Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання снігу на території Центрального та Чечелівського районів м. Дніпра
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2021-12-03-015097-c cecfa2ea2d744d65ba2d6c9589823650
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Крістіна

380562318457 adm44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.Пушкіна, будинок 65
Контактна особа: Анастасія Крістіна
380562318457
adm44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:01
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання снігу на території Центрального та Чечелівського районів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Центральний та Чечелівський райони м. Дніпра
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів наданих послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 10 календарних днів з моменту підписання актів наданих послуг (виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги (виконані роботи) здійснюються протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" 191 420,46
UAH з ПДВ
191 420,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2021 14:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ"
#44036790
Переможець 191 420,46
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 12:49

Документи

14 грудня 2021 12:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ"
#44036790
191 420,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 12:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 13:57
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 15:53
Додаткова угода № 4 до Договору № 115 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
13 січня 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:56
Додаткова угода № 3 до Договору № 115 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:54
Додаткова угода № 2 до Договору № 115 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 20:13
Додаткова угода № 1 до Договору № 115 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 20:13
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 18:06
Договір № 115 від 15.12.2021.pdf укладений
15 грудня 2021 18:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 11:55
176 147,00 UAH UA278201720344250002000151210
Центральна адміністрація ДМР
UA573808160000026000001207125
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити дію договору про закупівлю послуг з прибирання снігу на території Центрального та Чечелівського районів м. Дніпра № 115 від 15.12.2021 (далі – Договір) на строк до 31.03.2022, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. 2. Викласти п. 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2022, а за фінансовими зобов’язаннями – до повного виконання.».
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили скасувати Додаткову угоду № 1 від 23.12.2021 до Договору № 115 від 15.12.2021 в зв’язку з технічною помилкою. 2. Відповідно до ст. 651 ЦКУ, керуючись п. 3 ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили внести зміни до розділу XI цього Договору, доповнивши його п. 11.4: «11.4. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у цьому Договорі, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.»
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п. 11.4 цього Договору, Сторони домовились продовжити дію договору про закупівлю послуг з прибирання снігу на території Центрального та Чечелівського районів м. Дніпра № 115 від 15.12.2021 (далі – Договір) на строк до 31.03.2022, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. 2. Викласти п. 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2022, а за фінансовими зобов’язаннями – до повного виконання.».
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п. 11.4 цього Договору, на підставі Додаткової угоди № 3 від 24.12.2021 до цього Договору, Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме на суму 38 284,09 грн. (Тридцять вісім тисяч двісті вісімдесят чотири грн. 09 коп.), у тому числі: ПДВ – 6380,68 грн., та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 229 704,55 грн. (Двісті двадцять дев’ять тисяч сімсот чотири грн. 55 коп.), у тому числі: ПДВ – 38284,09 грн.».
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 229 704,55
UAH (в тому числі ПДВ 38 284,09 UAH)