Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43600078 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1 |
Контактна особа: |
Левіна Ірина Андріївна 380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Раніше не відбулися 2 закупівлі за наступними ідентифікаторами № UA-2021-10-08-000922-c та № UA-2021-09-07-003607-b.
В Замовника наявна потреба у закупівлі Товару, таким чином у відповідності до норм чинного законодавства товар має бути придбаним шляхом застосування переговорної процедури.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 16:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Примітки:
Лот № 1 - Модуль очікування (для розташування за адресою: для розташування за адресою: Луганська обл., Сєвєродонецький район, м.Золоте, ділянка автомобільної дороги загального користування Т-1316, Контрольний пункт в’їзду-виїзду «Золоте» );
Лот № 2 - Модуль очікування (для розташування за адресою: Донецька обл., Волноваський район, ділянка автомобільної дороги Н-20, Контрольний пункт в’їзду-виїзду «Новотроїцьке» ).
Тендерна документація
15 листопада 2021 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 15:59 |
Звіт про проведення процедури по Лоту 1 ч 2.pdf | |
15 листопада 2021 15:59 |
Звіт про проведення процедури по Лоту 2 ч 1.pdf | |
15 листопада 2021 15:59 |
Звіт про проведення процедури по Лоту 2 ч 2.pdf | |
15 листопада 2021 15:59 |
Звіт про проведення процедури по Лоту 1 ч 1.pdf | |
15 листопада 2021 15:56 |
Протокольне рішення УО № 203.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000163 ● 06d3c0f36ea049578b48f178c293992e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-11-15-013399-a 15.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-14 13:03:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі модульних конструкцій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-15-013399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 12:54:49
Відповідь на запит Від 14.01.2022 року по закупівлі ID: UA-2021-11-15-013399-a
Відповідь на запит
Від 14.01.2022 року по закупівлі ID: UA-2021-11-15-013399-a
Державне підприємство «Реінтеграція та відновлення», на Ваш запит повідомляє наступне:
Державне підприємство «Реінтеграція та відновлення» не є розпорядником бюджетних коштів в межах розуміння Бюджетного кодексу України, та утворене Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
ДП «Реінтеграція та Відновлення» не має власного веб-сайту, але з метою додержання діючих норм і максимальної прозорості проведення закупівель, Замовник усі обґрунтування вартості закупівель для публікації на офіційному веб-сайті, направляв до Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Веб-сайт Міністерства: https://minre.gov.ua/rubric/zakupivli
З метою підтвердження наведеної інформації та доказу, що Замовник працює у відповідності до всіх норм діючого Законодавства долучаємо скановану копію листа вих. №637/11 від 17.11.2021 року з додатками направленого до Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та прийнятий останнім за вх. 12050/21 від 18.11.2021 року.
Наведений лист містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення від 15.11.2021 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710" (зі змінами).
Щодо обґрунтування підстав проведення переговорної процедури наводимо обґрунтування опубліковане на майданчику яке відображає всю необхідну інформацію:
Переговорна процедура по закупівлі модульних конструкцій по Лотах код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» по Лотах застосовується на підставі п. 1 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», з урахуванням абз. 1 п. 7 ст. 40 «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу), .........з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю»
Раніше не відбулися 2 закупівлі за наступними ідентифікаторами № UA-2021-10-08-000922-c та № UA-2021-09-07-003607-b.
Оскільки в Замовника не відпала потреба та було заплановано придбання модульних конструкцій, Замовник після того як не відбулись дві конкурентні закупівлі через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (тобто не відбулись автоматично), оприлюднив переговорну процедуру закупівлі, як законодавчо установлений виняток на випадок ситуацій коли автоматично не відбуваються конкурентні процедури і наявна потреба у закупівлі товару.
Таким чином в Замовника є всі законні підстави для застосування переговорної процедури.
Замовник згідно постанови Постанови КМУ від 28.12.2020 року № 1368 «Про затвердження Положення про облаштування контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, тимчасово окуповану територію Автономної Республіки Крим і м. Севастополя та виїзду з них» займається облаштуванням контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території та виїзду з них в тому числі облаштуванням такої території модульними контструкціями.
Стосовно обґрунтування необхідних характеристики предмета закупівлі – Замовник визначив необхідні характеристики предмета закупівлі, виходячи із потреб Замовника в облаштуванні відповідного контрольного пункту в’їзду-виїзду та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства.
Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Замовником, очікуваної вартості закупівлі, та не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Замовника визначати та обгрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року №275, оскільки остання має рекомендаційний характер (п. 1 вказаної методики).
Очікувану вартість визначено керуючись річною потребою, вартість розрахована в межах переговорів між Замовником та учасником, але вона не перевищує вартісних меж закупівель які не відбулись, адже попередньо розраховувалась на підставі аналізу ринкових цін.
Зауважимо, що Законом чітко визначено строк проведення моніторингу закупівель, та викладено в абз. 2 ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» « Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.» однак, дія договору закінчилася 31.12.2021 року, що зазначено в самій закупівлі та в оприлюдненому договорі про закупівлю.
Таким чином не зрозуміло згідно яких законодавчих норм моніторинг розпочато 11.01.2022 року після завершення строку дії договору. Адже договір завершено ще 31.12.2022 року, а згідно п. 12 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» «оприлюднюється звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» тобто Замовник має право прозвітувати у строк до 28.01.2022 року і цей строк не є показником (підтвердженням) продовження строку дії договору оскільки аби продовжити дію договору треба було укладати відповідну додаткову угоду про продовження строку дії договору та оприлюднювати її до 05.01.2022 року. Замовником до 05.01.2022 року не було оприлюднено жодної Додаткової угоди про продовження строку дії договору по закупівлі щодо якої проводиться моніторинг.
Враховуючи наведені норми діючого законодавства просимо зазначити норми статей Закону або нормативних-актів на підставі яких, Вами здійснюється моніторинг закупівлі Замовника, оприлюднений 11.01.2022, якщо договір про закупівлю не продовжено на 2022 рік та його дія завершена 31.12.2021 року.
Додатки:
1. Протокольне рішення Уповноваженої особи № 203 від 15.11.2021 року;
2. Лист вих. №637/11 від 17.11.2021 року з додатками направленого до Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України;
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
4. Звіт про проведення процедури закупівлі № UA-2021-10-08-000922-c по Лоту № 1;
5. Звіт про проведення процедури закупівлі № UA-2021-10-08-000922-c по Лоту № 2;
6. Звіт про проведення процедури закупівлі № UA-2021-09-07-003607-b по Лоту № 1;
7. Звіт про проведення процедури закупівлі № UA-2021-09-07-003607-b по Лоту № 2;
Уповноважена особа Левіна І.А.
18.01.2021 р.
- Звіт про проведення процедури UA-2021-09-07-003607-b по Лоту 1.pdf
- Звіт про проведення процедури UA-2021-10-08-000922-c по Лоту 1.pdf
- Звіт про проведення процедури UA-2021-10-08-000922-c по Лоту 2.pdf
- Лист до міністерства 637-11 від 17.11.2021.pdf
- Відповідь на запит Державної аудиторської служби україни.doc
- Звіт про проведення процедури UA-2021-09-07-003607-b по Лоту 2.pdf
- Протокольне рішення УО № 203.pdf
- Відповідь на запит Державної аудиторської служби україни.pdf
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик і вартості.pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-07 16:02:46
Запит Щодо надання роз’яснення по висновку за результатами проведення моніторингу ідентифікатор моніторингу ID: UA-M-2022-01-11-000163
Державне підприємство «Реінтеграція та відновлення», уважно ознайомившись із висновком про результати проведення моніторингу відповідно до абз. 1 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» « Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку», просимо надати роз’яснення щодо висновку, а саме:
У констатуючій частині висновку за результатами проведення моніторингу зазначено наступне:
По-перше, «Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2021-10-08-000922-c (5 лотів), яке оприлюднене в електронній системі закупівель 08.10.2021 10:08, кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначено 08.11.2021 00:00. Розкриття тендерних пропозиції по 5 лотах згідно із цим оголошення повинно відбутись 08.11.2021 00:03. Відповідно до частини другої статті 19 Закону звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/ спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся. При цьому тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі, зокрема, подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій (частина друга статті 32 Закону). Разом з тим звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-10-08-000922-c (по 5-ти лотах) сформовано 08.10.2021, тобто в день оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі, що свідчить про недотримання Замовником визначених Законом строків для подання тендерних пропозицій. Отже, наведене Замовником у Повідомлені про намір укласти договір обґрунтування переговорної процедури закупівлі з посиланням на звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-10-08-000922-c не є підтвердженням умов для застосування переговорної процедури закупівлі визначеної пунктом 1 частини другої статті 40 Закону».
Зауважимо, що інформація яка надавалась Замовником (звіти, тощо) формувались автоматично із Prozorro, більше того на підтвердження підстав застосування переговорної процедури та невідповідності обґрунтувань зазначених у висновку за результатами проведення моніторингу, надаємо оголошення по закупівлях за ідентифікаторами UA-2021-10-08-000922-c та UA-2021-10-08-000922-c в яких зазначено які строки встановлювались Замовником, і що закупівля UA-2021-10-08-000922-c не відбулась за лотами саме 08 листопада 2021 року.
Просимо надати роз’яснення, яким саме чином автоматично сформований звіт (на формування якого замовник не впливає, адже він формується автоматично) по закупівлі UA-2021-10-08-000922-c у якому зазначено, що він сформований 08.10.2021 року свідчить про недотримання Замовником строків для подання тендерних пропозицій?
Адже у звіті зазначено саме підставу(чому саме не відбулась закупівля) і така підстава відповідає п. 1 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», отже звіт є документальним підтвердженням можливості проведення процедури при її обґрунтуванні.
По-друге, «Відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 переговорна процедура закупівлі на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону застосовується у разі відміни торгів на підставі абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 Закону (подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій) та за умови прийняття таких рішень щодо здійснення закупівлі у поточному році. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на звіти про результати проведення таких процедур закупівель у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, предметом закупівлі в яких були ті самі товари, роботи і послуги, що є предметом закупівлі у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2021 з товариством з обмеженою відповідальністю «Артметал Україна» (далі – Повідомлення), яке не містить посилання на звіти про результати проведення процедур закупівель, які були відмінені у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, чим порушив вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону».
Яким саме чином Замовник мав у обґрунтуванні послатись на звіти про результати проведення процедур закупівель які не відбулись, аби таке посилання було враховано перевіряючим органом?
Адже Замовник у своєму протокольному рішенні № 203 від 15.11.2021 року в обґрунтуванні проведення процедури закупівлі посилався на те, що закупівлі за ідентифікаторами UA-2021-10-08-000922-c та UA-2021-10-08-000922-c не відбулись, через що і проводиться переговорна процедура, та крім того відповідно сформовані по таким закупівлям звіти були долучені та опубліковані Замовником у якості документального підтвердження проведення процедури, на що в тому числі у своєму висновку посилається перевіряючий орган.
У висновку про проведення моніторингу Замовника зобов’язано «здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
Що саме мається на увазі під притягненням до відповідальності Замовником осіб, якими допущено порушення?
Окремо просимо повідомити – на яких законних підставах проводився моніторинг процедури закупівлі? Адже ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено строк проведення моніторингу закупівель, та викладено в абз. 2 ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» « Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.» однак, дія договору закінчилася 31.12.2021 року, що зазначено в самій закупівлі та в оприлюдненому договорі про закупівлю.
Таким чином не зрозуміло згідно яких законодавчих норм моніторинг розпочато 11.01.2022 року після завершення строку дії договору. Адже договір завершено ще 31.12.2022 року, а згідно п. 12 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» «оприлюднюється звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» тобто Замовник має право прозвітувати у строк до 28.01.2022 року і цей строк не є показником (підтвердженням) продовження строку дії договору оскільки аби продовжити дію договору треба було укладати відповідну додаткову угоду про продовження строку дії договору та оприлюднювати її до 05.01.2022 року.
Замовником до 05.01.2022 року не було оприлюднено жодної Додаткової угоди про продовження строку дії договору по закупівлі щодо якої проводиться моніторинг.
Враховуючи наведені норми діючого законодавства просимо зазначити норми статей Закону або нормативних-актів на підставі яких, Вами здійснюється моніторинг закупівлі Замовника, оприлюднений 11.01.2022, якщо договір про закупівлю не продовжено на 2022 рік та його дія завершена 31.12.2021 року.?
Додатки:
1. Протокольне рішення Уповноваженої особи № 203 від 15.11.2021 року;
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2021-10-08-000922-c;
3. Оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2021-09-07-003607-b;
4. Висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-11-15-013399-a
- Висновок про результати проведення моніторингу.pdf
- Оголошення про проведення закупівлі UA-2021-10-08-000922-c.pdf
- Оголошення про проведення закупівлі UA-2021-09-07-003607-b.pdf
- Запит щодо надання розяснень по висновку за результатами проведення моніторингу.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник зобов'язується прийняти до відома виявлені під час моніторингу невідповідності, порушення, тощо та не допускати їх у подальшому. Відповідальні особи притягнені до відповідальності, на підтвердження чого долучається наказ №12-3 від 07.02.2022 року "Про притягнення до відповідальності уповноваженої особи".
2022-02-08 12:23:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Опис предмету закупівлі: |
для розташування за адресою: для розташування за адресою: Луганська обл., Сєвєродонецький район, м.Золоте, ділянка автомобільної дороги загального користування Т-1316, Контрольний пункт в’їзду-виїзду «Золоте» .
Строк поставки протягом 30 календарних днів з дати укладання договору. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 10 681 434,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 16:00 |
Протокольне рішення УО № 203.pdf |
15 листопада 2021 16:00 |
Звіт про проведення процедури по Лоту 1 ч 1.pdf |
15 листопада 2021 16:00 |
Звіт про проведення процедури по Лоту 1 ч 2.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Артметал Україна" #37805242 |
Переможець |
10 681 434,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 18:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:05
|
ДУ 1 до дог 120-11-21.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 15:55
|
Дог 120-11-21.pdf | укладений |
26 листопада 2021 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити обсяг предмету закупівлі та відповідно зменшити загальну вартість договору згідно ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №120/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |