статуту КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" (надалі – Статут), Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам’янська теплопостачальна компанія» (далі – Підприємство) є комунальним унітарним підприємством, створеним міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів України.
Відповідно до п.п. 4.1. Статуту, підприємство, для здійснення господарської діяльності, наділяється майном, яке є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське. Комунальне майно закріплюється за підприємством на праві господарського відання. Майно Підприємства, придбане ним у процесі здійснення господарської діяльності, належить йому на праві господарського відання, є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське.
Таким чином, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" наділено майном виключно територіальної громади м. Кам‘янське і не має жодного відношення до державної власності, а тому не являється суб‘єктом господарювання державного сектору економіки в розумінні п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Оскільки КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється головним розпорядником, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб‘єктом господарювання державного сектору економіки, і проводить дану закупівлю за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель), отже положення п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не застосовуються до нашого підприємства.
Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до потреб, що повиннні забезпечити виробничі та технологічні процеси товариства, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 275 від 18.02.2020 року затвердженої Мінекономіки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно та ретельно вивчивши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-10-007023-c від 07 листопада 2022 року (далі за текстом — Висновок), повідомляємо наступне: Щодо відсутності прикладів формальних (несуттєвих) помилок Висновок про відсутність прикладів формальних (несуттєвих) помилок є таким, що не відповідає дійсності, оскільки приклади таких помилок були зазначені в тексті тендерної документації, хоча й не відокремленні в підрозділ чи окремий пункт. Зокрема приклади формальних (несуттєвих) помилок вказані в пунктах 1,3,9 частини 2 розділу V тендерної документації. Щодо неподання в складі пропозиції витягу з реєстру платників єдиного податку чи свідоцтва про сплату єдиного податку Згідно пункту 16 частини 3 розділу V тендерної документації, учасник надає сканований витяг з реєстру платників єдиного податку (Свідоцтва про сплату єдиного податку), у разі наявності. Зазначення Замовником такої умови надання сканованого витягу з реєстру платника єдиного податку як наявність такого витягу, викликане положеннями статті 299 Податкового кодексу України. Як передбачено, пунктом 299.1. статті 299 ПК України, реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Відповідно до підпункту 299.9, статті 299 Податкового кодексу України, за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Таким чином, законодавство України передбачає право, а не обов’язок платника податку отримувати витяг в паперовій та/або електронній формі. Відповідно Замовник не має правових підстав вимагати надання сканованої копії такого документу. Окрім того, на виконання статті 101 ЗУ “Про доступ до публічної інформації”, Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, пункту 299.13 статті 299 ПК України, Державна податкова служба, щоденно оприлюднює для безоплатного та вільного доступу на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і власному офіційному веб-сайті дані з реєстру платників єдиного податку. Зважаючи на наведене, а також враховуючи положення частини 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовником самостійно здійснено перевірку наданої ТОВ “АГЕНЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ БОРГУ” інформації про систему оподаткування, за допомогою безоплатного доступу до реєстру платників єдиного податку. Отже відсутність сканованого витягу з реєстру платників єдиного податку у складі наданих ТОВ “АГЕНЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ БОРГУ” не може слугувати належною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Щодо кінцевого строку подання пропозицій Згідно пункту 14 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі, у тендерній документації зазначаються такі відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Так в тендерній документації вказано, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в оголошенні про проведення відкритих торгів. Згідно оголошення, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26 грудня 2021 01:05. Учасники відкритих торгів та будь-яка інша заінтересована особа безперешкодно могла безперешкодно отримати інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Щодо щодо розірвання договору КП КМР “Кам’янська теплопостачальна компанія” не має правових підстав щодо дострокового припинення та/або розірвання договору. Таку позицію обґрунтовуємо наступним. Як вбачається з тексту висновку, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено. Тобто дотримані всі принципи укладення договорів за результатами проведення процедури закупівлі. Договір укладений з дотриманням вимог встановлених статтею 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно якої договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Сторонами додержано всіх вимог передбачених нормою статті 203 ЦК України, які є необхідними для чинності правочину. Стаття 204 ЦК України визначає, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. В даному випадку відсутні підстави які могли б слугувати для визнання укладеного договору недійсним або свідчити про нікчемність такого договору. Частина друга статті 214 ЦК України допускає відмову від двостороннього правочину, яким і є договір, за взаємною згодою сторін, а також у випадках передбачених законом. За правилом визначеним нормою статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Умови Договору №00.08.0089 про надання послуг з юридичного консультування від 17 січня 2022 року (далі — договір) передбачають можливість застосування оперативно-господарських санкції у вигляді односторонньої відмови від виконання взятих на себе зобов’язань та/або односторонньої відмови від договору, лише у випадку, лише у випадку невиконання або неналежного виконання зобов’язань за договором. В той же час, ТОВ “Агенція з повернення боргу” своєчасно, в повному обсязі та належним чином виконує взяті на себе зобов’язання, жодних підстав для пред’явлення претензій щодо строків, обсягів та порядку надання послуг у КП КМР “Кам’янська теплопостачальна компанія” не виникало з моменту укладення договору, тобто майже рік. Зауважимо, що відповідно до пункту 13.1., договір діє до 31 грудня 2022 року. Отже КП КМР “Кам’янська теплопостачальна компанія”, як сторона договору, не має підстав для застосування оперативно-господарських санкцій і відповідно односторонньої відмови від договору. Більш того одностороння відмова від договору буде мати негативні наслідки для Замовника, в тому числі створить додаткове фінансове навантаження. У відповідності до пункту 13.5. Договору, сторони можуть достроково припинити дію договору за взаємною згодою сторін. Сторона, яка виступає ініціатором припинення Договору, зобов’язана письмово попередити про це іншу сторону не пізніше ніж за 20 (двадцять) днів до бажаної дати припинення. КП КМР “Кам’янська теплопостачальна компанія”, на виконання вимог Висновку, звернулася до ТОВ “Агенція з повернення боргу” з пропозицією дострокового припинення дії договору та його розірвання, проте нами було отримано відмову. Оскільки договір укладений з дотриманням вимог законодавства, в т.ч. вимог ст.41 ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимог Цивільного кодексу України (ст. 203) ТОВ “Агенція з повернення боргу” відхилено пропозицію про дострокове розірвання договору, у КП КМР “Кам’янська теплопостачальна компанія” не має правових підстав для дострокового розірвання договору в досудовому порядку. Окремо зауважимо, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення, що закріплено статтею 2 КАС України. В той же час, захід реагування, який передбачений Висновком, у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі майже виконаний, є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Висновок же не містить будь-яких згадок про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів. Також вважаємо за необхідне звернути увагу, статтею 10 Закону України “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Таким чином, зважаючи на той факт, що порушення виявлені Західним офісом Державної аудиторської служби України носять формальний характер, жодним чином не пов’язані із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції, зобов’язання щодо усунення таких порушень шляхом дострокового розірвання договору, у даному випадку, є непропорційним та таким, що може призвести до безпідставного порушення майнових прав сторін такого договору, додаткових витрат коштів та часу КП КМР “Кам’янська теплопостачальна компанія”. Разом з тим повідомляємо, що КП КМР “Кам’янська теплопостачальна компанія” взято до уваги надана Держаудитслужбою інформація про результати моніторингу процедури закупівлі. Здійснено заходи щодо недопущення порушень Закону України “Про публічні закупівлі” в майбутньому. В тому числі, але не обмежуючись, зобов’язано уповноважену особу на регулярній основі підвищувати свій рівень знань щодо особливостей здійснення публічних закупівель, ретельніше здійснювати аналіз тендерної документації на відповідність вимогам чинного законодавства, акцентовано увагу уповноваженої особи на необхідності чіткості формулювання в тендерній документації. Також уповноваженій особі рекомендовано звертатися з ініціативою про створення робочої групи для прийняття участі у підготовці тендерної документації.
2022-11-09 14:45:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ЛІКВІД" |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
666 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРАВО ТА МОЖЛИВІСТЬ" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ БОРГУ" |
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
2 984 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ЛІКВІД" #44339907 |
Відхилено |
666 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 16:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 грудня 2021 00:00
|
ТОВ "ПРАВО ТА МОЖЛИВІСТЬ" #44340294 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 12:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 січня 2022 00:00
|
ТОВ "АГЕНЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ БОРГУ" #43738145 |
Переможець |
2 984 999,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 16:51
|
00.08.0089 Агенція повернення боргу.pdf | укладений |
17 січня 2022 16:47
|