Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор та Коагулянт хлористий алюміній) Common Procurement Vocabulary (CPV) code 24310000-0 - Basic inorganic chemicals (Chlorine and Coagulant aluminum chloride)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
Код ЄДРПОУ: | 03344326 |
Вебсайт: | http://voda.uz.ua |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
Контактна особа: |
Станіслав Олександрович Карташов +380949180473 dogovor.uz.voda@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Maryana Kansyka +380503706799 dogovor.uz.voda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Utility Enterprise “Production Enterprise of Waterand Sewage Utilities of Uzhhorod” |
National ID: | 03344326 |
Contact point: |
Stanislav Kartashov +380949180473 dogovor.uz.voda@gmail.com |
Additional contacts: |
Maryana Kansyka +380503706799 dogovor.uz.voda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 6 385 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 853,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 1 % очікуваної вартості предмета закупівлі - 63 853,00 грн. (Шістдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят три гривні 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 63853 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів згідно ст. 27 Закону вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді перерахування коштів на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору: 2% від вартості договору про закупівлю. |
Publication date: | 12 листопада 2021 10:05 |
Enquiries until: | 03 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 385 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 63 853 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 11:04 |
Перелік змін від 25_11_21.doc | |
25 листопада 2021 11:04 |
Додаток 3 Інформація про технічні та якісні характеристики зі змінами.docx | |
25 листопада 2021 11:04 |
Тендерна документація хлор та коагулянт зі змінами від 25_11.doc | |
12 листопада 2021 10:05 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
12 листопада 2021 10:05 |
Додаток 2 Інформація про відповідність вимогам статті 16.doc | |
12 листопада 2021 10:05 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
25 листопада 2021 11:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2021 11:04 |
Перелік змін від 25_11_21.doc
|
|||
25 листопада 2021 11:04 |
Додаток 3 Інформація про технічні та якісні характеристики зі змінами.docx
|
|||
25 листопада 2021 11:04 |
Тендерна документація хлор та коагулянт зі змінами від 25_11.doc
|
|||
12 листопада 2021 10:05 |
Додаток 4 Проект Договору.doc
|
|||
12 листопада 2021 10:05 |
Додаток 2 Інформація про відповідність вимогам статті 16.doc
|
|||
12 листопада 2021 10:05 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На офіційному сайті Європейського хімічного агенства (ЄХА, ECHA - European Chemicals Agency) є відповідь щодо неможливості реєстрації виробників які не зареєстровані в Європейській економічній зоні (ЄЕЗ, території ЄС). Нижче наводимо відповідь ЄХА з перекладом на українську мову та посиланням на офіційний сайт.
«Can a Non-EEA manufacturer of a substance register under REACH?
No. The obligation to register a substance applies only to actors established within the EEA. Thus, the registration of substances imported into the EEA on their own, in mixtures or, in certain cases, in articles will have to be done by the importer established in the EEA. This implies that each individual importer needs to register the substance. However, according to Article 8(1) of the REACH Regulation manufacturers of substances, formulators of mixtures or producers of articles established outside the EEA, can nominate an only representative established within the EEA to carry out the required registration. This will relieve the individual EEA importers within the supply chain of that non-EEA manufacturer from their registration obligations for these substances. They will be regarded as downstream users of this only representative. However, the registration obligation may still apply if the EEA-importers import the same substance from other non-EEA manufacturers.» https://echa.europa.eu/support/qas-support/browse/-/qa/70Qx/view/scope/REACH/Registration
Переклад: «Чи може виробник речовини, який не є членом ЄЕЗ (Європейська економічна зона), зареєструватися відповідно до REACH?
Ні. Зобов'язання зареєструвати речовину поширюється лише на суб'єктів, зареєстрованих в ЄЕЗ. Таким чином, реєстрацію речовин, що ввозяться в ЄЕЗ, самостійно, у сумішах або, в деяких випадках, у виробах повинен здійснювати імпортер, зареєстрований в ЄЕЗ. Це означає, що кожен окремий імпортер повинен зареєструвати речовину. Однак відповідно до статті 8(1) Регламенту REACH виробники речовин, розробники сумішей або виробники виробів, зареєстровані за межами ЄЕЗ, можуть призначити єдиного представника, зареєстрованого в ЄЕЗ, для здійснення необхідної реєстрації. Це звільнить окремих імпортерів ЄЕЗ у ланцюжку поставок цього виробника не з ЄЕЗ від їх зобов’язань щодо реєстрації цих речовин. Вони розглядатимуться як наступні користувачі цього єдиного представника. Однак реєстраційне зобов’язання все ще може застосовуватися, якщо імпортери з ЄЕЗ імпортують ту саму речовину від інших виробників, які не є членами ЄЕЗ.»
Таким чином, вимагаємо видалити наступну вимогу з тендерної документації: «Учасник повинен надати довідку з інформацією про те, що завод виробник коагулянту, запропонованого до закупівлі, включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в роздıлі дляпродукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер САS), який ведеться Європейським хiмiчним агентством (European Chemicals Agency). Учасник надає підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) про дійсність такої інформації. Замовник має право перевірити інформацію про відкритих джерелах за посиланням https://echa.europa.eu/de/registration dossier/-/registered-dossier/16009/1/2 у роздiлi Registrants/Suppliers - Active (зареєстровані постачальники)»
Пунктом 33 статті 1 Закону встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону встановлено, що в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Пунктом 1 статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно пункту 3 статті 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
З урахуванням викладених положень Закону, при підготовці технічних вимог до предмету закупівлі Замовником було враховано виробничі та технологічні потреби та визначено діапазони характеристик предмету закупівлі, які відповідають вказаним вимогам. Звертаємо також увагу, що при підготовці технічних вимог, для розширення кола потенційних учасників, Замовник намагався встановити максимально широкі діапазони показників вимог (характеристик) у межах, що відповідають його виробничим та технологічним потребам. На переконання Замовника такий предмет закупілі може бути запропонований на ринку різними учасниками (дилерами, представниками, посередниками або безпосередньо виробниками).
Статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
З урахуванням вимог вищевикладеного, Замовником надано детальні та чіткі вимоги до товарів, викладені в закупівлі та надано можливість учасникам поставити товар, що є необхідним Замовнику або поставити товар що є еквівалентом згідно технічних характеристик.
Крім того, необхідно зазначити, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно, Замовник не вбачає в своїх діях дискримінаційного підходу до учасників закупівлі, та не обмежує їх у здійсненні господарської діяльності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-28-000055 ● b28725dd50d045b286f56ca75a93c6f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2022 №76-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.11.2022 №76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2021-11-12-002710-а 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-06 14:09:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі хлору та коагулянту хлористого алюмінію (ДК 021:2015: 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-12-002710-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Якими документами підтверджено зростання курсу іноземної валюти, що призвело до внесення змін, в частині збільшення загальної вартості товару згідно додаткових угод від 21 березня 2022 року №1, від 29 вересня 2022 року №2?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-09 21:13:33
Пояснення на запит Управління Західного офісу Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області в ході моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 код 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор та Коагулянт хлористий алюміній)» (UA-2021-11-12-002710-а, моніторинг UA-M-2022-11-28-000055)
Очікувана вартість предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор та Коагулянт хлористий алюміній)» (UA-2021-11-12-002710-а) розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Зокрема було проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro»), на основі бухгалтерських розрахунків відповідно до виробничих потреб Замовника за попередні роки з урахуванням технологічних процесів на виробництві.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до вимог, встановлених пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (з змінами) повідомляємо про розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті: http://voda.uz.ua, -> розділ: «Цільові програми», -> «Тендерні закупівлі» з якого здійснюється перепосилання на сторінку закупівель КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" на електронному майданчику Prozzoro, на якому відображена інформація про всі публічні закупівлі КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода", зокрема і закупівлі, що є об’єктом моніторингу: ««Цеоліт природний» (UA-2022-03-15-002182-a).
Щодо підтвердженого зростання зростання курсу іноземної валюти, що призвело до внесення змін, в частині збільшення загальної вартості товару згідно додаткових угод від 21 березня 2022 року №1, від 29 вересня 2022 року №2 повідомляємо наступне.
19 березня 2022 року нами було отримано Лист щодо підвищення вартості товару № 99 з долученим Експертним висновком Черкаської ТПП №-О-124 від 31.03.2022 р. Також 19 вересня 2022 року нами було отримано Лист щодо підвищення вартості товару № 328 з долученим Експертним висновком Черкаської ТПП №-О-315 від 21.09.2022 р. Тому на підставі цих документів Замовником було прийнято рішення щодо укладання Додаткової угоди від 21 березня 2022 року №1, та Додаткової угоди від 29 вересня 2022 року №2.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено недотримання норм пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/035/2023ПР |
Дата публікації: | 30 березня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/308/3551/23 |
Дата відкриття провадження: | 20 червня 2023 |
Документи:
19 вересня 2023 16:56
|
Електронний підпис |
30 березня 2023 13:55
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
Код ЄДРПОУ: | 03344326 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Марілайф" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІО-ТЕХ-ЕКО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" |
6 381 286,20
UAH з ПДВ
|
6 381 286,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІО-ТЕХ-ЕКО" |
6 381 720,00
UAH з ПДВ
|
6 381 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" #42638760 |
Переможець |
6 381 286,20
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2023 14:07
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
10 січня 2023 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 10:34
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2022 14:35
|
Додаткова угода Ужгород.pdf | зміни до договору |
22 березня 2022 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 13:48
|
підписаний договір.pdf | укладений |
11 січня 2022 13:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна умов форс мажорні обставини дія правового режиму воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 12/12-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна умов форс мажорні обставини дія правового режиму воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 12/12-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12/12-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |