Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Коломийської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143442 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10 |
Контактна особа: |
Леся Паньків +380343326647, +380955398191 tender-lesya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 14:21 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товарів здійснюється в продовж 7 робочих днів з моменту підписання накладних. Оплата товарів здійснюється по мірі надходження бюджетних коштів | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2021 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2021 16:30 |
ТД молоко 2022 (нова редакція).docx | |
16 грудня 2021 16:30 |
Перелік змін молоко.docx | |
08 грудня 2021 14:35 |
ТД молоко 2022.docx |
16 грудня 2021 16:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 грудня 2021 16:30 |
ТД молоко 2022 (нова редакція).docx
|
||||||
16 грудня 2021 16:30 |
Перелік змін молоко.docx
|
||||||
08 грудня 2021 14:35 |
ТД молоко 2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо Вас прибрати пп. 8 п. 5 додатку 1 ТД, оскільки він не стосується,ані підприємств які переробляють молоко,ані підприємств які реалізують молочну продукцію. Державна лабораторія Державної служби України з
питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів проводять дослідження показників безпечності продукції відповідно до вимог ДСТУ IS0/IEC 17025:2006
Національним агентством з акредитації України. Згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16.03.2018 №141
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-16-000025 ● 6f061dff838a4d0c811139f78f4767c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2023 19:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
16.02.2023 № 8-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022№003100-18/3932-2022.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 16.02.2023
№ 8-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.Управління освіти Коломийської міської ради UA-2021-12-08-012051-c 08.12.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-21 16:06:25
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-08-012051-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чи виконані в повному обсязі свої зобов’язання обома сторонами за договором про закупівлю товару від 10.01.2022 № 3 з урахуванням всіх додаткових угод до нього?
3. Вами було укладено додаткову угоду від 16.01.2022№3-4 до договору №3, якою подовжено дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Поясніть чому додаткову угоду укладено не в кінці попередньго року а на початку наступного станом на 16.01.2022 ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-24 14:02:32
Відповідь на запит УПРАВЛІННЮ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Мною , Уповноваженою особою Управління освіти міської ради, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-08-012051-c) на виконання пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,надається пояснення :
1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1500000,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) молока за календарний рік (бюджетний період) 2021 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін, даних моніторингу цін у підприємствах торгівлі Івано-Франківської області, інформаційних довідок Коломийської міської ради щодо моніторингу цін на продовольчих ринках та у підприємствах торгівлі міста Коломиї, аналізу комерційних пропозицій постачальників та інформації з веб-сайтів виробників і постачальників предмету закупівлі. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість.
Обгрунтування по закупівлі молока на 2022 рік завантажено на сайт управління освіти у розділ публічна інформація https://kolosvita.ucoz.ua/index/publichna_informacija/0-25
2. Зобов’язання за основною угодою №3 від 10.01.2022 рок з урахуванням Додаткової угоди № 3-3 від 27.12.2022 року виконані обома сторонами в повному обсязі.
3. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) дія договору про закупівлю була продовжена Додатковою угодою №344 (до договору №3 від 10.01.2022 року) від 27.12.2022 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Дана угода опублікована 27 грудня 2022 року (ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-12-08-012051-c посилання на сторінку веб-сайту zakupki.prom.ua :https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-012051-c/print/contract-changes/pdf/b24a3b9e6a8044e5a406b1d526bfcd33?contract=0f3ae4fea4f145df857f8adcd1b425d9
4.Додатковою угодою № 3-4 від 16.01.2023 року до договору № 3 від 10.01.2022 року після затвердження видатків Помісячного розпису Бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік визначено кількість та обсяг витрат на придбання товарів згідно пункту 1.2. Розділу 1 Договору № 3 від 10.01.2022 року з урахуванням змін внесених Додатковою угодою № 3-3 від 27.12.2022 року до договору № 3 від 10.01.2022 року.
Зобов’язання за Додатковою угодою № 3-4 від 16.01.2023 року продовжують виконуватись обома сторонами.
Станом на 16.01.2022р. додаткових угод не укладалось.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-03 10:17:28
Заперечення до висновку
УПРАВЛІННЮ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Мною , Уповноваженою особою Управління освіти міської ради, розлянуто висновок щодо моніторингу закупівлі UA-2021-12-08-012051-c (Дата публікації висновку: 27 лют 13:35).
За результатами питання дотримання законодавства в частині внесення змін до договору не погоджуюсь із встановленням порушення частини 6 статті 41 Закону:
У висновку зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 08.12.2021 №588 із змінами внесеними від 16.12.2021 №610, роз’яснення до процедури, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2021 №642, тендерну пропозицію учасника-переможця Товариства з додатковою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД» (далі – ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД»), повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товару від 10.01.2022 №3 на суму 1 058 399,99 грн з ПДВ, додаткові угоди: від 11.07.2022 №3-1, від 21.10.2022 № 3-2, від 27.12.2022 №3-3, від 27.12.2022 №344, від 16.01.2023 №3-4, повідомлення про внесення змін до договору.
Пунктом 10.1 основного договору від 10.01.2022 №3 визначено, що термін дії договору до 31.12.2022 року. Пунктом 10.4. Дія даного договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року шляхом укладення додаткової угоди.
Додатковою угодою № 3-3 від 27.12.2022 року , керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшено обсяг закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, чим попередньо визначено виконання договору №3 від 10.01.2022 року обома сторонами в повному обсязі.
Після підписання Додаткової угоди № 3-3 від 27.12.2022 року про виконання договору, Замовник керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) продовжив дію договору про закупівлю Додатковою угодою №344 (до договору №3 від 10.01.2022 року) від 27.12.2022 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Дана угода опублікована 27 грудня 2022 року (ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-12-08-012051-c посилання на сторінку веб-сайту zakupki.prom.ua :https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-012051-c/print/contract-changes/pdf/b24a3b9e6a8044e5a406b1d526bfcd33?contract=0f3ae4fea4f145df857f8adcd1b425d9
Однак, оскільки уповноваженою особою на здійснення закупівель у Замовника встановлено факт технічної помилки при складанні проекту додаткової угоди № 344 від 27.12.2022 року до Договору № 3 від 10.01.2022 року, що полягає у невірному зазначенні року закінчення терміну дії договору під час оприлюднення цієї угоди в закупівлі МОЛОКО (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-08-012051-c) ,то Замовником укладено Додаткову угоду № 344-1 Про внесення виправлень до додаткової угоди № 344 від 27.12.2022 року до Договору № 3 від 10.01.2022 року
Додаткова угода № 344-1 від 27.12.2022 року за відсутності технічної можливості не завантажена на Авторизованому електронному майданчику Zakupku.prom.ua , у строк, визначений підпунктом 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та з врахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі Особливості)
Відповідно Вами не враховано того факту, що між сторонами договору було укладено Додаткову угоду № 344-1 від 27.12.2022 року «Про внесення виправлень до додаткової угоди № 344 від 27.12.2022 року до Договору № 3 від 10.01.2022 року»,
Додаткова угода № 344-1 від 27.12.2022 року та протокол виявлення технічної помилки додається.
Додатковою угодою № 3-4 від 16.01.2023 року до договору № 3 від 10.01.2022 року після затвердження видатків Помісячного розпису Бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік тільки визначено кількість та обсяг витрат на придбання товарів згідно пункту 1.2. Розділу 1 Договору № 3 від 10.01.2022 року з урахуванням змін внесених Додатковою угодою № 3-3 від 27.12.2022 року до договору № 3 від 10.01.2022 року, а не продовжено термін дії Договору № 3 від 10.01.2022 року
Отже ,як вбачається із вищенаведеного ,термін дії договору про закупівлю було продовжено в кінці 2022 року, а тому мною ,як уповноваженою особою не було допущено порушень вимог частини 6 статті 41 Закону в частині продовжена строку дії договору на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" |
1 108 800,00
UAH з ПДВ
|
1 058 399,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛИЧИНА ГРУП" |
1 317 600,00
UAH з ПДВ
|
1 058 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" |
1 305 000,00
UAH з ПДВ
|
1 305 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" #00445676 |
Переможець |
1 058 399,99
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 10:08
|
Протокол 114.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2023 14:48
|
ДУ 3-5.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2023 15:43
|
ДУ 3-4.pdf | зміни до договору |
17 січня 2023 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:53
|
ДУ 3-3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:31
|
344.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2022 13:32
|
ду 3-2.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2022 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2022 11:41
|
ДУ 3-1.pdf | зміни до договору |
13 липня 2022 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 09:10
|
д 3.pdf | укладений |
12 січня 2022 09:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
молоко | 60000 | кілограми |
17,63
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до договору в п. 1,2 , 3.1 та 3.2 |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до договору в п. 1.2.; п. 3.1. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 344 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ( Кількість товарів: молоко -16 952,00 кг) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Постачальник зобов`язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 3 від 10.01.2022 в період з 01.01.2023 року включно. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника враховуючи ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 та ст.ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: вартість договору становить 63415,86 грн. без ПДВ та привести у відповідність кількісні показники до фактичного виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Мною, Уповноваженою особою, під час внесення змін до договору про Закупівлю відповідно до Додаткової угоди від 16.01.2023 року № 3-4 до договору № 3 від 10.01.2022 року на виконання ч. 6 ст. 41 ЗУ«Про публічні закупівлі» ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-08-012051-c було допущено технічну помилку, яка вплинула на внесення інформації про закупівлю, а саме: необхідно було збільшити Кількість/ обсяг товарів згідно пункту 1.2. Розділу 1 Договору № 3 від 10.01.2022 року з урахуванням змін ,внесених Додатковою угодою № 3-3 від 27.12.2022 року та Додатковою угодою № 3-4 від 16.01.2023 року , а мною враховані тільки кількісні та вартісні показники передбачені Додатковою угодою № 3-4 . У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильні Кількість/ обсяг товарів даної закупівлі, шляхом внесення змін до Додаткової угоди від 16.01.2023 року № 3-4,та з урахуванням Додаткової угоди від 30.03.2023 року № 3-5. Попередньо внесені зміни вважати помилково розміщеними. Відповідно загальна сума вартості договору № 3 від 10.01.2022року, з урахуванням підписаних Додаткової угоди від 16.01.2023 року № 3-4 та Додаткової угоди від 30.03.2023 року № 3-5, з усіма змінами становить 380 523,54 грн. із врахуванням ПДВ Кількість товарів: молоко - 20 231 кг» |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 114 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |