Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2021-12-08-012051-c b24a3b9e6a8044e5a406b1d526bfcd33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Паньків

+380343326647
+380955398191
tender-lesya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Коломийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143442
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10
Контактна особа: Леся Паньків
+380343326647, +380955398191
tender-lesya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2021 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2021 14:21
Початок аукціону: 28 грудня 2021 14:33
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 кілограми
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товарів здійснюється в продовж 7 робочих днів з моменту підписання накладних. Оплата товарів здійснюється по мірі надходження бюджетних коштів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35
Форма підтвердження: заява
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 грудня 2021 14:35

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

16 грудня 2021 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 16:30
ТД молоко 2022 (нова редакція).docx
16 грудня 2021 16:30
Перелік змін молоко.docx
08 грудня 2021 14:35
ТД молоко 2022.docx
16 грудня 2021 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2021 14:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 16:30
ТД молоко 2022 (нова редакція).docx
16 грудня 2021 16:30
Перелік змін молоко.docx
08 грудня 2021 14:35
ТД молоко 2022.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 1
Дата подання: 13 грудня 2021 12:27
Дата відповіді: 13 грудня 2021 17:02
Шановний замовнику! В додатку 1 до ТД ви вимагаєте від учасника акт з Держпродспоживслужби де зазначено інформацію про запровадження системи НАССР та дотримання всіх вимог. Ми як учасник маємо сертифікат щодо впровадження системи HACCP, де вказано "ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДСТУ-Н CAC/RCP 1:2012 (CAC/RCP 1-1969 Rev.4 (2003)", тому просимо Вас внести зміни в ТД, про можливісь надання сертифікату. Наперед вдячні за зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, ваші зауваження та пропозиції взяті до уваги тендерним комітетом та при необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-08-012051-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 13 грудня 2021 12:46
Договір про надання державних ветеренарно-санітарних послуг
Шановний замовнику.
Просимо Вас прибрати пп. 8 п. 5 додатку 1 ТД, оскільки він не стосується,ані підприємств які переробляють молоко,ані підприємств які реалізують молочну продукцію. Державна лабораторія Державної служби України з
питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів проводять дослідження показників безпечності продукції відповідно до вимог ДСТУ IS0/IEC 17025:2006
Національним агентством з акредитації України. Згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16.03.2018 №141
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2021 15:34
Добрий день, ваші зауваження та пропозиції взяті до уваги тендерним комітетом та при необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації

Документи

16 грудня 2021 15:34
п 609.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-16-000025 ● 6f061dff838a4d0c811139f78f4767c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2023 19:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


16.02.2023 № 8-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022№003100-18/3932-2022.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА


Додаток
до наказу від 16.02.2023
№ 8-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.Управління освіти Коломийської міської ради UA-2021-12-08-012051-c 08.12.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-21 16:06:25

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-08-012051-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

2. Чи виконані в повному обсязі свої зобов’язання обома сторонами за договором про закупівлю товару від 10.01.2022 № 3 з урахуванням всіх додаткових угод до нього?

3. Вами було укладено додаткову угоду від 16.01.2022№3-4 до договору №3, якою подовжено дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Поясніть чому додаткову угоду укладено не в кінці попередньго року а на початку наступного станом на 16.01.2022 ?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-24 14:02:32

Відповідь на запит УПРАВЛІННЮ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Мною , Уповноваженою особою Управління освіти міської ради, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-08-012051-c) на виконання пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,надається пояснення :
1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1500000,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) молока за календарний рік (бюджетний період) 2021 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін, даних моніторингу цін у підприємствах торгівлі Івано-Франківської області, інформаційних довідок Коломийської міської ради щодо моніторингу цін на продовольчих ринках та у підприємствах торгівлі міста Коломиї, аналізу комерційних пропозицій постачальників та інформації з веб-сайтів виробників і постачальників предмету закупівлі. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість.
Обгрунтування по закупівлі молока на 2022 рік завантажено на сайт управління освіти у розділ публічна інформація https://kolosvita.ucoz.ua/index/publichna_informacija/0-25

2. Зобов’язання за основною угодою №3 від 10.01.2022 рок з урахуванням Додаткової угоди № 3-3 від 27.12.2022 року виконані обома сторонами в повному обсязі.
3. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) дія договору про закупівлю була продовжена Додатковою угодою №344 (до договору №3 від 10.01.2022 року) від 27.12.2022 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Дана угода опублікована 27 грудня 2022 року (ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-12-08-012051-c посилання на сторінку веб-сайту zakupki.prom.ua :https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-012051-c/print/contract-changes/pdf/b24a3b9e6a8044e5a406b1d526bfcd33?contract=0f3ae4fea4f145df857f8adcd1b425d9
4.Додатковою угодою № 3-4 від 16.01.2023 року до договору № 3 від 10.01.2022 року після затвердження видатків Помісячного розпису Бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік визначено кількість та обсяг витрат на придбання товарів згідно пункту 1.2. Розділу 1 Договору № 3 від 10.01.2022 року з урахуванням змін внесених Додатковою угодою № 3-3 від 27.12.2022 року до договору № 3 від 10.01.2022 року.
Зобов’язання за Додатковою угодою № 3-4 від 16.01.2023 року продовжують виконуватись обома сторонами.
Станом на 16.01.2022р. додаткових угод не укладалось.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-03-03 10:17:28

Заперечення до висновку

УПРАВЛІННЮ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

Мною , Уповноваженою особою Управління освіти міської ради, розлянуто висновок щодо моніторингу закупівлі UA-2021-12-08-012051-c (Дата публікації висновку: 27 лют 13:35).
За результатами питання дотримання законодавства в частині внесення змін до договору не погоджуюсь із встановленням порушення частини 6 статті 41 Закону:
У висновку зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 08.12.2021 №588 із змінами внесеними від 16.12.2021 №610, роз’яснення до процедури, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2021 №642, тендерну пропозицію учасника-переможця Товариства з додатковою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД» (далі – ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД»), повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товару від 10.01.2022 №3 на суму 1 058 399,99 грн з ПДВ, додаткові угоди: від 11.07.2022 №3-1, від 21.10.2022 № 3-2, від 27.12.2022 №3-3, від 27.12.2022 №344, від 16.01.2023 №3-4, повідомлення про внесення змін до договору.
Пунктом 10.1 основного договору від 10.01.2022 №3 визначено, що термін дії договору до 31.12.2022 року. Пунктом 10.4. Дія даного договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року шляхом укладення додаткової угоди.
Додатковою угодою № 3-3 від 27.12.2022 року , керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшено обсяг закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, чим попередньо визначено виконання договору №3 від 10.01.2022 року обома сторонами в повному обсязі.
Після підписання Додаткової угоди № 3-3 від 27.12.2022 року про виконання договору, Замовник керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) продовжив дію договору про закупівлю Додатковою угодою №344 (до договору №3 від 10.01.2022 року) від 27.12.2022 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Дана угода опублікована 27 грудня 2022 року (ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-12-08-012051-c посилання на сторінку веб-сайту zakupki.prom.ua :https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-012051-c/print/contract-changes/pdf/b24a3b9e6a8044e5a406b1d526bfcd33?contract=0f3ae4fea4f145df857f8adcd1b425d9

Однак, оскільки уповноваженою особою на здійснення закупівель у Замовника встановлено факт технічної помилки при складанні проекту додаткової угоди № 344 від 27.12.2022 року до Договору № 3 від 10.01.2022 року, що полягає у невірному зазначенні року закінчення терміну дії договору під час оприлюднення цієї угоди в закупівлі МОЛОКО (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-08-012051-c) ,то Замовником укладено Додаткову угоду № 344-1 Про внесення виправлень до додаткової угоди № 344 від 27.12.2022 року до Договору № 3 від 10.01.2022 року
Додаткова угода № 344-1 від 27.12.2022 року за відсутності технічної можливості не завантажена на Авторизованому електронному майданчику Zakupku.prom.ua , у строк, визначений підпунктом 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та з врахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі Особливості)
Відповідно Вами не враховано того факту, що між сторонами договору було укладено Додаткову угоду № 344-1 від 27.12.2022 року «Про внесення виправлень до додаткової угоди № 344 від 27.12.2022 року до Договору № 3 від 10.01.2022 року»,
Додаткова угода № 344-1 від 27.12.2022 року та протокол виявлення технічної помилки додається.
Додатковою угодою № 3-4 від 16.01.2023 року до договору № 3 від 10.01.2022 року після затвердження видатків Помісячного розпису Бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік тільки визначено кількість та обсяг витрат на придбання товарів згідно пункту 1.2. Розділу 1 Договору № 3 від 10.01.2022 року з урахуванням змін внесених Додатковою угодою № 3-3 від 27.12.2022 року до договору № 3 від 10.01.2022 року, а не продовжено термін дії Договору № 3 від 10.01.2022 року
Отже ,як вбачається із вищенаведеного ,термін дії договору про закупівлю було продовжено в кінці 2022 року, а тому мною ,як уповноваженою особою не було допущено порушень вимог частини 6 статті 41 Закону в частині продовжена строку дії договору на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" 1 108 800,00
UAH з ПДВ
1 058 399,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛИЧИНА ГРУП" 1 317 600,00
UAH з ПДВ
1 058 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" 1 305 000,00
UAH з ПДВ
1 305 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 грудня 2021 12:54
Електронний підпис
31 грудня 2021 12:54
public_doc (2).pdf
31 грудня 2021 12:53
Електронний підпис
31 грудня 2021 12:53
public_doc (1).p7s
31 грудня 2021 12:53
Довідка_21347416590440112652.pdf.p7s
31 грудня 2021 12:53
Довідка_21347416590440112652.pdf
23 грудня 2021 19:03
Електронний підпис
23 грудня 2021 19:03
Довідка стаття 17.pdf
23 грудня 2021 19:03
Довідка стаття 17.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Електронний підпис
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-13-09.jpg
23 грудня 2021 15:35
Стаття 17.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Довідка про ГМО.pdf
23 грудня 2021 15:35
Сертифікат ДСТУ ISO 9001.pdf
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-44.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
Витяг з ЄДР від 03.12.2021р..pdf
23 грудня 2021 15:35
Сертифікат ДСТУ ISO 14001.pdf
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-58.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
сертифікат НАССР.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-13-15.jpg
23 грудня 2021 15:35
Договір молоко 5.PDF
23 грудня 2021 15:35
Довідка Стаття 17.pdf
23 грудня 2021 15:35
Довідка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Довідка про довкілля.pdf
23 грудня 2021 15:35
Трудові книжки.pdf
23 грудня 2021 15:35
Договора (школа) 2020р..PDF.p7s
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-39.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
Стаття 17.pdf
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-11-11.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
Технічні вимоги.pdf
23 грудня 2021 15:35
Довідка про ГМО.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Договір молоко 5.PDF.p7s
23 грудня 2021 15:35
Лист відгук.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Атестат ВЦ 2019.PDF.p7s
23 грудня 2021 15:35
Наказ на керівника.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Договір ІФРДЛ ДСУ.pdf
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-49.jpg
23 грудня 2021 15:35
Довідка про досвід.pdf
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-44.jpg
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-54.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
23 грудня 2021 15:35
Довідка про досвід.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Сертифікат ДСТУ ISO 22000.pdf
23 грудня 2021 15:35
Довідка_21323361910870416901.pdf
23 грудня 2021 15:35
Наказ на керівника.pdf
23 грудня 2021 15:35
20100_Атестат_11.05.2021.pdf
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-13-15.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
Лист відгук.pdf
23 грудня 2021 15:35
Довідка про миття Marsedes.pdf
23 грудня 2021 15:35
Акт звірки.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Технічні вимоги.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Копія паспорту.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Довідка_21323361910870416901.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-21.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
Довідка_21347416590440112652.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Заява-згода.pdf
23 грудня 2021 15:35
Заява-згода.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-58.jpg
23 грудня 2021 15:35
Трудові книжки.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
сертифікат НАССР.pdf
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-13-09.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-21.jpg
23 грудня 2021 15:35
Атестат ВЦ 2019.PDF
23 грудня 2021 15:35
Договора (школа) 2020р..PDF
23 грудня 2021 15:35
Договір оренди 2022р..pdf
23 грудня 2021 15:35
Акт звірки.pdf
23 грудня 2021 15:35
Проєкт договору.pdf
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-39.jpg
23 грудня 2021 15:35
Довідка_21347416590440112652.pdf
23 грудня 2021 15:35
Договір ІФРДЛ ДСУ.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Гарантійни лист на ТД.pdf
23 грудня 2021 15:35
Копія паспорту.pdf
23 грудня 2021 15:35
20100_Атестат_11.05.2021.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Проєкт договору.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Статут.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-49.jpg.p7s
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-12-54.jpg
23 грудня 2021 15:35
Договір оренди 2022р..pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
photo_2021-12-20_11-11-11.jpg
23 грудня 2021 15:35
Статут.pdf
23 грудня 2021 15:35
Довідка Стаття 17.pdf.p7s
23 грудня 2021 15:35
Довідка про миття Nissan.pdf

Публічні документи

23 грудня 2021 21:37
Електронний підпис
23 грудня 2021 21:37
Електронний підпис
23 грудня 2021 19:01
Договір з виробником.pdf
23 грудня 2021 19:01
Молоко 2.5% ГМО.pdf
23 грудня 2021 19:01
Сфера акредитації.pdf
23 грудня 2021 19:01
Трудова книжка Луцик.pdf
23 грудня 2021 19:00
Договір №379 від 21.07.2021.pdf
23 грудня 2021 19:00
Опис до статуту.jpg
23 грудня 2021 19:00
Трудова книжка Озарко.pdf
23 грудня 2021 19:00
галичина груп рах.pdf
23 грудня 2021 19:00
Акт благопол 11.11.21.pdf
23 грудня 2021 19:00
Довідка потужність.pdf
23 грудня 2021 19:00
Довідка логістика.pdf
23 грудня 2021 19:00
Довідка працівники.pdf
23 грудня 2021 19:00
Мед.книга на водія.pdf
23 грудня 2021 19:00
Штатний розпис.jpg
23 грудня 2021 19:00
Договір №378 від 21.07.2021.pdf
23 грудня 2021 19:00
Акт НАССР 11.11.21.pdf
23 грудня 2021 19:00
Витяг з ЄДР.pdf
23 грудня 2021 19:00
Довідка підписант.pdf
23 грудня 2021 19:00
Дог ветобсл 2021.pdf
23 грудня 2021 19:00
Декларація виробника.pdf
23 грудня 2021 19:00
Договір дератизації.pdf
23 грудня 2021 19:00
Довідка мат.тех.база.pdf
23 грудня 2021 19:00
Довідка статут.pdf
23 грудня 2021 19:00
Виписка.pdf
23 грудня 2021 19:00
80095_Атестат 03.10.2021 (2).pdf
23 грудня 2021 19:00
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

23 грудня 2021 16:40
Електронний підпис
23 грудня 2021 16:23
Наказ НАССР.pdf
23 грудня 2021 16:23
фото авто АТ2560ВІ.jpg
23 грудня 2021 16:23
Дов. про маркування.pdf
23 грудня 2021 16:23
Договір молоко 2230-т-1.pdf
23 грудня 2021 16:23
Мед. книжка Кавацюк.pdf
23 грудня 2021 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2021 16:23
Технічна специфікація.pdf
23 грудня 2021 16:23
Договір проект.pdf
23 грудня 2021 16:23
Мед. книжка Григорців.pdf
23 грудня 2021 16:23
Мед. довідка Воронюк.pdf
23 грудня 2021 16:23
лист відгук.pdf
23 грудня 2021 16:23
Санпаспорт Спрінтер.pdf
23 грудня 2021 16:23
Мед. книжка Бачук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі директор Перхулин Дмитро Мирославович, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) ТДВ "Івано-Франківський міськмолокозавод",протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі директор Перхулин Дмитро Мирославович, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі ТДВ "Івано-Франківський міськмолокозавод", не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі директор Перхулин Дмитро Мирославович, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ТДВ "Івано-Франківський міськмолокозавод"не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ТДВ "Івано-Франківський міськмолокозавод" не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація про ТДВ "Івано-Франківський міськмолокозавод", передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі ТДВ "Івано-Франківський міськмолокозавод" в особі директора Перхулина Дмитра Мирославовича не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛИЧИНА ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заява

Довідка про несудимість директора

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Заява

Довідка про відсутність підстав відмови

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Заява

Довідка про відсутність підстав відмови

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Заява

Довідка про відсутність підстав відмови

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заява

Довідка про відсутність підстав відмови

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Заява

Довідка про відсутність підстав відмови

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Заява

Довідка про відсутність підстав відмови

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Заява

Довідка про відсутність підстав відмови

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Заява

Довідка про відсутність підстав відмови

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

відповідність ст.17

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

відповідність ст.17

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

відповідність ст.17

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

відповідність ст.17

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

відповідність ст.17

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

відповідність ст.17

Не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

відповідність ст.17

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

відповідність ст.17

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

відповідність ст.17

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
#00445676
Переможець 1 058 399,99
UAH з ПДВ
29 грудня 2021 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2021 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
#00445676
1 058 399,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2023 10:11
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2023 10:08
Протокол 114.pdf зміни до договору
18 квітня 2023 09:45
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 14:48
ДУ 3-5.pdf зміни до договору
30 березня 2023 14:42
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2023 15:43
ДУ 3-4.pdf зміни до договору
17 січня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:53
ДУ 3-3.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 15:46
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 09:31
344.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 08:42
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 13:32
ду 3-2.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2022 11:41
ДУ 3-1.pdf зміни до договору
13 липня 2022 11:38
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 09:10
д 3.pdf укладений
12 січня 2022 09:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
молоко 60000 кілограми 17,63
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору в п. 1,2 , 3.1 та 3.2
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до договору в п. 1.2.; п. 3.1.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 344
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ( Кількість товарів: молоко -16 952,00 кг)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов`язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 3 від 10.01.2022 в період з 01.01.2023 року включно.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника враховуючи ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 та ст.ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: вартість договору становить 63415,86 грн. без ПДВ та привести у відповідність кількісні показники до фактичного виконання.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Мною, Уповноваженою особою, під час внесення змін до договору про Закупівлю відповідно до Додаткової угоди від 16.01.2023 року № 3-4 до договору № 3 від 10.01.2022 року на виконання ч. 6 ст. 41 ЗУ«Про публічні закупівлі» ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-08-012051-c було допущено технічну помилку, яка вплинула на внесення інформації про закупівлю, а саме: необхідно було збільшити Кількість/ обсяг товарів згідно пункту 1.2. Розділу 1 Договору № 3 від 10.01.2022 року з урахуванням змін ,внесених Додатковою угодою № 3-3 від 27.12.2022 року та Додатковою угодою № 3-4 від 16.01.2023 року , а мною враховані тільки кількісні та вартісні показники передбачені Додатковою угодою № 3-4 . У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильні Кількість/ обсяг товарів даної закупівлі, шляхом внесення змін до Додаткової угоди від 16.01.2023 року № 3-4,та з урахуванням Додаткової угоди від 30.03.2023 року № 3-5. Попередньо внесені зміни вважати помилково розміщеними. Відповідно загальна сума вартості договору № 3 від 10.01.2022року, з урахуванням підписаних Додаткової угоди від 16.01.2023 року № 3-4 та Додаткової угоди від 30.03.2023 року № 3-5, з усіма змінами становить 380 523,54 грн. із врахуванням ПДВ Кількість товарів: молоко - 20 231 кг»
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 380 523,54
UAH (в тому числі ПДВ 63 420,59 UAH)