Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Володимир Одочук +380976823098, +0372533339 odochuk.osvita@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 2 965 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 828,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозицій - Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» а також статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію (або витяг з реєстру) та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити бенефіціара вказано в тендерній докуиментацїї. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 74 140,00 грн. (Сімдесят чотири тисячі сто сорок гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (не раніше ніж до 31.03.2022р.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 74140 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 11:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2021 15:16 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
02 грудня 2021 14:34 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
02 грудня 2021 14:34 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
02 грудня 2021 14:34 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
02 грудня 2021 14:34 |
Додаток 5 до ТД.doc | |
02 грудня 2021 14:34 |
Тендерна документація (Риба на 2022р.).doc |
03 грудня 2021 11:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2021 15:16 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
|||
02 грудня 2021 14:34 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
|||
02 грудня 2021 14:34 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
|||
02 грудня 2021 14:34 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||
02 грудня 2021 14:34 |
Додаток 5 до ТД.doc
|
|||
02 грудня 2021 14:34 |
Тендерна документація (Риба на 2022р.).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-17-000023 ● ec13758876f04c27bf758f1c5cec8656
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2022 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2022
№ 53-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2022 №53-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-12-02-010272-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 11:14:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба заморожена» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-02-010272-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-01 16:41:59
Відповідь на запит на пояснення до закупівлі UA-2021-12-02-010272-c
Надаємо пояснення, яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Чернівецької міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість:
Розрахунок здійснений відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074, постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, з урахуванням індексу ціни та цін на продукти харчування, яка надана Головним управлінням статистики у Чернівецькій області та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Також, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
- Офіційний веб-сайт Управління освіти Чернівецької міської ради (https://osvita.cv.ua/) → Закупівлі (https://osvita.cv.ua/category/zakupivli/) → Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (https://osvita.cv.ua/category/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/) → Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів “Риба заморожена” (https://osvita.cv.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-do-vidkrytyh-torgiv-ryba-zamorozhena/)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 08:28:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба заморожена» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-02-010272-c) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що між Управлінням освіти Чернівецької міської ради та переможцем процедури закупівлі ТОВ Наладка-Комерц ЛТД до договору про закупівлю від 12.01.2022 № 16 (далі - Договір) укладено додаткові угоди від 15.04.2022 № 1 та від 11.08.2022 № 2, якою внесено зміни до істотних умов вказаного Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання зазначених додаткових угод до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження коливання ціни риби мороженої на ринку в сторону збільшення (листи, довідки, висновки та інше) (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону).
Крім того, просимо надати копії документів щодо виконання Договору станом на день надання відповіді на даний запит, а саме: накладні/акти приймання-передачі товару, платіжні доручення, банківські виписки.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-05 21:26:32
Відповідь на запит на пояснення до закупівлі UA-2021-12-02-010272-c
1. Надаємо інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод від 15.04.2022 № 1 та від 11.08.2022 № 2, якими внесені зміни до істотних умов Договору від 12.01.2022 р №16 в частині збільшення ціни за одиницю товару, та документальне підтвердження коливання ціни на товар - рибу морожену на ринку в сторону збільшення.
Замовником було дотримано в повному обсязі вимоги ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» під час внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, з урахуванням наступних умов - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків здійснювалося пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
1.1. Підставою для укладання Додаткової угоди №1 від 15.04.2022 р. стали: лист звернення постачальника – ТОВ Наладка Комерц ЛДТ від 14.04.2022 р. № 46 та Цінова довідка Чернівецької торгово-промислової палати від 14.04.2022 р. № 382, яка підтверджує факт коливання ціни товару – Риби замороженої (хек) на 11,97%. Відповідно до цього, замовником було прийнято рішення підвищити ціну за одиницю Товару в розмірі, допустимому Законом України «Про публічні закупівлі», а саме до 10%.
Додаток у вкладенні: «Документи до ДУ №1».
1.2. Підставою для укладання Додаткової угоди №2 від 11.08.2022 р. стали: лист звернення постачальника – ТОВ Наладка Комерц ЛДТ від 22.07.2022 р. № 77 та Цінова довідка Чернівецької торгово-промислової палати від 22.07.2022 р. № 897, яка підтверджує факт коливання ціни товару – Риби замороженої (хек) на 9,18%. Відповідно до цього, замовником було прийнято рішення підвищити ціну за одиницю Товару пропорційно до відсотка коливання ціни за одиницю Товару на ринку, а саме на 9,18%.
Додаток у вкладенні: «Документи до ДУ №2».
2. Також, надаємо копії документів щодо виконання Договору станом на день надання відповіді на даний запит, а саме: зведені накладні, платіжні доручення, банківські виписки.
Додатки у вкладенні: 1,2,3,4,5,6,7,8.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Чернівецької міської ради (надалі - Замовник) повідомляє, що Замовником було дотримано в повному обсязі вимоги ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» під час внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, а саме враховано наступні умови - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків здійснювалося пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Підставою для укладання Додаткової угоди №2 від 11.08.2022 р. стали: лист звернення постачальника – ТОВ Наладка Комерц ЛДТ від 22.07.2022 р. № 77 та Цінова довідка Чернівецької торгово-промислової палати від 22.07.2022 р. № 897, яка підтверджує факт коливання ціни товару – Риби замороженої (хек) на 9,18% з моменту попереднього підняття ціни за одиницю Товару та станом на період, за який було можливо дослідити рівень цін на Товар (рибу заморожену (хек)). Відповідно до цього, Замовником було прийнято рішення підвищити ціну за одиницю Товару пропорційно до відсотка коливання ціни за одиницю Товару на ринку, а саме на 9,18%, з дотримання усіх вимог чинного законодавства.
2022-12-15 18:10:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Замовником прийнято рішення стосовно оскарження висновку органу державного фінансового контролю у судовому порядку |
Дата публікації: | 22 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 600/4450/22-а |
Дата відкриття провадження: | 13 січня 2023 |
Документи:
16 січня 2023 17:18
|
Електронний підпис |
22 грудня 2022 17:01
|
Електронний підпис |
16 січня 2023 16:01
|
ухвала 4450.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2021 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД |
2 851 020,00
UAH з ПДВ
|
2 851 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВАСИЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" |
2 965 600,00
UAH з ПДВ
|
2 965 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД #14271671 |
Переможець |
2 851 020,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 18:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:40
|
16.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 16:14
|
Дод.угода №2.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2022 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2022 16:13
|
Додаткова угода №1 від 15.04.2022 року до Договору №16 від 12.01.2022 року.PDF | зміни до договору |
15 квітня 2022 16:10
|
Лист + Довідка з ТПП.PDF | зміни до договору |
15 квітня 2022 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:28
|
16.PDF | укладений |
13 січня 2022 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.4. Договору №16 від 12.01.2022 року (далі - Договір), керуючись взаємною згодою Сторін, враховуючи інформацію цінової довідки Чернівецької торгово-промислової палати № 382 від 14.04.2022 року, Сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 10 % у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовилися: 1.1. Викласти пункт 1.2. Договору в наступній редакції: «1.2. Найменування та кількість Товару: риба заморожена – 31011,30 кг». 1.2. Викласти Додаток №1 Специфікацію щодо асортименту, кількості, ціни товару до Договору в новій редакції, що додається. 1.3. Викласти Розділ 13 Договору в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Управління освіти Чернівецької міської ради 58029 м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176 Код ЄДРПОУ: 02147345 Р/р UA668201720355269005000042940 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 _______________ Круглецький Д.В. ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ «Наладка Комерц» ЛТД 58007, м. Чернівці, вул. Заводська, 19А код ЄДРПОУ 14271671 , ІПН № 142716724127 р/р UA 865340000026005300540155 в АТ «Ощадбанк», МФО 356334 р/р UA 683802810000000260023841201 в АТ «Банк Інвестицій та заощаджень», м Киїів, МФО 380281 Свідоцтво платника ПДВ №33035264 (0372) 52-42-46 ________________ Ройхман Д. Г. 2. Інші умови Договору, не зазначенні у даній Додаткові угоді, залишаються без змін, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |